Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1149381 kertaa)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #105 : 15.03.07 - klo:14:51 »
Missä teidän mielestänne menee lyhyen ja puolipitkän raja?
Mun mielestä mulla alkaa ehkä nyt olla puolipitkä tukka - tai ainakin sen mukaan kampaaja viimeksi veloitti. Sanoisin, että esim. ne marraskuussa otetut kuvat menee vielä sinne lyhyen kastiin. Puolipitkä on sitten, kun saa kunnolla kiinni, eikä vaan ihan pientä niskatupsua :) Kovin kerrostetut takatukkamallit onkin sitten juttu erikseen, niistä ei ota selvää erkkikään :D

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #106 : 15.03.07 - klo:17:48 »
Missä teidän mielestänne menee lyhyen ja puolipitkän raja?

Varasin just tänään ajan kampaajalle, joka määritteli puolipitkän olkapäille ylettyvänä. Usein kyllä huomaa puolipitkää määriteltävän paljon lyhyempänäkin.

maarit

• Vieras
« Vastaus #107 : 15.03.07 - klo:22:04 »
Mitäs sanotte tästä? Mun mielestä aika jännä. Mullahan oli viime kesänä tuollainen malli aika tarkalleen, mutta en ikinä tajunnut edes yrittää laittaa sitä tuolla tavalla.

Mua on viime aikoina viehättänyt varsinkin tummassa tukassa vähän tuontyyppiset mallit, yleensäkin selkeät ja geometrisetkin leikkaukset. Tuossa kuvassakin on kiva kontrasti ihon ja hiusten välillä. Vaaleissa hiuksissa ei ehkä niin toimi, jos on vaalea ihokin.

Mietin kyllä omiin hiuksiini sellaista tavallaan tarkkarajaista leikkausta, jonka saisi laittamalla toivottavasti ihan erinäköiseksikin. Siinä kuvassa (lehdestä) jossa olen sitä ihaillut mallilla on ihan vaalea tukka ja ruskettunut iho, tai ainakin paljon tummempi kuin mulla... En ole varma toimisiko se yhtä hyvin mun kalvakkaa naamaa vasten...

Tuo rajanveto lyhyen ja puolipitkän tukan välille on kyllä vaikeaa. Pitäis olla jokin matemaattinen kaava.  ;D

Kuva poistettu lainauksesta. -Luomo-
« Viimeksi muokattu: 12.07.07 - klo:17:11 kirjoittanut Luomo »

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #108 : 18.03.07 - klo:16:38 »
Tässä olis ihana malli jollekin, jolla on sirot kasvot:

Kelpais mullekin, mut pitäs ottaa eka joku kasvorasvaimu ;D

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #109 : 18.03.07 - klo:19:37 »
^Mä kiinnitin huomiota, että tuolla tytöllä on tosi korkea otsa, mun pitäis ajaa otsalta kymmenen senttiä hiuksia pois ehkä jopa viisitoista senttiä, että tuohon pääsisin  ;D.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 18.03.07 - klo:21:27 »
Ihana toi petomaanin lähettämä kuva se edwardwads.jotain  se tummanvaalea lyhyt tukka. Tahtoo sen ja äkkii ;D :-*Tulostan ton kuvan ja marssin kampaajalle. Oon täs miettinyt erilaisia lyhyitä malleja ja vähän jotain uutta väriä kun oma ei näytä enää miltään ja väri on aika vaalea..aika pliisun näköinen..kiitos hyvästä mallista :-* :-*
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #111 : 18.03.07 - klo:22:06 »
Minulla on ollut tuollainen lynxin lähettämän kuvan malli. Oli kyllä kiva ja helppohoitoinen, eikä laittamiseenkaan mennyt paljon aikaa. Kasvojani en kyllä osaa siroina pitää, tai no, jos katsoo tarpeeksi kaukaa ja nopeasti.  ;D
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 19.03.07 - klo:14:11 »
Mä tykkään tästä:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7081

Sori, en osaa linkittää tuon tyylikkäämmin  :-\

Selkeä ja geometrinen leikkaus, ei varmaan vaadi juuri laittamistakaan, vaan voi antaa kuivua itsestään. Tulee myös hiuksen kiilto hyvin esiin, toki tosin myös tuon tumman värin ansiosta.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 19.03.07 - klo:14:24 »
^näyttävä malli ja tuuheissa hiuksissa (ilman pyörteitä) tosiaan paljoa laittamatta asettuu hyvin. Tuo malli vaatii kyllä kantajaltaan asennetta, jos on vähääkään epävarman oloinen tuo malli lisää sen potenssiin 10. Anteeksi, että olen olemassa ei kaunista ketään.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 19.03.07 - klo:14:37 »
^ Mitä luulette, onko tuossa mallissa kerroksia?

Itselläni on lähes tuollainen malli, mutta pari senttiä pidempi, ei ihan yhtä geometrinen (esim. otsatukkaa hieman rikottu, sivuhiusten "kulmaa" pyöristetty) ja muutamia kerroksiakin löytyy, mikä ei mielestäni ole yhtään huono asia, sillä niitä pöyhimällä saa tukasta halutessaan vähän rokimman.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #115 : 31.03.07 - klo:00:50 »
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7850&month1=210&pg=1&styl1=HOB%20Salons
Tän kuvan kanssa menen tiistaina kampaajalle :)
Tää alempikin olis aika päihee jos jaksais etutukkaa kasvattaa.. Mutta toi niska ois aika jees. Tohon pyrin.
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8210&month1=229&pg=1&styl1=Clipso
Kullalle piti ettiä tukkakuva kanssa ja meinaa nyt sitte hommia tämmösen:
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3471&month1=37&pg=1&styl1=Toni%20&%20Guy
« Viimeksi muokattu: 31.03.07 - klo:00:52 kirjoittanut petomaani »

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 31.03.07 - klo:10:12 »
Becksien uusia tukkia:

Tosi nätti tuo Poshin malli ja väri, himottaa!

Jossain ketjussa aiemmin hehkutin Viivi Avellanin uutta hiusmallia, sekin on herkku! Näin sen siis viime viikonloppuna, kun se oli juontamassa muotinäytöstä kauppakeskuksessa, missä mä olen töissä. Vähän samaa pituutta ja tyyliä kuin tuo Victorian. Harmi kun missään ei taida olla vielä kuvaa.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #117 : 31.03.07 - klo:10:52 »
Upee toi Poshin uusi! Just hot! Tulee hitusen Audrey Hepburn mieleen. Tosi lääh. Becksiltä on kyllä toi sex appeal mun silmään vähän heikentynyt ;D Eihän toi nyt kummoiselle näytä enää.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #118 : 01.04.07 - klo:08:29 »
Poshilla on upee toi väri tukassaan, kyllä. David sen sijaan on saanu muodin pro'iltakin negativiista palautetta lookistaan. Tyypit kuulemma menevät muutenkin äärimmäisyyksiin yrittäessään olla toistensa kaksoisolentoja (Posh & David).

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #119 : 01.04.07 - klo:09:10 »
OT: Onks Poshilla taska tossa selkärangan päällä? Mahtanu tuntua mukavalta ku luuta vasten nakutettu... Enkä kyllä voi kuvitella että näyttäs hyvältä ::)