Kirjoittaja Aihe: Catrice  (Luettu 5504 kertaa)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
Vs: Catrice
« Vastaus #15 : 29.10.17 - klo:20:18 »
Kävin shoppailemassa vähän lisää Catricea tänään. Glam & Doll Curl & Volume Mascara tarttui mukaan, pari muutakin ripsaria heiltä kiinnostaisi. Volume Mascaran ja Sculpt & Volume ripsareissa on kiinnostavat harjat. Ostin myös Light Correcting Serum Primerin ja Re-Touch Light-Reflecting Concealerin. Katsellaan mihin näistä on! Tarvitsen vähän avitusta silmien alle, mutten tavallisen concealerin verran. Koen sen vähän paksuna :/. Raportoin kokeiluista, kun saan kaikki tuotteet käyttöön!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #16 : 01.11.17 - klo:22:48 »
^Mulla vetelee juuri viimeisiään tuo Glam Doll Sculpt & Volume. Uskoisin, että tykkäisit siitäkin, kun sinulla toimi hyvin Glam Doll False Lashes.

Sculpt & Volume on mielestäni hyvin samankaltainen kuin False Lashes. Itselleni sopii ehkä vähän paremmin tuo False Lashes harjan muodon vuoksi, mutta muuten en oikein huomaa eroa noiden välillä.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 05.01.18 - klo:22:52 »
Kosmetiikkakissa, kiitos vinkistä. Ostan seuraavaksi tuon :).

Light Correcting Serum Primerin ja Re-Touch Light-Reflecting Concealer olleet testissä nyt pari kuukautta.

Primerista tykkään, jättää selkeästi kuulaan lopputuloksen, levittyy helposti ja ei ole mitenkään glitterinen. Ei kuitenkaan omaa mitään kosteuttavia tai muita viakutuksia, tekee sen mitä lupaa. Tuo ns. valoa kasvoille. Ostan varmasti uudelleen. Ei todellakaan hinnalla pilattu.

Valokynämäinen concealer ollut ahkerassa käytössä. Käytän tätä joka aamu silmien alle ja valaisemaan tiettyjä kohtia meikkivoiteen alla tai puuteroituna paikalleen. Kynä on vähän halpa ja huteran oloinen, joskus voidetta saa pumpata aikalailla, mutta lopputulos todella kiva. Sopii mun kalpakkaan ihonsävyyn ja blendaa oikein hyvin ihoon. Ei jää sellaista laastaria silmien alle. Blendaa sen verran hyvin, että voi käyttää ilman meikkivoidettakin. Kynä ei välttämättä fyysisesti tee suurta vaikutusta, mutta olen ollut tähän todella tyytyväinen! Hinta ihan naurettavan halpa täällä Hollannissa.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 01.04.18 - klo:23:23 »
Kävin taas tekemässä ostoksia, yllä olevat edelleen käytössä ja tykkään niistä edelleen! Re-Touch Light-Reflecting Concealer on mulla käytössä päivittäin.

Glam & Doll Curl & Volume Mascara
ja Lashes Mascara mulla molemmat käytössä. Etenkin Curl & Volumella saa todella upeat ripset. Ehdottomasti tän sarjan ripsarit jää mulle käyttöön. Tuon kosmetiikkakissan suositteleman  Glam Doll Sculpt & Volumen ostan seuraavaksi.

HD Liquid Coverage Foundation, mulla on loppumassa Lumenen Natural Glow ja etsin tilalle jotain muuta vaikka tykkäänkin meikkivoiteesta ihan hirveästi. Saatavuus ulkomailla asuessa on kuitenkin vähän huono. Ostin tämän kokeeseen ja täytyy sanoa, että ensimäisen kokeilun perusteella olen aika vaikuttunut. Nestemäinen koostumus takaa sen, että voi laittaa ohuenkin kerroksen, kun en kauheasti peittoa tarvitse. Mikään supervaalea vaalein sävykään ei ole, joten varmaan keskitalvella ei menisi, mutta menee nyt ainakin näin kun kevät alkaa jo tulla ja väri palata kasvoille. Sain laitettua ohuen, mutta peittävän kerroksen ja oli päiväunien sekä päivän rientojenkin jälkeen edelleen nätti :D. Kun ajoin asioille, huomasin että kämmenelle unohtunut jämä oli oksidoitunut aika pahasti ja säikähdin, että mun naamakin on nyt tosi tumma. Onneksi ei kuitenkaan naamassa ollut käynyt samaa efektiä. 6.99€ maksavaksi voiteeksi todella positiivinen yllättäjä. Kokeilut jatkuu!

Ultimate Matt Lipstick, sävyssä 070 Nude Crush Everyday. Kiva "peruspuna", levittyi kivasti ja pysyi ihan okei vaikka söinkin ihan hirveän rasvapommisafkan mummolla :D. Kuivatti kyllä huulia jonkun verran, mutta hintaansa nähden tosi kiva puna. Jäi kyllä huulilla ihan kunnolla mataksi, mutta silti huulet näytti täyteläisiltä.

Outolintu blogi

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 16.02.19 - klo:16:34 »
HD Liquid Coverage Foundation tummuu mun naamalla  :( Levittäessä ihan raikas, mutta pian olenkin jo mutanaama. Mulla tuotteesta vaalein sävy. Vaikutti muuten todella hyvältä meikkivoiteelta, peittävä, muttei yhtään pakkelimainen, levittyy nätisti ja kasvot pysyy mattana koko päivän.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 16.02.19 - klo:19:45 »
HD Liquid Coverage Foundation tummuu mun naamalla  :( Levittäessä ihan raikas, mutta pian olenkin jo mutanaama. Mulla tuotteesta vaalein sävy. Vaikutti muuten todella hyvältä meikkivoiteelta, peittävä, muttei yhtään pakkelimainen, levittyy nätisti ja kasvot pysyy mattana koko päivän.

Mulla jäi lopulta ilman käyttöä saman ongelman, eli tummumisen takia :(

Outolintu blogi