Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1149479 kertaa)

kerrrmit

• Vieras
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #255 : 30.01.08 - klo:20:39 »
vautsi vau!
petomaani, bongasitpas mielettömän upean kuvan.
en voi muuta sanoa.

ah, näitä hiuksia himoitsen !
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8853&month1=273&pg=1&styl1=Mahogany
ja tässä myös aika mukavat hiukset:
http://www.nancarrow-webdesk.com/warehouse/storage2/2007-w45/img.61820_t.jpg

edit. Kyllillä on mahtavat hiukset, ei voi muuta sanoa.
yhdyn myös siihen, että Reneellä puolestaan on aivan karmivat.
« Viimeksi muokattu: 25.07.08 - klo:13:27 kirjoittanut kerrrmit »

petomaani

• Vieras
« Vastaus #256 : 01.02.08 - klo:10:28 »
^toi alempi on kyllä AAAWWWWWW.. Eikös toi tyttö oo tää yhden tyttöbändin jäsen? Sarah jotain?

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 01.02.08 - klo:14:33 »
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Pikkunen

• Hiushörhö
« Vastaus #258 : 01.02.08 - klo:16:51 »
Kerrmitin jälkimmäinen linkki on huippu,tosin mun mittakaavassa aika pitkät vielä.
 ;D

kerrrmit

• Vieras
« Vastaus #259 : 01.02.08 - klo:16:52 »
joo-o hän on kyllä Sarah Harding, mukavat hiukset kyllä, muuten en ole kovin kiinnostunut ihmisestä...
« Viimeksi muokattu: 01.02.08 - klo:21:29 kirjoittanut kerrrmit »

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 03.02.08 - klo:11:44 »
Ai mitenniin haaveilen lyhyistä...? Viivi näyttää taas mallia:

kerrrmit

• Vieras
« Vastaus #261 : 03.02.08 - klo:17:35 »
jee.
sain eilen lyhyet hiukset, ihanasti tuli vaihtelua, kun ennen oli hartioihin saakka (ehkä jopa vähän yli), ja nyt korviin saakka.
eli tämäntapaiset sain:
http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=8763
en ottanut värjäystä, ihan oma väri pysyy päässä, eli blondi.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #262 : 03.02.08 - klo:17:58 »
^  todella ihanat hiukset. Piti linkittää lyhyt hiuksiselle kaverillenikin, että minkälaiset seuraavaksi sen täytyy leikata. Rakastuttiin molemmat  :-*. Tuli vähän off, mutta oli pakko kehua.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #263 : 04.02.08 - klo:16:13 »
Tosiaan on todella hieno malli kerrrmitillä. Itse olin laittamassa tänne vähän samantyylistä mallia esille. En ole ihan varma kuuluisiko keskipitkiin vai lyhyisiin malleihin, mutta laitan tänne. Eli siis tällä Let It Go videolla Missy Elliotin hiuksissa on kyllä ihana leikkaus:
http://www.youtube.com/watch?v=QAgRgy1I8hg

Tekisi niin mieli tuon pituiset hiukset, mutta ei auta kuin kasvattaa. Huomenna kyllä menenkin taas siistimään tätä mallia, koska on jo huono laittaa. Huippumalli Haussa Molli Suen kuva luultavimmin mukana kampaajalle.

Poissa sweet jane

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 05.02.08 - klo:11:12 »
Oon kohta lähdössä kampaajalle ekaa kertaa fiilistelykuvan kanssa, eli tällaisen kuvasarjan ajattelin näyttää kampaajalle:

Eniten mua viehättää tuo oikeanpuoleinen lookki, keskimmäinen on kanssa hieno mutta en halua pitkää heitto-otsista. Vasemmanpuoleisessa viehättää lähinnä lyhyt otsis ja pitkä pulisonki-suiru.

Tosi vaikea löytää vähän "alternative"-hiustyylejä tai sit oon vaan liian kärsimätön Googlen kanssa. Poikien hiusmalleista löytyi jotain tosi kivoja, mutta liikaa hyppyritukkia. Tyttöjen lyhyet hiusmallit taas ovat yleensä aina liian pitkiä tai tyttömäisiä, itse haen jotain androgyynimpää, jossa olis enemmän punkkia ja Kraftwerkiä 8)
Get fear of failing out of your system!

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 05.02.08 - klo:11:25 »
^Ihan hyvä setti. Hyvä kampaaja osaa ottaa noista sen fiiliksen ja luoda sulle supermageen tukan! Sulla onkin nyt kasvanut tukka sen verran, että matskua riittää johonkin kivoihin suikuloihin ja suiruihin sunmuihin. Joku tosi graafinen ja tiukka malli vois näyttää sulla hienolta.

Mä olen alkanut taas haikailla lyhyen tukan perään... Tää pitkä on niin ruma ja hankala sekä niska kaipaa ilmaa!

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 05.02.08 - klo:11:29 »
Mä olen alkanut taas haikailla lyhyen tukan perään... Tää pitkä on niin ruma ja hankala sekä niska kaipaa ilmaa!

Mikäli joltain on mennyt ohi, niin sama täällä! Haluaisin esitellä mun niskaa taas...  ;D

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #267 : 05.02.08 - klo:11:38 »
ja tässä myös aika mukavat hiukset:
http://www.nancarrow-webdesk.com/warehouse/storage2/2007-w45/img.61820_t.jpg

Minulla on tuon tyyppiset tällä hetkellä, mutta huomenna taitaa malli muuttua. Minulla on siis paksut luonnonkiharat hiukset ja jotenkin tuntuu, että tuon mallin kanssa on sellainen moppi päässä (ainakin näin hieman ylikasvaneena). Taidan kampaajani kanssa kehitellä tuosta hieman kevennetyn mallin.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 05.02.08 - klo:12:19 »
Jäin sitten katselemaan lyhyiden hiuksien kuvia... (ajakaa mut takaisin gradun ääreen!) Jane on varmaan jo kampaajalla, mutta näissä kuvissa on varmaan ehkä myös sitä ideaa, mitä ajattelit? Vai onko jo liian hurjaa?

Mä haluaisin itselleni jonkun tosi kivan graafisen leikkauksen tai sitten tosi pehmeän, sulkamaisen mallin. Linjat jotain tähän suuntaan:
« Viimeksi muokattu: 05.02.08 - klo:12:24 kirjoittanut funky_chicken »

Poissa sweet jane

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 05.02.08 - klo:14:25 »
^ Ei todellakaan ole liian hurjaa (onko se jotain syötävää? 8)), ton pojan tukka on itse asiassa aika paljon samanlainen kun tää mikä mulla nyt on. Mulla on toiselta puolelta just tollanen lyhyt ja otsiskin on varsin samanlainen, toisella puolella taas on pitkä pulsarisuiru ja tukkaa menee korvan päälle. Ehdottomasti hienoin tukka mitä mulla on koskaan ollut! :-* Pistän kuvaa sit kun saan kameran ladattua ja olen toimeliaalla tuulella.
Get fear of failing out of your system!