Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1149373 kertaa)

Poissa Nipsu

• Hiushörhö
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #120 : 01.04.07 - klo:09:52 »
^ OT jatkuu: Joo, kyllä sillä sellainen on. Tässä vielä vähän parempaa kuvaa: http://www.tattooblog.org/images/posh.jpg

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #121 : 01.04.07 - klo:10:03 »
No vielä enemmän OT, mutta ton lisäksi Victorialla on jossain (alaselässä?) tähti tatuoituna jokaisen lapsensa merkiksi. Eli kolme kpl tällä hetkellä.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #122 : 02.04.07 - klo:13:31 »
Kata Kärkkäisen malli on tosi kiva. Tota en tosin omaan naamaani tohdi kokeilla.. Vielä. :)
http://www.iltalehti.fi/viihde/pajatsokata_vi.jpg
Samaten Halle Berryn..
http://www.oceleb.com/img/halle-berry/halle-berry-main.jpg

kivi

• Vieras
« Vastaus #123 : 02.04.07 - klo:18:19 »
Minäkin olen ihaillut Kata Kärkkäisen lyhyitä hiuksia, mutta omat kasvonpiirteet eivät sellaisia salli  :(

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 03.04.07 - klo:11:27 »
Ihana kyllä tuo Poshin uusi tukka, josta on edellisellä sivulla kuva!!! Ai Viivi on leikanut samanlaisen :o Jostain lehdestä kuin, että nyt kun hän poistuu tv:stä niin aikoo leikata hiuksensa, mutta luulin, että joksikin pitkäksi polkkamalliksi tms.

Mulla on ollut muutaman kerran tuollaiset Kata Kärkkäinen -hiukset (pidemmillä pulsareilla tosin yleensä) ja ne on kyllä ihanat ja helpot. Kasvaa vaan niin pirskatin nopeesti ulos mallistaan, että sitten on aina ylikasvaneet hiukset kun ei viitti jatkuvasti leikkuuttaa.

Tää on mun mielestä kiva
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6495&month1=&pg=1&styl1=

Mä en yhtään tiedä, että millaista sitä nyt kasvattelis vai leikkaisko. Tuollaisen Posh-tukan tästä saisi kun vetelisi noi hipsut tuolta sivuilta hiiteen. Tai sitten kasvattelen edelleen noita taka- ja sivuhiuksia ja pidän päältä ihan lyhyen vähän tuohon tyyliin kun tuossa linkissä.

peppi

• Vieras
« Vastaus #125 : 03.04.07 - klo:12:12 »
^ Tosi kiva tosiaan  ;D Ja tuokin varmasti helppohoitoinen ja nopea laittaa. Tykkään kanssa noista Poshin uusista hiuksista jopa enemmän kuin vanhoista. Katan hiukset myös ihanat kenelle vaan käy. Mulla on ollut joskus tuon tyyliset mutta liian lyhyet minun naamalle..
« Viimeksi muokattu: 03.04.07 - klo:12:13 kirjoittanut peppi »

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 03.04.07 - klo:14:23 »
^^ Ihana!

Mä olen ihan v***uuntunut tähän tukan kasvatusyrittelyyn. Mulla ei ole vielä edes puolipitkät hiukset ja nyt jo ne ärsyttää, on kuivat ja takkuiset ja ihan tylsät. Mä haluan leikata jonkun sporttisen, seksikkään ja naisellisen lyhyen mallin taas ja värjätä vaikka kunnolla vaaleammaksi! Jos luen tätä ketjua vielä vähänkin aikaa niin...

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 03.04.07 - klo:14:29 »
Mä olen ihan v***uuntunut tähän tukan kasvatusyrittelyyn. Mulla ei ole vielä edes puolipitkät hiukset ja nyt jo ne ärsyttää, on kuivat ja takkuiset ja ihan tylsät. Mä haluan leikata jonkun sporttisen, seksikkään ja naisellisen lyhyen mallin taas ja värjätä vaikka kunnolla vaaleammaksi! Jos luen tätä ketjua vielä vähänkin aikaa niin...

Voi miten tuttu tunne...  :P Mua on noiden pahimpien tylsyyskausien yli auttanut se, että olen laittanut jotain pirteää suoraväriä ja/tai keskittynyt hiusteni hoitamiseen. Siitäkin nimittäin saa edes jotain tyydytystä (ainakin minun kieroutunut mieleni), jos hiukset sentään ovat puhtaat ja kiiltävät, vaikka muuten olisivatkin tylsät ja rasittavat  ;)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 03.04.07 - klo:14:31 »
Jälleen kerran voin toitottaa, että samat sanat. Tää tukka on niin tylsä hamppu ja kuuma kuin mikä, joten tekisi mieli pätkäistä kokonaan pois. Mulla on nykyään aina hiukset kiinni, kun auki ne näyttää ihan hirveältä. Kesäksi olisi ihana tuollainen joku huoleton ja näpsäkkä lyhyt tukka...

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 03.04.07 - klo:15:13 »
Ihan samoja mietteitä mullakin aina kun olen saanut pidemmäksi nämä. Nyt en enää edes viitti kasvatella, tai no korkeintaan sellaista pätkittyä, jossa on leukaluuhun pisimmät. Itse asiassa enää ei tee edes pidempää mieli, etenkin kun näin taas työkaveria, joka kasvatti ihanaakin ihanammat hiuksensa puolipitkiksi ja näyttää nyt ihan tusinamimmiltä, kun ennen oli niin simpsakka ja pirteä. Mäkin kun en ole mitenkään erikoisen näköinen, niin pitkillä hiuksilla oon tosi tylsän näköinen (kun ne hiukset ei todellakaan ole mitkään paksut ja kauniit). En mä halua olla tylsän näköinen, vaan pirteän, sporttisen ja hauskan tyttömäisen näköinen :D Lyhyissä kun voi vieläpä vaihdella mallia aika usein, niin ei ole aina samanlaiset eikä kerkii tympääntyä.

Zubi: Kuullosti muuten aika hyvältä tuo sun mietelmä... ;)  Mulle käy aina ihan samalla tavalla.

Mulla on vasta kuukauden päästä kampaaja kun jouduin siirtään sitä ja sitten ei ollut aikaisemmin aikoja, aaargh!! Mutta onpa taas aikaa miettiä, mitä haluaa. Ei vaan keksi. Pitää taas alkaa kunnon hiusmallisurffailu.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 03.04.07 - klo:15:20 »
Miulla myös ;)pitikin mennä leikkaamaan nää hiukset lyhyeksi hetkellisessä mielenhäiriössä :o Nyt sitten yritän kasvattaa ja kasvattaa, mut arvaa onnistuuko ???No ei todellakaan, vaan malli aina kulahtaa ja menee ylipitkäksi ja sit'ä ei saa sit mitenkään ja leikkaan. Nyt olisi tavoitteena edestä pitempi polkkamalli, vähän tyyliin Posh..saas nähdä. Menin vielä sitten värjäämään blondatut hiukseni tummemmiksi, mutta siitä tulikin liian tumma minun makuuni :(kuinkas ollakkaan..Ikävä vaan niitä entisiä hiuksia kun sai kietasta ylös ja kuinka helpolla ne sai laitettua..Mitä piristystä näihin keksisi??Väriä on kokeiltu, pannat ois tietenki yksi vaihtoehto ??? :'(
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 03.04.07 - klo:16:18 »
Mäkin kun en ole mitenkään erikoisen näköinen, niin pitkillä hiuksilla oon tosi tylsän näköinen (kun ne hiukset ei todellakaan ole mitkään paksut ja kauniit). En mä halua olla tylsän näköinen, vaan pirteän, sporttisen ja hauskan tyttömäisen näköinen :D

No siis aamen.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #132 : 03.04.07 - klo:17:10 »
^Minä myös. Näytän todella vanhalta niissä kuvissa, joissa minulla oli pitkä tukka. Tuo Poshin tukka on minustakin ihana. Voisi pukea jopa minua. Nyt yritän vähän kasvattaa hiuksiani vähän pitemmiksi (korkeintaan tuo Posh-polkka), mutta saapa nähdä, miten käy. Aina se on jäänyt yritykseksi, kun tämä lyhyt on niin minun juttu. :)

Edit. Nykyisin ole todella tarkka hiustyylistäni. Leikkasin itse niska- ja otsatukkaa, kun olivat liian pitkät.
« Viimeksi muokattu: 03.04.07 - klo:19:48 kirjoittanut Euphoria »

petomaani

• Vieras
« Vastaus #133 : 03.04.07 - klo:19:39 »
Just tänään kun tulin kampaajalta pätkityttämästä tukkaani, mietin, miks yleensä olen sinnillä pitäny pitkää tukkaa, kun nyt tiedän näyttäväni paremmalta lyhyessä. Sex appeal on oikeesti noussu varmaan satakertaseksi! Huomaa kyllä, että miellyttää muidenkin miesten kuin oman kullan silmää  ;) Pitkässä tukassa oli jotenkin "vanhentunu" olo, nyt on semmonen pirtee sporttiolo koko ajan.  :) Lyhyttä pidän, taatusti. Lonkan linkkikuva oli ihana!

Poissa Piitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #134 : 03.04.07 - klo:20:07 »
Mäkin kun en ole mitenkään erikoisen näköinen, niin pitkillä hiuksilla oon tosi tylsän näköinen (kun ne hiukset ei todellakaan ole mitkään paksut ja kauniit). En mä halua olla tylsän näköinen, vaan pirteän, sporttisen ja hauskan tyttömäisen näköinen :D

No siis aamen.

Tää on kyllä just niinku munki suusta sanottua :D Lyhyt tukka nimenomaan tuo sellasta ryhdikkyyttä ja pirteyttä. Nyt tekis mieli nyrhiä kaikki pituudet pois ja saada kesäksi joku tositosi kiva kerrostettu lyhyt malli. Tuo Lonkan postaama malli ois ihana. Muutama päivä sitten kävin kampaajalla ja nyt olen jo menettänyt hermoni tähän kuontaloon. Tänään aamulla otin jopa sakset kauniiseen käteeni ja leikkelin vähän otsista mieleisemmäksi ;D
1bMii