Ihana superlyhyt Charlize Theronilla ja siinä kuten Kylienkin kuvassa, huomaa sen miten superlyhyen hiuksen ei tarvitse olla kihartuvaa laatua, aivan piikkisuorakin on supersöötti, jos vain sopii hiusmallina kantajalleen.
Mulla ei ole aivan noin lyhyt kuten Theronilla tai Kyliella (mutta melkein) ja olenkin nyt miettinyt, että jospa tätä tukkaa pitäisi vielä lyhentää, koska mulla on ongelmaa sen muotoilussa johtuen tukkani paksuudesta etenkin päälalella, joten jos leikkauttaisin sitä vielä enemmän tuommoiseksi "TheronKylieksi" , saisin sen menemään tuollein söpösti, ohuemmin ja sileästi.
On tääkin nyt huvittavaa... yleensähän paksuja hiuksia pidetään "hyvinä", mutta nyt ne eivät ole mulle parhaimmat mahdolliset joten... pitänee joko lyhentää tai sitten kasvattaa pois tästä mallista. Jotenkin meinaan ärsyttävää, että joudun laittamaan hillittömästi geeliä ja muita aineita ja muotoilemaan märkää tukkaa (latistaa sen paremmin sileäksi) ja painelemaan tukkaani alaspäin, jotta saisin sen pidettyä "sileänä" . Vielä lyhyempänä asettuisi paremmin aloilleen. *tukkaongelmaa*

Palekastron mainitsema Katie Holmesin polkka on mielestäni jotenkin pelottava, "creepy", ja saa Katien näyttämään oudolta ja sillain "muottiin laitetulta". Se hänen Dawson Creekin aikainen tyylinsä oli paljon parempi, siinä hän näytti kauniilta, luonnollisen suloiselta . Elämä Tom Cruisen kanssa on pistänyt Katien uuteen "muottiin", ihan kuin hänestä koetettaisiin leipoa arvovaltaista Rouva Cruisea olemusta myöden.