Kaunis oma väri ja kiva väriyhdistelmä Kermalehmällä! Tuota kelpaa kasvatella.
Kaikkien villasukkien kannattaa muuttaa johonkin aurinkoiseen maahan

. Mun hiukset on olleet koko talven jäätävää villasukkaa, kun kasvaa nopeasti eikä talvella aurinko vaalenna. Leikkasin muutama kuukausi sitten otsiksen ja luulivat mun värjänneen hiukset tummemmaksi, kun yleisilmeen määrittikin nyt otsahiukset eikä aina auki olleet vaaleammat pituudet. Tässä kohtaa melkein iski epätoivo. Kuten joka vuosi...
Nyt kolme viikkoa on ollut kesäistä säätä ja heti on aurinkoraitoja tullut ja se vaalentaa heti yleisilmeen. Alan olla taas ihan oikea blond

. Pahoittelen sotkua taustalla, yritän siivota, pakata 3 viikon lomalle ja rempata kaikkea yhtä aikaa asunnossa elämisen kanssa...
Tuollainen lynxin kuvailema liinatukka mullakin. Välillä kaipaan pidennysten tuomaa kuohkeutta, mutta möff. Kaikkea ei voi saada

. Sain viimeeksi tänään vääntää myyjän kanssa kosmetiikkakaupassa täytyykö mun ostaa vahingoittuneille ja värjätyille hiuksille suositeltavaa shampoota vai ei koska olen vaaleahiuksinen. Hetki meni, että sain englanti-hollanti sekoituksella perille, että me pohjoismaalaiset ollaan joskus lakananvalkoisia vaaleilla hiuksialla ihan luonnostaan. Työkaverit luulee edelleen, että mulla on värjätty tukka kun se vaihtelee väriä vuodenajan mukaan.

Minähän olen siis jopa vähän ruskettunut...