Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1149354 kertaa)

Poissa pekaani

• Tukkaguru
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #375 : 05.06.08 - klo:10:29 »
Ihana, varsinkin tossa Sylverin ekassa sivuprofiilikuvassa noi hiukset on hirmu  :-*.
Uusimmassa Yhteishyvä-lehdessä (vai mikä se s-etukortin "bonuslehti on) oli yhdellä mallilla ihana, tosi lyhyt mutta naisellinen tukka. Väri oli semmonen tylsä perus-maantienruskea/harmaa, mutta ei ollenkaan paha tossa tyylissä.

kivi

• Vieras
« Vastaus #376 : 05.06.08 - klo:11:14 »
Sylverin uusi tukka on kiva! Mitähän minäkin täällä ketjussa pyörin haaveilemassa lyhyistä hiuksista, kun pitäisi niin kasvattaa...  ::)

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #377 : 05.06.08 - klo:19:03 »
Latva vähän kellertää vielä, niinku tossa näkyyki, kun vanhaa väriä sielä pohjalla, mutta melkee kuitenki ihan platinan vaalea.. Ja kunnon hopeashampoota ja suoraväriä kehiin, ni jos saisin tuon kellertävän latvan tasaseksi. Mut leikkaus on nytte päältä lyhyempi, mitä mulla oli, kun seuraavaan leikkauskertaan on nytte jotakin 8 viikkoa, ni sanoin että reilummin saa ottaa ni ei haittaa vaikka kasvaakin. Mut tää onkin tälleen paljon kivempi, kun se vähän pidempi.. Apua.. Joka kerta vaan lyhenee, kun syksyllä oli vielä tukka olkapäille :D ..mut lyhyt on helppo ja kiva :p

petomaani

• Vieras
« Vastaus #378 : 05.06.08 - klo:21:42 »
Uusimmassa Yhteishyvä-lehdessä (vai mikä se s-etukortin "bonuslehti on) oli yhdellä mallilla ihana, tosi lyhyt mutta naisellinen tukka. Väri oli semmonen tylsä perus-maantienruskea/harmaa, mutta ei ollenkaan paha tossa tyylissä.

Hoksasin saman, kun sun vinkistä menin selaamaan lehteä paremmin :) Tosi nätti lyhyt tukka, semmonen hiukkasen kuin oli muinoin Twiggyllä, mun tukkajumalattarellani ;)

Poissa Sprite

• HAIRahtanut
« Vastaus #379 : 09.06.08 - klo:01:36 »
Heippa vaan kaikille!
Uutena tuntuu jotenkin tarpeelliselta moikata tällein. :)

Sylverin pixie-tukka on söötti. Tässä päässä kanssa vähän samanlainen, mutta ei noin pitkillä sivuhiusjutuilla ja ilman lilaa ja vähän pidempänä päältä. Ja töyhdön kera - siis sitä ei leikattu tähän tms, vaan tukka menee luonnostaan silleen.
Olen huomannut että mulla nousee myös helpolla koko päälaen tukka pystyyn, kun tämä hius on laadultaan niin jäyhää kuten kampaajakin sanoi. Tuulisena päivänä tukka on aika näky.

Onkä täällä muuten erikseen jotain "hiusten kasvattajien"-ketjua, jossa voisi jakaa tuntojaan matkalla pitkiin hiuksiin? * sEi kun, löysinkin just sen kasvattajien ketjun, turha kysymys. * Lisätty myöhemmin.
« Viimeksi muokattu: 09.06.08 - klo:01:39 kirjoittanut Sprite »

petomaani

• Vieras
« Vastaus #380 : 09.06.08 - klo:12:23 »
Onko Spritellä laittaa tukkakuvaa esim. laatuketjuun? Mukava aina töllistellä ihmisten tukkapehkoja :)

Valentine

• Vieras
« Vastaus #381 : 09.06.08 - klo:14:07 »
Täytyypä minunkin kehaista sylverin uutta tukkaa: hieno on ja ihanat nuo eriväriset osiot, tuo heti paljon mielenkiintoisemman ilmeen  :).

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #382 : 09.06.08 - klo:18:21 »
Kiitos :) Täytyy tässä vielä kun ehtii niin tuota violettia laitella lisää johonkin kohtaan ja vahvistaa noita edellisiä :)

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 09.06.08 - klo:18:52 »
Äh, mä en löydä enää uusia hiusmalleja netistä. Aina kun googletan, tulee ne samat kuvat (no kai nyt, kun kirjoitan aina "short hairstyles", mutten keksi muutakaan  ;D).

Tässä on tosi vähällä vaivalla (= pari vaaleaa raitaa) saatu semmonen lässähtämis-efekti pois. Mikä helposti tollasissa paksuissa kaukaa kammatuista otsiksista tulee..
http://www.short-hairstyles.com/short/s162.htm

Tästä tykkään, mutta on liian samanlainen kuin nykyinen
 http://www.short-hairstyles.com/short/s170.htm ?

Seuraavaksi täytyy varmaan leikkauttaa joku tosi reippaasti revitty malli, kun en jaksa varsinkaan kesällä laittaa hiuksiani mitenkään. Niinpä ne nuolee aina päätä.. Joku semmonen oikein "pörrö"- tyyli on siis hakusessa. Otsiksen tilalla voisin testata jotain epämääräisiä haituvia tohon otsalle vähän tasapainottamaan. Kun musta tuntuu että heti jos otsatukka on pikkasenkin pidempi, enkä jaksa laittaa sitä, näyttää hiukset vielä enemmän lässähtäneiltä. Ja sitten kun on vielä tommonen ärsyttävä pyörre tms. tossa edessä, että otsatukkaan jää tavallaan kolo tohon keskelle..
« Viimeksi muokattu: 09.06.08 - klo:18:59 kirjoittanut pekaani »

Poissa Sprite

• HAIRahtanut
« Vastaus #384 : 10.06.08 - klo:19:57 »
Onko Spritellä laittaa tukkakuvaa esim. laatuketjuun? Mukava aina töllistellä ihmisten tukkapehkoja :)
Ei kun ei ole kameraakaan.  :(

Se näyttää vähän pidemmältä...

Eikö muuten sopinutkin paremmin kuin hyvin Kylielle tuo pixie-tukka? Mun mielestä paremmin kuin se polkka tai pitkät hiukset, ainakin tohon ylläolevaan kuvaan verrattuna.
Edit: Kyseessä ei ollutkaan Kylie vaan Jean Seberg, kuvalinkissä oli virhe.
« Viimeksi muokattu: 02.07.08 - klo:13:25 kirjoittanut Sprite »

petomaani

• Vieras
« Vastaus #385 : 10.06.08 - klo:21:06 »
Ja aijai miten nätit kasvot, noihin tommonen pixie-malli on kuin tehty! :)

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #386 : 11.06.08 - klo:22:00 »
Tää keskustelu pitäs poistaa, kun ei muuten koskaan onnistu kasvatus ;D
Minä ihastuis hirveesti Charlize Theronin superlyhyeen tukkaan Astronaut's Wife leffassa <3 Sopii hänelle paljon paremmin, kuin pitkä tukka. Toi on mulle sellanen "vielä joskus"-malli  :)
http://www.moviemaze.de/celebs/0031/main01.jpg
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 12.06.08 - klo:10:30 »
^ Linkki ei toimi mutta tässä uusi kuva Charlizen lyhyestä mallista :)
http://images.contactmusic.com/images/reviews2/theastronautswife.jpg
Ihan pirtsakka malli ja varmaan helppohoitoinen kesätukka. Vähän vastaava kuin edellisen sivun mustavalkoinen pixie, tykkään ehkä siitä enemmän.

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #388 : 12.06.08 - klo:12:35 »
Mulla tuo kyllä toimii  ???
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #389 : 12.06.08 - klo:12:38 »
^ Mullakaan ei näy toi sun laittama linkki, mutta Aquattaren toimii. On kyllä ihana malli, ja sopii Charlizelle loistavasti! Vitsi miten itteänikin alkaa himoittaa tommonen kesätukka, vaikka kasvattaa pitäisi.. Mut toi ois niin ilmava ja helppo ja nätti ja ja.. ;)