Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1149459 kertaa)

petomaani

• Vieras
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #180 : 10.06.07 - klo:13:36 »
Annukka, millainen tukka tuli? Mulla kävi sama homma, olin ihan jämähtänyt omaan pitkätukkaani, enkä muka raatsinut millään lyhentää, kunnes se "vaan tapahtui" tän vuoden tammikuussa ja sen jälkeen tajusinkin, ettei pitkä pue mua lainkaan niin hyvin kuin lyhyt! Tää tekee mun vieläkin nuoremman näköseksi (oon 30, kaikki "luulee" että oon 25/26, mutta nyt menee vielä nuorempaan päin) ja olo on todellakin ihanan pirtsakka ja AH miten helppo tää on! Toisaalta, pitkä oli helpompi, kun en pitänyt sitä oikeestaan koskaan muutoin kuin nutturalla / ponnarilla. Tuntuu että tää lyhyt on samalla uskomattoman paljon monipuolisempi kuin pitkä!! (Mitä en ois koskaan voinut edes kuvitella..)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #181 : 11.06.07 - klo:11:16 »
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1383066
Oisko tää Hannan uusi look lyhyt vai puolipitkä? Kiva anyway :)

Annukka

• Vieras
« Vastaus #182 : 14.06.07 - klo:08:44 »
Annukka, millainen tukka tuli? Mulla kävi sama homma, olin ihan jämähtänyt omaan pitkätukkaani, enkä muka raatsinut millään lyhentää, kunnes se "vaan tapahtui" tän vuoden tammikuussa ja sen jälkeen tajusinkin, ettei pitkä pue mua lainkaan niin hyvin kuin lyhyt! Tää tekee mun vieläkin nuoremman näköseksi (oon 30, kaikki "luulee" että oon 25/26, mutta nyt menee vielä nuorempaan päin) ja olo on todellakin ihanan pirtsakka ja AH miten helppo tää on! Toisaalta, pitkä oli helpompi, kun en pitänyt sitä oikeestaan koskaan muutoin kuin nutturalla / ponnarilla. Tuntuu että tää lyhyt on samalla uskomattoman paljon monipuolisempi kuin pitkä!! (Mitä en ois koskaan voinut edes kuvitella..)

Hiuksista tuli aivan ihanat! Niska on muuten lyhyt, mutta molemmin puolin niskaa on sellaiset ohuet pidemmät osiot, sivuilta ja päältä lyhyt, paitsi tuossa pulisongien kohdalla taas pidemmät osiot, otsatukka on lyhyt ja voimakkaasti rikottu.
Siis tämä niin ihana helppo laittaa ja tästä saa tosi "asiallisen" ja mikä parasta myös tosi sähäkän. Kaikki kaverit ja vieraammatkin on kehuneet :D

Mä olen 27-vuotias ja näytän kyllä mielestäni paljon nuoremmalta nyt. Itse asiassa on mun ikää arvattukin jo akselille 22-23v!
Muutenkin näytän niin paljon paremmalta ja pirteämmältä. Mä olen joka kerta onnellinen kun katson peiliin.
Sitä paitsi ei tarvinnut edes värjätä hiuksia, jotenkin koko väri muuttui paljon paremmannäköiseksi. Itse asiassa kaikki kaverit on ensimmäisenä kehuneet mun uutta hiusväriä!

Yhtään ei kaduta, minäkään en ole pitkähiuksista sorttia ollenkaan. Kun en osaa pitää niitä auki, vaan mullakin ne on aina nutturalla, sykeröllä, ponkkarilla tai letillä. Ja onhan ne epäkäytännölliset, suihku vähintään kerran päivässä, paljon urheilua ja hikoilua, joten pakko pestä hiukset.Mä en voi olla likaisilla hiuksilla. Joten olen rehellinen ja myönnän itselleni, että minusta ei ole pitkien hiusten pitäjäksi ;D

petomaani

• Vieras
« Vastaus #183 : 15.06.07 - klo:00:30 »
^kuulostaa hyvältä! Koitahan saada kuvaa hiusmuutoksiin, vaikka simmoset "ennen - jälkeen"- kuvat. :)

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 16.06.07 - klo:11:01 »
Musta olisi myös tosi kiva nähdä Annukan hiukset! Kuulostaa meinaan tosi hyviltä.

Ihana tuo Hanna Pakarisen uusi hiusmalli! Tykkäsin myös Katie Holmesin hiusmallista, joka oli tuolla puolipitkissä.

petomaani

• Vieras

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 17.06.07 - klo:09:43 »
^ No  niinpäs onkin! Tosi hyvin sopii Michellelle tuo tukka, hienon näköinen.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 20.06.07 - klo:17:14 »
^^Totta, ja onpas nätti kampaus! Sopii Michellelle mainiosti, näyttää tosi kauniilta.
Parempi jopa kuin pitkä tukka hänellä.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #188 : 24.06.07 - klo:10:33 »
Mua on alkanut himottaa (kesän vaikutusta?) leikata mun nykyinen puolipitkä polkkatukka lyhemmäksi. Tätä mallia olen mm. kuolannut ja toinen ihana on uusimman Hair-lehden kannessa oleva malli (en löytänyt netistä kuvaa)

Mulla on ollut lyhyet hiukset viimeksi n. 10 vuotta sitten niin vähän hirvittää lähteä leikkaamaan. Mun hiukset on aika ohuet ja liukkaat (tosin oikeilla tuotteilla saan ne sopivan karheiksi), onko muilla hentohiuksisillä kokemuksia tuo tapaisista malleista? Mietityttää myös, että jos tuo ei sovikaan niin sitten on hirveä työ kasvataa takaisin. Toisaalta taas kiinnostaisi päästä kerralla latvoista eroon ja saada kevyt kesätukka   :)

Poissa -ellis-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #189 : 24.06.07 - klo:17:18 »
heippanen
Itselläni aika kampaajalleni viikon päästä ja uutta kesämallia metsästelen...
Nyt on puolipitkä polkkavekotus, jonka latvat ovat kovia kokeneet, joten pituutta pitäisi karsia enemmänkin...
Tuo tämän ketjun ekalla sivulla oleva Sienna Millerin lyhyt tukka olisi jotakuinkin sinne päin mitä mielin... Tahtoisin vaan katsella lisää samantyyppisiä malleja...
Myös tuo Viivin Imagen kannessa oleva leikkaus on mielestäni hyvä

Kellään vinkkiä?Joku semmoinen sivu, missä näkisi kerralla monta pikkukuvaa, ettei tarvisi klikkaa koko ajan next, next, next ja katsella ihan vääränlaisia malleja...

Poissa Misato

• HAIRahtanut
  • 1cMii
« Vastaus #190 : 24.06.07 - klo:17:27 »
^ Ukhairdressersiltä ainakin löytyy aika laaja galleria, joka näyttää 24 pikkukuvaa per sivu:

http://www.ukhairdressers.com/style/search.asp?length=short

(En tosin ole vielä keksinyt miten tuosta saisi miesten hiusmallit rulattua pois...  :))
You and me make the whole world jealous

petomaani

• Vieras
« Vastaus #191 : 24.06.07 - klo:19:11 »
Minako, sen uusimman Hair-lehden kannessa on kyllä NIIN namu kuva! Että! Ittellä on tällä hetkellä sun postaaman kuvan kaltainen leikkaus, ei tota tummaa sävyä kylläkään. Tykkään tosi paljon :)

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 24.06.07 - klo:21:31 »
(En tosin ole vielä keksinyt miten tuosta saisi miesten hiusmallit rulattua pois...  :))

Kun ottaa style gallerysta  "search for a style" ja sieltä sitten valitsee female.

Hauska tuo Minakon ehkä tuleva malli :)  Myös Michelle Williamsin tukka on tosi kiva, jollain tavalla tosi naisellinen vaikka ei siinä mitään naisellista sinänsä ole. Meni muuten vähän aikaa, ennenkuin tunnistin kenestä on kyse.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 16.07.07 - klo:17:09 »
Ai että miten nätti! Osaako joku sanoa minkä mallisille kasvoille tämä voisi sopia?

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8513&month1=&pg=1&styl1=Mahogany
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 18.07.07 - klo:16:17 »
^ Kivan näköinen! :)  Mun mielestäni tuo malli sopii melkein minkä tahansa mallisille kasvoille, mutta ei ehkä hirmu pyöreille kun nuo karvat tulee tuohon poskelle. Mutta jos ei laita poskelle niin menee varmasti jokaiselle kasvonmuodolle.