Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1148828 kertaa)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #480 : 26.08.08 - klo:16:21 »
Suuntaan tässä piakkoin kampaajalle varmaankin tällaisen kuvan kera:

http://www.hairfinder.com/haircollections3/bobplay3.htm

Otsiksesta en halua ihan noin tasaista enkä ehkä lyhyttäkään. Lisäksi vähän mietityttää, miten tuo malli sopii pyöreämmille kasvoille. Kokeilemalla kuitenkin selviää!  ;)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #481 : 26.08.08 - klo:18:38 »
^sopii taatusti myös pyöreämpikasvoisille, koska monestihan kehotetaan jättään päälle (ja tohon ylös, jolloin hius ei painu lattanana päätä pitkin ja korosta pallovaikutelmaa) pidempää ja toi on just sitä. Mulla on ollu samanlainen ja sopii :) Joten uskallan suositella lämpimästi!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #482 : 26.08.08 - klo:18:51 »
^^ Erittäin kaunis malli! Mä myös uskon myös, että käy pyöreämpikasvoiselle hyvin, komppaan siis petomaania. Painopiste tuossa kuitenkin sen verran ylhäällä. Raidoitus tuo kivasti vielä elämää tuohon. Jos olisin yhtään rohkeammalla tuulella tekisin jotain tuon suuntaista itsekin, mutta tuntuu liian lyhyeltä mulle nyt; tarvitsen sivusuojaa enemmän ::) Otsis on todella kiva tuossa myös.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 26.08.08 - klo:19:35 »
Musta toi on liian lyhyt jos on oikein pyöreät kasvot joille pitäisi tulla sivuun tulla leuan tasalla jotain hapsuja. Itselleni ei sopinut yhtään kun kasvot oli paljaat.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #484 : 26.08.08 - klo:22:29 »
^tos on kyl hapsuja sivuillekin, että ainakin mun pyöreähkölle naamalleni sopi hyvin :)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #485 : 27.08.08 - klo:22:49 »
^ Niin, onhan tossa tosiaan hapsuja sivuillakin ja jos on yhtään osaava kampaaja niin näkee varmaan aika pian minkä verran kenenkin kasvot niitä hapsuja tarvitsevat. Ja itsekin pystyy seurailemaan tilannetta. Yleisesti ottaen uskon edelleen että tuo on loistava kampaus pyöreäkasvoiselle, mutta yksilöllisyys sanelee loppupeleissä.

Pitikin tulla taas tsekkaamaan tuota mallia, se on kyllä aivan ihana! Tekisi mieli melkein tehdä hurja tempaus ja unohtaa kaikki sivutörmäyssuojat ja muut turvallisuushärpäkkeet ;D Odotan lauantain kampaaja-aikaa varmaan enemmän kuin muksuna jouluaattoa! (Mikäli se nyt muka enää mahdollista 8))
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #486 : 31.08.08 - klo:14:25 »
Mie olen taas pähkinyt, josko mun kumminkin pitää pätkiä tukka lyhyemmäksi. Hiusten katkeilu ei ota asettuakseen ja tiedän, että se johtuu näistä pitkäaikaissairauksista, joista joudun kärsimään ja joidenka vuoksi joudun syömään lääkkeitä :( Ei nimittäin aiemmin ollu koskaan samanmoisia ongelmia tukkaa kasvatellessa.

Mutta onhan noita kauniita lyhyitä malleja ja kuten todettua, ne vielä passaavat meikäläisen pärställe ihan buenosti :)

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #487 : 01.09.08 - klo:12:40 »

Mä meinasin tossa n.parin viikon päästä käydä leikkauttamassa tälläset. Tosin mun kyllä piti kasvattaa mutta mun hiukset ei ole tällä hetkellä oikein minkään malliset, joten haluan niihin vähän jotain muotoa.  Ei mun hiukset oikeestaan ole kauheasti pidemmätkään kun noi, joten ei sitä pituutta kyllä paljon edes lähde.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #488 : 01.09.08 - klo:13:17 »
^tosi kaunis malli ja tänä päivänähän tommoset polkkamallit on ihan supersuosittuja!! Pistelehän sieki sitte kuvia omasta päästäsi. Mieki yritän heti huomisen kampaajakäynnin jälkeen..

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 01.09.08 - klo:13:34 »
^^ Taitaa olla sama malli, jonka postasin aiemmin tänne, hieman eri tavalla vain laitettu. Tosi nätti. :) Värjäsin just tummemmaksi, mutta voi miten blondi on kiva.
« Viimeksi muokattu: 01.09.08 - klo:13:38 kirjoittanut Zubi »

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 02.09.08 - klo:11:34 »
Kivan kuvan MissWorld laittanut! Tajusin juuri että mullahan on malli tällä hetkellä just eikä melkein tuommonen, täytyykin seuraavaksi kokeilla kääntää latvoja ylöspäin eikä pitää tylsästi suorana vaan :)

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 10.09.08 - klo:09:40 »
En tiedä onko tämä jo tänne postattu, mutta rouva Becham on siirtynyt poikatukkaan. Aika kiva!

petomaani

• Vieras
« Vastaus #492 : 10.09.08 - klo:10:06 »
^toi on tosi kiva! (ja oli postattu tonne julkkisjuoruketjuun). VB osaa :)

Bambaata

• Vieras
« Vastaus #493 : 10.09.08 - klo:11:47 »
Voi jos jotain tuohon suuntaan saisi omaan päähän. Kaunis on kantajallaan!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #494 : 10.09.08 - klo:11:57 »
Huh, oli jo aikakin että Posh vaihtoi lookkiaan....sopii jotenkin paremmin tämä, värikin on aivan ihana. Jotenkin stailimpi tämä look.