Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1149486 kertaa)

Poissa Minako

• HAIRahtanut
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #225 : 21.10.07 - klo:09:38 »
Gwyneth Paltrow'lla oli sillon yhteen väliin siisti lyhyt tukka.. Toki upeat ovat hänen pitkätkin hiuksensa!
http://www.fuzzydog.com/zzslidingdoors.jpg
http://images.salon.com/ent/movies/1998/04/src/lc_24sliding.gif
(huonoja kuvia..)

Petomaani, tuo tukkamalli joka Gwynethillä oli Sliding Doors -leffassa on kyllä upea. Yritin etsiä IMDB:stä parempia kuvia tuosta, mutta harmi kyllä en löytänyt.

Mun täytyy sanoa, että tuo Gwynethin pitkä tukka on kaunis, mutta mua jotenkin ärsyttää että lookkia ei ole päivitetty mitenkään moneen vuoteen. IMDB:stä kuvia selaamalla paljastui, että tuo täysin sama look on ollut Gwynethillä nyt vuodesta 2001 asti. Tuota ennen hänellä oli juuri lyhyempiä malleja, ruskeat hiukset välillä ym. mutta nyt samaan vanhaan on jämähdetty minusta liian pitkään.

[Edit]: Ettei mene ihan OT:ksi, niin laitanpa tähän Demi Mooren tukkamallista kuvia G.I. Janen jälkeiseltä ajalta. Tykkään kovasti, itse asiassa leikkasinkin oman tukan tän mallin pohjalta joskus 1998. Malli on siis edestä ja sivuilta pitempi, etuhiukset saa juuri ja juuri ehkä korvan taakse, takaa tukka on taas kerrostettu ja niska lyhyt.

« Viimeksi muokattu: 21.10.07 - klo:10:03 kirjoittanut Minako »

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #226 : 21.10.07 - klo:19:48 »
Keiran iki-ihana malli:

http://imagecache2.allposters.com/images/MMPH/264053.jpg

http://imagecache2.allposters.com/images/MMPH/263778.jpg

Voi kun uskaltais itekki pätkästä nää pitkät hiukset pois. Luulempa kuitenkin, että se vain kaduttais jälkeenpäin. Tuskin sopii mun kasvoille. Mut ainahan se ruoho on vihreempää aidan toisella puolella!  ;)
Feel the burn.

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #227 : 24.10.07 - klo:19:57 »
Tänään se sitten lähti  ;D ..Nyt muuttui tukka puoli pitkästä lyhyeksi ja vaaleasta tummaksi.. Tämä on ihana ! :P

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 24.10.07 - klo:21:01 »
^ Me halutaan kuvaa!  :D

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #229 : 24.10.07 - klo:21:23 »
^ Me halutaan kuvaa!  :D

Mä ajattelinkin että tykkäisin laittaa, kun muutos on niin suuri :) ..Ennen-jälkeen kuva olisi paikallaan.. Mutta en ole onnistunut vielä laittamaan kuvia tuohon näkyviin.. aina tulee vain se "ruksikuva" vaikka olen yrittänyt laittaa kuinka pienen. :/

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 25.10.07 - klo:08:11 »
^ Mitä ohjelmaa/sivustoa olet käyttänyt? Mun mielestä Imageshack on ainakin helppo, tässä Huniksen selitys:

Kuvien laittaminen nettiin on ihan yksinkertaista, itsekään en ole vielä montaa kertaa laittanut. Lataat vain kuvat kamerasta koneelle ensin. Sitten menet esimerkiksi imageshackiin (muitakin vaihtoehtoja on, mutta itse olen käyttänyt tuota), klikkaat upload file kohtaa ja valitset koneeltasi haluamasi kuvan uploadattavaksi, sitten imageshack tekee kuvasta linkin (direct link to image) ja copypasteat linkin tänne foorumille kuvatagien sisään. Sitten tarkistat vain esikatselunapista painamalla että kuva varmasti näkyy oikein ja lähetät sitten kuvan meidän kaikkien ihailtavaksi. Aikaa menee ehkä minuutti siinä tapauksessa, että imageshack lataa hitaasti - muuten menee vähemmän aikaa. :)

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #231 : 25.10.07 - klo:10:51 »
^Ahaa.. Kiitos! ..Täytyy ruveta tutustumaan tuohon ohjelmaan :)

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #232 : 25.10.07 - klo:11:00 »
Ei ohjelma, vaan nettipalvelu. Tässä vielä Supervixenin erittäin selkeät ohjeet linkkien kera: http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1874.msg280597#new
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #233 : 31.10.07 - klo:12:52 »
Tahtoo nährä ekkubatteryn uuden lookin!

Poissa Husky

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 31.10.07 - klo:16:26 »
^Eikö se muka oo jo jossain täällä joskus ollukin? Ihan kun mä oisin nähny sen ja mun piti sitä kehua, mutta ajattein että myöhemmin ja nyt sitä ei enää ole. Oonkohan mä nyt nähny unta vai vippaako mulla ihan oikeasti päässä?  ::)
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #235 : 01.11.07 - klo:09:26 »
Oli se joo :D ..mut otin sen sitten pois.. Mä laitan uudestaan kun tässä ehdin :)

Poissa Husky

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 01.11.07 - klo:09:33 »
No hyvä, että en oo aivan sekaisin. Tuli hieman vainoharhainen olo. Mutta siis hieno se oli. Laita ihmeessä takaisin.

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #237 : 01.11.07 - klo:20:59 »
Eli siis :)
Ennen operaatiota:

Ja jälkeen:
« Viimeksi muokattu: 31.01.08 - klo:14:52 kirjoittanut Sylver »

petomaani

• Vieras
« Vastaus #238 : 06.11.07 - klo:08:33 »
Ekkubattery: tooooosi hyvä muutos, soppii enemmän kuin hyvin!!  :)

Renee (Zellweger) ilmesty uusine hiuksineen estradille..
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1449935
« Viimeksi muokattu: 06.11.07 - klo:08:59 kirjoittanut petomaani »

Poissa Husky

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 06.11.07 - klo:10:08 »
Joo, oikein muistin. Erittäin hyvältä näyttää Ekkubattery! Tosi hyvä muutos kyllä ja uus malli on hieno.