Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1148488 kertaa)

Valentine

• Vieras
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #390 : 12.06.08 - klo:13:14 »
Jep, ei toiminut mullakaan. Ihan lyhyet hiukset on kyllä nätit siroilla kasvoilla. Voisi kokeillakkin joskus noinkin lyhyttä, mutta olen kyllä aika riippuvainen otsahiuksistani, nytkin ne voisivat olla pikkusen pitemmät ( n. 2-3 cm). Voi olla että tulisi kohtaus tuollaisen kanssa. Lisäksi nykyinen hiusmallini on siitä kiva, että ei tarvitse olla ihan koko aikaa leikkaamassa, kun taas tuo taitaa kasvaa nopeasti yli ja juurikasvukin on vähän vaikeaa peittää  :)..

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #391 : 12.06.08 - klo:14:08 »

Tätä kuvaa siis tarkoitin, minusta tää on vähän lyhyempi vielä, kun tuossa aquattaren kuvassa, mikä on toki upea sekin :)
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #392 : 12.06.08 - klo:14:09 »
Musta Charlize Theron näyttää parhaimmalta korvien alle ulottuvassa, hieman kihartuvassa vaaleassa polkassa  ;) Tuokin sopii kyllä todella hyvin. Mikäs Charlizella muunnellessa kun kasvot ei rumennu sitten mistään (paitsi kunnon lihotuskuurista ja kahden tunnin Looordihirvitys-meikistä  ::))

Mua on häirinny Katien Holmesin polkan ylistyslaulu. Musta sen naama katoaa sen hiustyylin alle. Se on sellainen ruskea, mitäänsanomaton moppi. Mulla on vähän samanlaiset kasvot kuin Katiella ja ollu myös samantyylinen hiuslook joskus. Kyllähän ne kasvot kaventuu kun naama vain häviää sinne jonnekin. Toi tyyli on myös tosi pelkistetty ja vaatii musta sellaista räväkkyyttä, jota Katiella ei tunnu olevan.

Tässä tyylissä vois Katiella olla lyhyempi, vino otsis ja vaaleita/kuparisia/punaisia/liloja raitoja:

http://beauty.about.com/od/hairstylephotogalleries/ss/roundfa_2.htm

(Ok, tiedän että kyseistä hiustyyliä on käsitelty juurikasvussa. Hiusmuotoiluasiat ei kuitenkaan mee yks yhteen)

Poissa Sprite

• HAIRahtanut
« Vastaus #393 : 12.06.08 - klo:16:43 »
Ihana superlyhyt Charlize Theronilla ja siinä kuten Kylienkin kuvassa, huomaa sen miten superlyhyen hiuksen ei tarvitse olla kihartuvaa laatua, aivan piikkisuorakin on supersöötti, jos vain sopii hiusmallina kantajalleen.

Mulla ei ole aivan noin lyhyt kuten Theronilla tai Kyliella (mutta melkein) ja olenkin nyt miettinyt, että jospa tätä tukkaa pitäisi vielä lyhentää, koska mulla on ongelmaa sen muotoilussa johtuen tukkani paksuudesta etenkin päälalella, joten jos leikkauttaisin sitä vielä enemmän tuommoiseksi  "TheronKylieksi" , saisin sen menemään tuollein söpösti, ohuemmin ja sileästi.
 On tääkin nyt huvittavaa... yleensähän paksuja hiuksia pidetään "hyvinä", mutta nyt ne eivät ole mulle parhaimmat mahdolliset joten... pitänee joko lyhentää tai sitten kasvattaa pois tästä mallista. Jotenkin meinaan ärsyttävää, että joudun laittamaan hillittömästi geeliä ja muita aineita ja muotoilemaan märkää tukkaa (latistaa sen paremmin sileäksi) ja painelemaan tukkaani alaspäin, jotta saisin sen pidettyä "sileänä" . Vielä lyhyempänä asettuisi paremmin aloilleen. *tukkaongelmaa* ???

Palekastron mainitsema Katie Holmesin polkka on mielestäni jotenkin pelottava, "creepy", ja saa Katien näyttämään oudolta ja sillain "muottiin laitetulta". Se hänen Dawson Creekin aikainen tyylinsä oli paljon parempi, siinä hän näytti kauniilta, luonnollisen suloiselta . Elämä Tom Cruisen kanssa on pistänyt Katien uuteen "muottiin", ihan kuin hänestä koetettaisiin leipoa arvovaltaista Rouva Cruisea olemusta myöden.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #394 : 12.06.08 - klo:17:36 »
Eikös Katie leikkauttanu vielä lyhyemmän ton polkan jälkeen, semmosen aidon poikatukan? Siitä tais olla kuvaa julkkisjuoruissa tai jossain muualla. Tosta polkasta tosin tykkään ite, semmonen monipuolinen, jota voi muokata mimmoseksi vaan kiharoilla jne.

Poissa Sprite

• HAIRahtanut
« Vastaus #395 : 12.06.08 - klo:17:49 »
Eikös Katie leikkauttanu vielä lyhyemmän ton polkan jälkeen, semmosen aidon poikatukan? Siitä tais olla kuvaa julkkisjuoruissa tai jossain muualla. Tosta polkasta tosin tykkään ite, semmonen monipuolinen, jota voi muokata mimmoseksi vaan kiharoilla jne.
En tiennytkään, kuvaa vaan ruutuun jos joltain löytyy, olisi hauska nähdä se.

Tässä huvin vuoksi kuvaa Sienna Millerista lyhythiuksisena. Mielestäni se pidempi taas sopi hänelle paremmin, voi myös olla, että jos tämä lyhyt malli olisi leikattu eri lailla (lyhyemmin esimerkiksi tms) se sopisikin tosi hyvin. Vertailun vuoksi:
ja

petomaani

• Vieras
« Vastaus #396 : 12.06.08 - klo:18:04 »
Löytyhän se - kun kaivelee  ;D
http://www.seiska.fi/muotipoliisi/_a76323/katie+holmes+taas+uusi+look/

Seiskassa 3.4.08. Ei se nyt NIIN poikatukka kumminkaan ollut..

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #397 : 13.06.08 - klo:15:27 »
Ensi viikolla olisi tarkoitus mennä kampaajalle leikkauttamaan tollaset kesähiukset.  :-*

http://hairstyles.free-beauty-tips.glam.com/sh4.shtml
1cFii

kivi

• Vieras
« Vastaus #398 : 13.06.08 - klo:15:53 »
^ Kiva malli. Itsekin olen miettinyt tästä tuskaisesta kasvatuksesta luopumista ja hiusten leikkauttamista. Nämä pidemmät ovat vaan ihan lättänät ja tylsät. Toisaalta en ole varma, viitsinkö muotoilla yms. lyhyempää tukkaa. Argh, mistä mä aina kehittelen itelleni tukkaongelmia  >:(

Poissa Sprite

• HAIRahtanut
« Vastaus #399 : 13.06.08 - klo:16:36 »
Löytyhän se - kun kaivelee  ;D

Seiskassa 3.4.08. Ei se nyt NIIN poikatukka kumminkaan ollut..
Ihan kivan näköinen semi-poikatukka, mutta ei mikään maatajäristävän upea.
Saas nähdä jos se siitä vielä lyhenee.

Tuntuu että se "kynnys" lyhyeeseen aina madaltuu, mitä enemmän leikkauttaa tukkaa. Pitkästä polkkaan, polkasta semi-poikikseen ja siitä super-lyhyeen. Kaljuna sitten upealta näyttäminen onkin harvan herkkua, mutta Sinead O'Connor kykeni siihenkin, Britney Spears taasen ei (pään muoto, kasvojen muoto "väärät" kaljuun).

petomaani

• Vieras
« Vastaus #400 : 13.06.08 - klo:22:29 »
^sama homma mulla, mitä lyhemmäksi tohtii leikkauttaa, niin pian se lyhenee poikatukkaan. Mena Suvarihan veti kans päänsä klaniksi ja Natalie Portman oli myös erittäin hyvännäköinen kaljuna :)

Tanyalla kiva malli leikkuussa!  :)

Valentine

• Vieras
« Vastaus #401 : 14.06.08 - klo:16:35 »
Tanya: kivan kevyt ja sulkamainen malli.

Nää mielestäni Holmesin tukka on tylsä, joenkin liian paksu peruukkimainen, värikin vaan korostaa marsuefektiä, en pidä yhtään.

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 15.06.08 - klo:12:16 »
^ Marsuefektiä ;D   Mun mielestä siinä kuvassa tukka on ihan hirveä, en tykkää yhtään.

Sienna Millerin tukka on myös blaah, pätkitty olis paljon kivempi. Hänelle sopii munkin mielestä paremmin pitkät hiukset kuin ainakaan nuo lyhyet. Joillekin ihmisille sopii sellainen tasamittainen lyhyt tukka, mutta aika harvalle. Mä olen aina pätkittyjen/kerrostettujen hiusten ystävä, oli sitten kyseessä pitkä tai pätkä.

Nuo muut lyhyet olikin sitten tosi kivoja. Tuli siitä Kylien tukasta mieleen aina hehkuttamani Anne Hechen tukka, samoin Charlize Theronin lyhyemmästä tukasta. Hyvin samantapaisia malleja kaikki.

Pitäis taas varailla kampaajaa, olisi pitänyt jo yli kuukauden. En vaan ole saanut aikaiseksi ::) :P

petomaani

• Vieras
« Vastaus #403 : 15.06.08 - klo:21:20 »
Mie taas tykkäsin Siennan lyhyestä mallista! Oli tosi pirtee. Onko Annellakin muutes nykyään basic pitkä?

Poissa Sprite

• HAIRahtanut
« Vastaus #404 : 17.06.08 - klo:12:25 »
Tässä muuten se Mena Suvarin pixie-tukka, jota pitäessään sanoi saaneensa miehiltä enemmän huomiota kuin pitkätukkaisena:

Olen hiusketjuissa kertonutkin, kuinka olen miettinyt tukkani leikkaamista vielä lyhyemmäksi tästä melkein-kylie/theron-lyhyestä mallista, ei tarvitsisi kuin sentti pari pätkäistä, mutta pelkään että tukka alkaisi sitten vielä pätkäistympänä nousta siilimäisesti pystyyn kuten Menalla nousee. Enpä tiedä mitä tehdä tukan kanssa, nyt sentään olen saanut tukan menemään sileästi parin eri konstein, mutta sitten jos se olisi vielä pätkäistympi... ???

Vielä Menarin tukasta: pidempi tukka sopi mielestäni paremmin hänelle. Ettei vain olisi se "enemmän saatu huomio miehiltä" sitä kuuluisaa madaltuneen kynnyksen ansiosta langennutta huomiota. Super kaunotarta ei aiemmin uskaltanut joka jamppa lähestyä, mutta nyt kun tukka on törönä, jampatkin lähenee rinta rottingilla.
« Viimeksi muokattu: 17.06.08 - klo:12:28 kirjoittanut Sprite »