Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1149472 kertaa)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #165 : 08.05.07 - klo:23:11 »
Viivin kivaa tukkaa näkyvillä: http://www.image.fi/image/407/

Poissa Piitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #166 : 09.05.07 - klo:10:34 »
^Ai se onki viivi tossa imagen kannessa! Oon ohimennen vilkassu muutaman kerran tuota lehden kantta ja aatellut että onpa kiva tukka. :D Tollasen haluaisin itellekki, mutta en oo vielä ihan varma raskinko leikkauttaa kun just on kasvatus päässyt hyvään vauhtiin.
1bMii

Poissa Misato

• HAIRahtanut
  • 1cMii
« Vastaus #167 : 09.05.07 - klo:16:49 »
^^ Vau, näyttääpä hyvältä!  Olen itsekin unelmoinut tuollaisesta mallista jo pitemmän aikaa, mutta vaatisi kyllä aika aktiivista suoristusta saada tukka tuohon kuosiin (ja tietää kyllä miten kävisi kun vähänkään kosteammalla ilmalla lähtisi ulos...), joten taitaa jäädä haaveilun asteelle... mutta propsit Viiville, sopii tosi hyvin hänen kasvonpiirteisiinsä!
You and me make the whole world jealous

petomaani

• Vieras
« Vastaus #168 : 11.05.07 - klo:11:20 »
Kiva tukka Viivillä, kivan vaaleekin. :) Paraniskohan ittellä vetää noin blondiksi.. ?

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 12.05.07 - klo:19:31 »
Yääh! Lisää tuskaa kasvattajalle.. :-\

http://rasysa.com/pkg/style/length/veryshort/d.phtml?st=17587&

Tuo vaikuttaa ainakin mun mielestä sellaiselta että sopisi paksuunkin tukkaan, eikä seurauksena olisi sitä pallopäätä. Himo kasvaa kun kelit lämpenee, tuuli ei kauheesti mun karvalakkini peittämää päänahkaa tuuleta. Tahtoo! Tahtoo rankasti!
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #170 : 18.05.07 - klo:22:13 »
Pakko päästä kampaajalle. Tässä vähän virikettä mulle kesätukkaan:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=1046&month1=&pg=1&styl1=Hair%20Studio

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6276&month1=&pg=1&styl1=Hair%20Studio

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8048&month1=&pg=1&styl1=Saks

Eli lyhyttä tiedossa taas. Tykkäsin niin kovasti siitä edellisestä tosi tosi lyhyestä mallista mikä mulla oli, joten joku noista lähtee nyt kyllä malliksi kampaajalle. Pakko saada se ihana pörrö takaisin.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #171 : 19.05.07 - klo:09:38 »
^keskimmäinen ja vimppa ihan ehdottomat! Vika varsinkin. Kun nyt tota kuvaa kattoo, tekis mieli vetää pää bruneksi. Nanna toi vimpan kuvan malli, todella!  :-*

Tässä ihana.. toi värikin ois niin superB  :-*
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8440&month1=243&pg=1&styl1=Mack
« Viimeksi muokattu: 19.05.07 - klo:15:02 kirjoittanut petomaani »

Lenore

• Vieras
« Vastaus #172 : 25.05.07 - klo:12:54 »
Oliskohan kellään mitään kuvia/ideoita mitä tälle mun pehkolle vois tehdä. Kesäksi haluaisin hiukset vaihteeksi lyhyeksi. Tällä hetkellä pituutta on hieman leuan yli. Paitsi sivuilla on sellasta 4-5cm hiusta kun olen piilokaljua (inhoan tota sanaa) yrittänyt kasvatella pois. Mulla on aika kapeat kasvot. Tyyli sais olla aika rokahtava ja hieman erikoisemmatkin ratkaisut käy. Olen yrittänyt etsiä lehdistä ja googlettaa, mutta en vain ole onnistunut löytämään mitään omaa silmää miellyttävää.    ???

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Viimeksi muokattu: 27.05.07 - klo:15:10 kirjoittanut funky_chicken »

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 27.05.07 - klo:15:56 »
^ Ihania, etenkin kolme viimeistä. Tuolla tätillä on vaan niiin paksut hiukset, että mun on turha haaveilla mun hiuksista edes mitään tuonne päin, mutta funkyllahan taitaa olla aikamoinen peruukki ;)

Huskyn mallit oli myös kivoja ja itse asiassa tässä ketjussa melkein kaikki mallit on kivoja :)

Lenore, katsopa tuota alkupuolta ketjusta, siellä on linkki erään typsykän irc-galleriaan ja sieltä löytyy kivoja, vähän rokahtavia hiuksia. Edit. Kävin ottamassa sen linkin... http://irc-galleria.net/view.php?nick=Bolgara&image_id=38476915

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 27.05.07 - klo:16:00 »
funkyllahan taitaa olla aikamoinen peruukki ;)
Onhan tuota tukkaa, muttei ihan noin tuuheasti kuin Audreylla. Näin vanhemmiten tukka ohenee ja harvenee ;)

Annukka

• Vieras
« Vastaus #176 : 05.06.07 - klo:08:56 »
Non ni! Taas loppui tämä hiusten kanssa kituuttaminen, hyvästi kasvatusprojekti. Tämä tyttö hankkii kesätukan:)
Aika on varattu torstaiksi mun luottokampaajalle, joka ei ole koskaan tuottanut pettymystä, kun kyse on ollut lyhyestä tukasta. Mä tiedän näyttäväni taas 5 vuotta nuoremmalta, useamman kilon kevyemmältä ja niin paljon pirtsakammalta,kun saan tämä mopin pois.
Aivan ihania malleja näillä sivuilla ja värejä...pari päivää aikaa suunnitella.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #177 : 05.06.07 - klo:12:17 »
^ Miten pitkät hiukset sulla on nyt? Miten radikaalia muutosta meinasti?

Munkin tekisi mieli leikata lyhkäsemmäksi, vaikka tukka on nytkin lyhyt! Se on just kavasnut kunnolla ulos lyhyestä, mutta ei ole vielä (lähelläkään) puolipitkää, semmonen inhottava nuuskamuikkustukka  :-\ Yletyisi edes ponnarille mutta kun ei.

Tän keskustelun lukeminen on kyllä aika riskialtista, löytyy niin paljon ihania lyhyitä kampauksia  :D
« Viimeksi muokattu: 20.07.07 - klo:16:10 kirjoittanut Rumble »

Annukka

• Vieras
« Vastaus #178 : 05.06.07 - klo:12:57 »
Mulla on kans tälläinen "lisu" ponihäntäviritelmä. Malli oli viimeksi voimakkaasti rikottu ja en viimeksi leikkauttanut ihan lyhyttä, kun kampaaja halusi jättää pitemmäksi.Mutta nyt ajattelin ihan kunnolla kynittyä niskaa, sivut niin että hiukset maksimissaan korvanlehteen, vinosti pitenevää otsatukkaa ajattelin. Sellainen rokkitukka olisi kiva, jonka saisi ihan kunnolla pöyhittyä iltamenoihin, mutta jonka saisi myös asiakaspalveluammattiin suht nätisti laitettua.

Siihen sitten päälle kaksivärivärjäys, jotain ihanaa oranssinpunaista, kultaa jne. Mutta yleensä mä annan kampaajan värjätä ihan miten se haluaa. Mä olen aina sanonut sille, että antaa mennä vaan, hiukset ne vain on. Melko rankka pitäisi olla leikkaus ja väri että mulla ei siihen pokka riittäisi ;)

Ihanaa kun saa nuo hiukset niskaa hiostamasta, helteellä on niin kiva olla lyhyellä frisyyrillä.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 10.06.07 - klo:08:27 »
Uusinta uutta Kyllikiltä, aika style jos multa kysytään!