Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1148487 kertaa)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #435 : 22.07.08 - klo:22:08 »
Tuli varattua aika kampaajalle ja tarttis taas keksiä jotain kivaa. :P
Ehkä jotain tällaista:
http://www.latest-hairstyles.com/gallery/short/01.html
Siinä on kaunis, elävä väri.

Tämä on ehkä vähän tylsä, mutta kivalla moniraitavärjäyksellä voisi olla toimiva.
http://www.latest-hairstyles.com/images/short-choppy-shag.jpg

Ja jos tämä on takaa lyhyt, niin on oiva. :) (Ei tosin niin lyhyt hiusmalli enää :P)
http://www.kissuk.com/style/hairstyles/10189/2.jpg
« Viimeksi muokattu: 22.07.08 - klo:22:22 kirjoittanut Iiris »
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 23.07.08 - klo:07:44 »
Iiriksen laittamat mallithan ovat aivan ihania. Tykkään erityisesti tuon ensimmäisen kuvan sävyistä, todella kauniisti värjätty.

Löysin hyvin lähellä omaa tämänhetkistä lookia olevan mallin, tosin mulla on hieman pidemmät nuo sivu- ja niskahiukset ja vähän kellertävämpi sävy (valitettavasti):

En kuitenkaan saa todellakaan tukkaa laitettua noin nätisti kuin tuossa kuvassa - etenkin tuo otsis on kauhean kivan näköinen ja haluaisin osata laittaa sen samalla tavalla. Nuo sivutkin ovat aika hauskat. :)
« Viimeksi muokattu: 23.07.08 - klo:07:55 kirjoittanut Zubi »

petomaani

• Vieras
« Vastaus #437 : 23.07.08 - klo:22:03 »
Toi Zubin malli on kyllä nätti! Sulla itelläskinhän on tommoset kapeet ja sirot kasvot, tosi jees malli. Ja saa tasan laitettua taas vaikka milleen (jos osaa, mie en..  :-[ )

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 24.07.08 - klo:07:22 »
^ Joo, siis mun malli on nyt lähes tollanen... vaikka eihän mulla mitkään kapeet kasvot todellakaan ole, pyöreät posket omistan.  ;D Mut en mä osaa tota otsista noin laittaa. Vinkkejä?

kerrrmit

• Vieras
« Vastaus #439 : 26.07.08 - klo:19:12 »
sivulla 29 twinkleyn postaamat kuvat ovat mainioita, lempparini ovat kolmas ja neljäs kuva.

edit. kerrompa tässä nyt pienen stoorin. viimeks kampaaja-käynnin jälkee kuontalo oli jotakuinkin tän näkönen: http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10359&month1=&pg=1&styl1=Royston%20Blythe
nyt oon kasvatellu hiuksia ja ne on suurinpiirtein olkapäihin asti, eli saman pituset ku ennen tota lyhkästä mallia.
mut huomenna oon menossa kampaajalle ja aattelin leikkauttaa tämmöset:
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10250&month1=&pg=1&styl1=Heading%20Out
ihan otsatukkaa myöten, jota mulla ei ookkaa ollu vuosiin.
siinäpä se.
(oho meni taas aika ohi aiheen?)
kertokaapa että diskataanko mut nyt täältä lyhyt hiuksisista. : D
palaan varmaa kuitenki joskus takas tohon tosi lyhkäseen, se aina kuitenki houkuttaa.

« Viimeksi muokattu: 28.07.08 - klo:20:05 kirjoittanut kerrrmit »

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #440 : 27.07.08 - klo:00:13 »
^^Densu, sun hiukses näyttävät luonnostaan tosi tuuheilta ja kiharaisilta, joten aika paljon niille saa tehdä että menisivät  tuohon haluamaasi malliin. Leikkaus, suoristusrautaa, kerrostuksia ehkä ohennustakin. Siihen mitä luonnonkiharaan päähän saa aikaiseksi en osaa vastata, koska omassa päässäni on kiharaa vain silloin kun en suihkun jälkeen harjaa tukkaa. Broidilla ja isällä on luonnonkiharat tukat kummallakin ja pitävät molemmat hyvin lyhyitä malleja. Oon nähny kuvan isästä pitkähiuksisena ja se look oli kunnon afro  ;D

Yks kerta ku kampaaja kerrosti liikaa koin yllätyksen pesun jälkeen. En harjannut tukkaa mitenkään, annoin vain kuivua. Lopputulos oli tällainen leuan alle ulottuvilla alahiuksilla. Harmi etten tota lookia saanu ku pari kertaa aikaseks, useimmiten toinen puoli oli paljon kiharaisempi ku toinen  :D

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 27.07.08 - klo:21:59 »
Zubi Tässä vinkkejä:

Kuivaa hiukset föönilla pörrötellen niin ettei tule selkeää jakausta vaan hiukset menevät toiselle puolelle huolettomasti. Jos jakaus yrittää väkisin tulla esiin, kannattaa laittaa alle jokin pitävä muotoiluaine ja föönailla hiuksia jakauksen yli molemmille puolille (eli myös tavallaan sille väärälle puolelle)

Tärkeää on föönata hiukset lähes heti pesun jälkeen.

Sitten suoristusrauta esiin. Hiukset kannattaa käsitellä raudalla ainakin kolmessa kerroksessa. Raudalla vedetään niin, että hius tulee melkein suoraksi, mutta ihan lopussa latvaa taivutetaan aavistuksen ylöspäin. Otsiksessa vedetään hiukset sivusuuntaan.

Viimeistelyyn voimakasta joustavaa vahaa, jolla käsitellään latvat hiukan sulkamaisiksi.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 28.07.08 - klo:18:23 »
^ Kiitos vinkeistä, Amilo. Pitääkin just yrittää häivyttää sitä perus-jakauksen paikkaa, joka meinaa väkisin asettua aina samaan kohtaan.  :)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #443 : 01.08.08 - klo:13:56 »
Zubi, sun tukkas tuolla toisaalla kuvina on todella makea!!  :-*

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 03.08.08 - klo:08:41 »
^ Voi kiitos kiitos, Petomaani. Alkaa olla tämä kesäksi vedetty blondi pikkaisen kulahtanut vain. En halua siirtyä tummaan, mutta jotain freesausta tälle pitää saada seuraavaksi.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 05.08.08 - klo:15:46 »
Torstaina kampaaja-aika, käyn testaamassa Tampereen Loisteen muiden puolesta kun niiden hienot saksi-teippaukset ikkunoissa houkuttelee mua puoleensa  ::) Tällaista olin ajatellut, kun tykästyin tähän pidempään otsikseen ja boheemimpaan ulkomuotoon mutta voi olla että pitää jättää sivuille pidempiä haituvia kasvojen kavennukseksi. Mutta mikä parasta, luin jostain hiuslehdestä että juuri tämä malli on "low maintenance". Vielä pitäisi päästä tulostimen ääreen, kai tuosta saisi selvää mustavalkoisenakin kun kirjastossa ei taida olla väritulostinta..

Edit: Ja kun vauhtiin pääsee niin kuvia alkaa taas löytymään, muutin tuon ekanki linkiksi ettei vallan karkaa käsistä. Tässä vähän rockimpi tyyli Japanista, olisikohan musta noin lyhyeen tukkaan..?
« Viimeksi muokattu: 05.08.08 - klo:16:24 kirjoittanut keijukainen »
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Kiivi

• Vieras
« Vastaus #446 : 05.08.08 - klo:15:57 »
^ Aivan ihana malli! Vaikka olenkin enemmän puolipitkien/pitkien hiusten puolella, niin tuo on todella söpö.  :-*

kivi

• Vieras
« Vastaus #447 : 05.08.08 - klo:17:02 »
^^ Tuo lyhyempi malli on aivan ihana! Leikkaa ihmeessä sellainen, jos vaan uskallusta vähänkin riittää. Muista sitten kertoa, millainen kampaamo Loiste on. Olen itsekin harkinnut siirtyväni sen asiakkaaksi, kun oma vakikampaaja jäi äitiyslomalle.

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #448 : 06.08.08 - klo:11:04 »
Katie Holmes on näköjään jälleen vaihtanut hiustyyliään. Musta tämä uusi lyhyempi malli näyttää kivalta.

Ja tykkään myös molemmista keijukaisen linkittämistä malleista, kumpikin varmasti näyttäisi hyvältä...
Feel the burn.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #449 : 06.08.08 - klo:11:12 »
TOSI IHANA TOI Katien malli, mie tykkään!! Voi damn, miks tämmösiä pitää kattoa - tekee mieli pätkäyttää samanlainen tukka ku Katiella.. Tosi hyvännäkönen.  :-*  :-*