Kaipasin kiperästi uusia muotoilutuotteita ja päädyin tilaamaan Tigiltä Small Talkin, Totally Bakedin ja Sugar Shockin.
Oon kokeillut noita kaikkia vasta kerran, mutta olen aika vakuuttunut. Tänään laitoin vähän kosteaan tukkaan ensin Small Talkia ja perään Totally Bakediä ja kuivasin hiukset kuivaajalla ja hiuksiin tuli tosi kivasti rakennetta ja paaaljon tuuheutta. Small Talkista en kauheasti osaa sanoa kun oli tuolla alla, mutta ainakin se levittyi hiuksiin tosi kivasti kun on sellaista silikonisen tuntuista ja liukasta (ei silti tuntunut yhtään lähmäävältä). Laitoin ensin tuota ja annoin vähän aikaa hiusten kuivua ihan siltään ennen kun laitoin Totally Bakedin ja föönasin, ja kyllä se Small Talk ehkä tuntui jotenkin vähän "turvottavan" hiuksia.
Ensin pelkäsin, että laitoin liikaa Totally Bakediä kun hiukset tuntui alkuun kuivatessa vähän tahmeilta, mutta se tahmeus hävisi sitten kyllä. Hiuksiin tulee sillä paljon rakennetta mutta ne ei silti tunnu mitenkään hirveän karheilta tai takkuisilta ja muotoilurauta liukui hiuksissa vielä ihan kivasti kun tein kiharoita. Kiharoista tuli myös paljon napakammat ja jotenkin siistimmät. Jotenkin vähän pelkäsin, että tuon kaltaiset tuotteet tekee hiuskista liian karheat ja pörröisen näköiset, mutta vaikka hiukset tuntuu käteen karheammilta (ei silti miltään korpuilta) niin ne on kiiltävämmät ja näyttää tosi pehmeiltä.

En sitten tiedä onko se kiilto ja pehmeys (pörröttömyys) enemmän Small Talkin ansioita, mutta joka tapauksessa nämä yhdessä toimii ihan loistavasti! Tuntu hiuksissa on ehkä vähän sellainen kun niissä olisi kauttaaltaan kevyesti jotain joustavan pidon antavaa hiuslakkaa (tai samanlaista rakennetta kun olisi juuri värjännyt hiuset kestovärillä mutta efekti on voimakkaampi ), eli lakkaa ei tarvitse edes käyttää, pysyy taatusti ilmankin kun tuossa tuotteessa itsessään on jo niin paljon pitoa. Tosi hyvä hennoille hiuksille ja tuntuu kuin hiuksia olisi paljon enemmän, erinomainen kiharoiden alle.
Sugar Shockin suutin ei ole ehkä kaikista parhain, se ruiskii vähän epätasaisesti ja liikaa yhteen kohtaan, mutta vaikuttaa muuten ihan pätevältä. Ajattelin, että tää voisi olla hyvä seuraavana päivänä hiusten laitosta jos kampaus pääsee vähän lässähtämään niin tällä saa taas nostetta tukkaan. Toimii, mutta en itse tykkääkään näin "märästä" tuotteesta kuiviin hiuksiin, koska mun hiukset on osittain vähän kiharat (päällimäiset hiukset on vähän kiharat ja pörröiset ja muut suoria, en tiedä mitä niille on tapahtunut kun ennen olivat kiharat kauttaaltaan

) ja jos niihin laittaa jotain märkää niin alkavat herkästi elämään omaa elämäänsä. Käytän silti taatusti välillä kuivissa hiuksissa kun ei kuitenkaan tee pörröä (ennemmin päinvastoin vaikka tuokin rakennetta ja tuuheutta), mutta voisin kokeilla myös kosteisiin.