Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1148491 kertaa)

Poissa suhina

• HAIRahtanut
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #135 : 03.04.07 - klo:22:24 »
Minunkin mielestä lyhyet hiukset tekevät pirteämmän olon, mutta toisaalta kyllä kadehdin pidempi hiuksisten huolettomuutta, ainakin minun kuvitelmissani he vain sitovat hiukset ponihännälle ja ovat valmiita hiusten puolesta. Lyhyet hiukset pitää aina muotoilla, ainakin minun hiuslaadulla.

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 04.04.07 - klo:10:09 »
^ Mä föönaan joka päivä hiukset ja laitan vahaa. Onhan siinä oma hommansa (5 min), mutta pidemmillä hiuksilla joudun tekemään ainakin kolme kertaa enemmän työtä sen eteen, että näyttäisin ihmiseltä ja siltikin näytän vaan tylsältä ihmiseltä ;). Nää kun on tosiaan ohuet ja tosi hienoiset, menee ihan päätä myöten jos ei tee mitään. Eikä ne laitettunakaan kyllä kummoiset ole kun pituutta on enemmän. Ja silloin kun nää oli pidemmät, niin katsoin joskus sovituskopin peilistä, että näytin sivulta ihan possulta! :o Jotenkin se veti posket alaspäin ja karseen kaksoisleuan mulle (jota ei tietty muuten ole ;)). Vedin siellä kopissa sitten niskasta hiukset ylös niin johan ilme koheni! Siitä parin viikon päästä sitten leikkasinkin ne pois. Laitoin muuten nykyisen kuontaloni hiuslaatuketjuun, sivu 10 tjsp. Siitä on tammikuisen parturikäynnin jälkeen leikattu niskasta, käskin vähän miehen sekä äitini hommiin ;D  Mutta tuosta pitäis tosiaan kuun lopulla saada taas uutta ilmettä, en vaan tiedä miten, etenkin kun käskin tuon niskan leikata... :-\

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 04.04.07 - klo:11:00 »
Kyllähän ne lyhyet hiukset saa tosi nopeasti näteiksi ja tosiaan hoitamiseen ei tarvitse käyttää niin paljon aikaa ja rahaa. Mutta lyhyillä pitää käydä jatkuvasti kampaajalla ja jos joutuu joskus pärjäilemään ilman fööniä, niin lopputulos on aika järkyttävä! Puolensa siis molemmissa. Mä olen muuten huomannut myös tuon Lonkan mainitseman jutun, että lyhyet kohottavat kasvoja. Mullakin tuli korkeat poskipäät paremmin esille vielä lyhyemmässä mallissa. Toisaalta kunhan saan nämä kunnolla kiinni, niin voin nostaa hiukset vaikka takaraivolle ja silloin taas tulee se nätti kohotusefekti. Mutta en mä tiedä... tykkään niin paljon siitäkin että niska näkyy. Ei musta ehkä oikein ole lopulta kasvattamaan, mutta katsotaan.

Kävin heti kurkkaamassa Lonkan mallia ja tosi kivalta näyttää!

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #138 : 04.04.07 - klo:12:11 »
Pitkien hiusten huolettomuus on kyllä täyttä puppua. Silloin sain jatkuvasti olla laittamassa jotain hoitoainetta - laitan kyllä  lyhyisiinkin - että sai hiukset selviksi. Kuivuminen kesti ikuisuuden verrattuna tähän lyhyeen. Ja onko siinä ponnarilla pitämisessä mitään iloa? Hiukset kuluvat siitä kohdasta, josta ovat kiinni. Ja ponnari on niin tylsä. Itselläni oli melkein joka päivä ponnari. Jos taas lähdin baariin, niin sai varata useamman tunnin hiusten laittamiseen. Vaikka nyt joudun föönaamaan ja laittamaan vahaa, niin selviän hiusten laittamisesta korkeintaan 10 minuutissa.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 04.04.07 - klo:13:18 »
Mä olen monta kertaa leikannut lyhyeks justiinsa sen takia että joka päivä ei sitä pitkää tukkaa jaksa laittaa niin että se näyttäisi edes joltain... Yleensä se on ponnarilla/letillä tai sitten valtoimenaan. Mulla on paksu tukka joten pitkänä se näyttää vapaana varsin hienolta, mutta kun ei oikein osaa tai jaksa sitä laittaa niin.. Nyt kasvattelen kun ei ole rahaa rampata kampaajalla kuukauden välein ja viimeksi on ollut pitkä joskus monen monituista vuotta sitten. Mä en ole vielä sellaista lyhyttä hiusmallia löytänyt mikä ei näyttäisi linnunpesältä mun päässä parin viikon päästä leikkaamisesta.. >:( Mä myös helposti näytän ihan pojalta "tavallisessa" lyhyessä tukassa.. siinä pitäisi olla jotain jujua enemmänkin että olisi hyvä.
Mulle on sanottu että pitkässä tukassa näytän paljon nuoremmalta mitä olen.. siis yleensäkin näytän 16-vuotiaalta vaikka olen 21.. Mutta lyhyessä näytän kuulemma hyvällä tavalla vanhemmalta, eli ilmeisesti itteni ikäseltä. ;D Annan kaiketi tukan kasvaa tässä aikansa, kun en ole sitä pitkää tosiaan itelläni nähny aikoihin.
Olisi kiva osata arvioida missä lyhyttukkakuvassa mallilla oikeesti on paksut hiukset, ja missä ne vaan on saatu näyttämään siltä, monta kertaa oon sortunu semmosiin malleihin mitkä on "tarkotettu" ohuttukkaisille ja kampaajalta päästyäni on ollu kyllä ollu v-tutus päällänsä..
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 04.04.07 - klo:15:42 »
Kiitos Zubi :) 

Kyllä monien tapauksessa ne pitkät hiukset on oikeesti helpoimmat, kun tyypit vaan pesee ne ja se on siinä. Mullakin monilla kavereilla hiukset on sillä hyvän näköiset. Mutta sitten tällaiset vauvatukkahaperopäät kuten minä, nouuuu....

petomaani

• Vieras
« Vastaus #141 : 06.04.07 - klo:10:10 »
Mulla taas on hirmu paksulti tuota tukkaa, että toisinaan se sojottelee sinnikkäästi suuntaan jos toiseen. Siltikään en enää ihan heti halua pidempää tukkaa, tää on just nyt niin paras. :) Vahaa tulee käytettyä ja bileiltoina vahvikkeena lakkaa, muutoin annan vaan olla. Pituudeltaan on aika lailla Meg Ryania.. ja ehkäpä malliltaankin.
http://artfiles.art.com/images/-/Meg-Ryan-Photograph-C10048221.jpeg

Luriana

• Vieras
« Vastaus #142 : 06.04.07 - klo:15:56 »
Kevään kunniaksi siirryin hieman lyhyempään hiusmalliin. Hiukset leikattiin tätä mallia mukaillen:

http://womensbeautylife.com/gallery/short_hair/sgSHARON1?full=0

Oma hiuslaatuni on ohuempi ja hennompi kuin kuvassa ja väri vaalea, mutta toimii silti :)

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 06.04.07 - klo:19:34 »
^ Oi kun kiva!! Tykkään! Tuolla tätsällä on kyllä todella paksu tukka ja musta tuntuu, että se on vaan paremman näköinen vähän vähemmän tönkössä päässä.

Petomaanin tukkamalli on myös ihana, tykkään juuri tuosta Meg Ryanin mallista tosi paljon. Harmi vaan kun on niin paljon ohempi tukka, ettei mulla tuollaiselta näytä... :P

Löysin uuden sivun, jossa oli kivoja hiuksia paljon kun vaan jaksaa selailla. Julkkiksia ja vähemmän julkkiksia. On siellä rumiakin hiuksia, mutta helmiä joukossa http://hairstyles.hairboutique.com/   Pitää valita very short, muuten tulee jotain pitkiäkin hiuksia joukkoon.

« Viimeksi muokattu: 09.04.07 - klo:09:34 kirjoittanut Lonka »

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 08.04.07 - klo:18:29 »
Löysin uuden sivun, jossa oli kivoja hiuksia paljon kun vaan jaksaa selailla. Julkkiksia ja vähemmän julkkiksia. On siellä rumiakin hiuksia, mutta helmiä joukossa http://hairstyles.hairboutique.com/   Pitää valita very short, muuten tulee jotain pitkiäkin hiuksia joukkoon.
Löysin heti yhden helmen: http://hairstyles.hairboutique.com/details.php?ID=17164 Huh!

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 08.04.07 - klo:21:10 »
^ Tosi kaunis ja tosi naisellinen leikkaus! Tuo malli on muuten kasvonpiirteiltään jotenkin sun näköinen.  :)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 09.04.07 - klo:11:16 »
Tuo malli on muuten kasvonpiirteiltään jotenkin sun näköinen.  :)
Eikä oo, höppötipöppöti! :D Mutta mä olen ruvennut vakavasti miettimään, että toukokuussa pätkäisen tukan ja nimenomaan tuollaiseen malliin, missä niska on tosi lyhyt ja edessä enemmän tavaraa. Katsotaan mitä kampaaja on mieltä... Ja mitä mieltä itse sitten toukokuussa olen.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #147 : 11.04.07 - klo:13:04 »
Lurianan ja funky_chickenin kuvat  :-*  :-* Tossa lurianan postaamassa kuvassa toi hiusten värikin on namu!

Fry

• Vieras
« Vastaus #148 : 12.04.07 - klo:10:38 »
Kävin toissapäivänä leikkauttamassa tämän mallin, johon rakastuin vähän aikaa sitten.. Se siitä kasvatuksesta :D
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8190&month1=228&pg=1&styl1=Mahogany

Tuli kyllä paljon lyhyempi kuin kuvassa, tai sitten kuvittelen.. Lisäksi kampaaja lyhensi etuhiuksia AIVAN liikaa, vaikka tuossa mallissa ne kuuluisi olla aika pitkät.. Kuvaa laittelen jossain vaiheessa tuonne hiusmuutoksia-ketjuun

Poissa sweet jane

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 12.04.07 - klo:14:02 »
Tässä olis mun kampaamoreissun tulos:

Eipä mitään uutta, samaa settiä kuin viimeksikin.
Get fear of failing out of your system!