Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1148833 kertaa)

Poissa pekaani

• Tukkaguru
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #465 : 12.08.08 - klo:19:29 »
^ Jep, tota ekaa mustapunaista hiusmallia just meinasin. Oon kyllästynyt otsikseen, kun en jaksa sitä joka päivä laittaa, se vaan roikkuu tossa.  :-\ Mä en kyllä tiedä millainen otsa on matala, kun en osaa verrata muiden päihin :D.

Taas tosi naisellinen ja huoleton leikkaus, sopii musta ainakin erittäin hyvin kantajalleen, Vois olla hyvä vaihtoehto vanhemmallekin naiselle.. : http://www.joyjoycafe.com/Art/2006/shorthair2.300.jpg

muoks, Suunnittelin käydä ihan vaan pikkasen lyhentelemässä hiuksia, mutta kummasti sitä taas eksyi katsomaan netistä uusia tyylejä.. Kiva otsis, näyttää tarkoituksella vinoon leikatulta V-otsikselta  :)
http://s183.photobucket.com/albums/x237/sammyxmariiie/black/?action=view&current=grrreat.jpg

http://s183.photobucket.com/albums/x237/sammyxmariiie/black/?action=view&current=24303325_l.jpg
Voisko joku ystävällinen sielu linkata tuollaisesta hiustyylistä parempaa kuvaa tänne, jos sattuu löytymään.

« Viimeksi muokattu: 17.08.08 - klo:18:25 kirjoittanut pekaani »

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #466 : 20.08.08 - klo:13:16 »
Ay caramba!! Tää on niin ih-ha-naa katsella erilaisia malleja ja saada ideoita! Varaan kampaajan hetipian kun vaan saan päätettyä mihin menen  ;D Jossain toisessa ketjussa pähkäilin leikatako otsis vai not, mutta nyt tätä ketjua selaillessa ei ole epäilystäkään; mulle tulee otsis!

Mulla on joskus aiemmin ollut pitkään tukkaan yhdistettynä lyhyt tasapituinen otsis jonka päälle tuli ylempää pidempiä hiuksia "huolimattomasti". Tykkäsin siitä tosi paljon mutta jotenkin olin unohtanut sen. Onneksi tuli nyt mieleen! Himoitsen jotain alla olevien kahden hiusmallin välimuotoa. Otsis kuten ensimmäisessä kuvassa, ja muutenkin ehkä hiukan enemmän tuohon suuntaan. Mutta välttääkseni pottamaista ilmettä (mikä todennäköisesti tulisi mulle tuossa kampauksessa), volyymia voisi tähdätä alemman kuvan kaltaiseksi, siis sivuilta. Mallin pitää muutenkin olla sellainen, että ei tarvitse koko ajan laukata leikkaamassa. Otsikkoa voi kyllä trimmailla tiheämmin, mutta koko kuontaloa ei.

Tykkään myös siitä että mallissa on (helposti toteutettavaa) muunneltavuutta; hiuksia voi pitää myös korvan/korvien takana, ja otsikkoa voi välillä työntää viistoon sivuille tai kammata kokonaan piiloon... Iik en malta odottaa että pääsen kampaajalle!  :D

Ensimmäinen kuva

Alempi kuva

Tämä on muuten vaan aivan ihana malli väriä myöten!

Edit. Huh piti vähän vähennellä hymiöitä...olin aika innoissani! Sellainen ongelma mulla mielessä että miten ihmeessä selitän kampaajalle mitä haluan?? Mulla ei ole tulostinta.. Tietty kai voin yrittää vähän luonnostella paperille ja jos meen ajoissa paikalle niin ehdin vähän selailla lehtiä jos osuisi hyvä kuva silmiin. Hömhöm.
« Viimeksi muokattu: 20.08.08 - klo:13:47 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa PoohBear

• Hiushörhö
« Vastaus #467 : 20.08.08 - klo:16:45 »
Lähdin tänään iltapäivällä kampaajalle ilman mitään ihmeempiä mielessä ja 10min. ennen lähtöä vielä vilaisin nopeasti tän ketjun ja näin Petomaanin postaaman kuvan. Ja sehän näytti niin pirteältä, että printtasin äkkiä kuvan ja juoksin bussiin.

Nyt sitä sit ollaan uudessa ihanassa kevennetyssä tukassa (edellinen alkoikin jo muistuttaa peruukkia suorana), joten kiitokset vaan Petomaanille ideasta :)

Vedin myös kevennetyn sivuotsiksen suoran ja paksun tilalle ja pääsin eroon iänikuisesta keskijakauksestani!

Kuvia sain jo napsittua, pienentelen niitä vielä lisäilen ne johonkin, niin saan linkitettyä tänne.

Edit.
Nonii, nyt on kuvia hiusmuutoksia ketjussa.
« Viimeksi muokattu: 20.08.08 - klo:17:34 kirjoittanut PoohBear »
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #468 : 20.08.08 - klo:17:57 »
Ei mitään kiittelyitä, mitäs oot niin nätti että sulle passaa toi malli :) Oot oikeesti tosi kaunis ja hiusmallis on mycket bra (en enempää kehu, ehin kehua jo toisaalla ;) )

JOUANAN linkkikuvista eka ihan sikamakee!! Toi alin neito muistuttaa muuten aika paljon Paris Hiltonia (naama)..  ::)

Poissa PoohBear

• Hiushörhö
« Vastaus #469 : 20.08.08 - klo:19:14 »
Täällä naama punasena lueskelen kehuja :-[  :)
Kiitos taas Petomaani!  :-*
Pitääkin tulla lukemaan tätä ja hiusmuutoksia ketjua, kun on huono päivä.
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.

stinttapo

• Vieras
« Vastaus #470 : 23.08.08 - klo:05:19 »
Mites, kun ihailen vaikkapa ukhairdressersillä mageita tukkakuvia, ja haluisin kampaajalle mukaan tulostaa kuvan, mutta ei onnistu, tulee joku kopiosuojaikkuna ??? Siis kysymykseni kúulu että voiko tuolta tulostaa ja miten?

Ja kyllä, olen todella nero näissä tietokone-hommissa ::)

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 23.08.08 - klo:11:52 »
^ Paina vaikka prt scr- nappulaa ( tuolla deleten yläpuolella). Se on siis print screen. Sitten sen siirrät vaikka wordiin ja leikkaat ylimääräiset reunat, jos haluat. 

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #472 : 23.08.08 - klo:17:24 »
Mulla olis haaveessa vaihteeksi vähän rockimpaa hiustyyliä. Ajattelin että laittasin toiselle puolelle pidennystä sivulle ja antasin toisen puolen olla ihan lyhyt, korva näkyvissä, niinku nytte onkin.. Mut täytyy katsoa mihin on mahdollista.. näin ensihätään koitan vaan kasvattaa tätä toista sivua :)

Poissa Katiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #473 : 23.08.08 - klo:23:23 »
Mites, kun ihailen vaikkapa ukhairdressersillä mageita tukkakuvia, ja haluisin kampaajalle mukaan tulostaa kuvan, mutta ei onnistu, tulee joku kopiosuojaikkuna ??? Siis kysymykseni kúulu että voiko tuolta tulostaa ja miten?

Kuvan vieressä oikealla on vaaleanpunainen boxi, jossa lukee "salon information" ,"All styles" yms. ja viidennellä rivillä (ainakin mun tällä hetkellä katsomallani sivulla) "print style picture". Siitä mä oon ainakin saanu tulostettuu kuvan tarvittaessa.
Eri asia sitt tulostimen asetukset..tällä hetkellä ainakin toimii 8)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #474 : 24.08.08 - klo:11:51 »
Ja mie tulostan koko sivun, missä on kuva haluamastani mallista, jos sen isonnetun kuvan tulostus ei onnistu. Koko sivu onnistuu helposti. :)

stinttapo

• Vieras
« Vastaus #475 : 24.08.08 - klo:22:47 »
Kiitokset kaikille neuvoista, enköhän mä nyt onnistu :)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #476 : 24.08.08 - klo:23:00 »

Hillary Swankin uus tukkatyyli! Jostain syystä en ite tykkää.. Hillary on vanhentuneen näköinen..  :(

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #477 : 25.08.08 - klo:09:36 »
Ton kainalokaverin tukka sopii sille hyvin  ;)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #478 : 25.08.08 - klo:11:17 »
Joo tuo hiusmalli tekee Hillarysta kyllä ehtan tädin :-\ Väri jotenkin vahvistaa vaikutelmaa; huomattavasti tummempana vois olla sähäkämpi.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #479 : 25.08.08 - klo:19:18 »
^samaa mietin, tummempi väri päähän niin ois tsäpäkkä..

Neiti luovutti hiuksensa hyväntekeväisyyteen.. Sitäpä en tiennytkään! (ja jo huhtikuussa pätkäs kutrinsa..)

http://www.hey-dollface.com/2008/04/hilary-swank-ge.html