Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1148826 kertaa)

petomaani

• Vieras
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #495 : 10.09.08 - klo:12:21 »
^niin on, kiiltävä tummanruskee.. Nam!

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #496 : 10.09.08 - klo:12:29 »
Toi ex- maustetytön kuontalo on kyllä tosi makea! Ja toi meikki on tavallaan ihan jees kanssa. Saapa nähdä onko kohta myös Madonnalla poikatukka, ja kampaajilla ravaa Victorian kuvan kanssa naisia, joiden haaveissa on samanlainen letti. Oon siis pian hiusteni kanssa aika IN, vaikka ei nää nyt samanlaiset ole, mutta poikalyhyttä anyway. ;D

petomaani

• Vieras
« Vastaus #497 : 10.09.08 - klo:12:32 »
^oothan sää ollu in jo pitkään, mikäs tää malli Agnes jtn (liian vaikee sukunimi muistaa! :D ) olikaan kun lanseeras poikatukkamuodin kuumimmilleen?

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 10.09.08 - klo:14:52 »
On kyllä makee tuo Victorian uusi tukka. Alkoi itseänikin taas himottaa hiustenleikkaus  :P Eikös myös Rihannalla ole lyhyt tukka ja Beyoncen hiustenpidennys on jäänyt tällä kertaa kiinnittämättä.

« Viimeksi muokattu: 10.09.08 - klo:15:00 kirjoittanut Allegra »

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #499 : 10.09.08 - klo:14:58 »
^No jösses tota Beyoncen päätä :o  Toi ei kyllä ole nätti, ihme puuhka päässä.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #500 : 10.09.08 - klo:15:00 »
^Vanhentaa kyllä aika lailla. Mulle tuli heti Tina Turner mieleen  :D

petomaani

• Vieras
« Vastaus #501 : 10.09.08 - klo:15:27 »
Siis.. Oos toi Beyoncen pää ihan totta?? Ihan ku joku surkee 80-luvun peruukki isketty päähän!  :o

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #502 : 10.09.08 - klo:17:15 »
Mä luulen, että mun tukka lyhenee parin viikon päästä  ::)

Joku tälläinen malli olisi mielessä. Etuosassa säästyisi tuo kasvatuksen tulos ja takaa olisi lyhyempi. Mulla on vähän tuon tyylinen malli jossain vaiheessa ollutkin ja tykkäsin tosi paljon  :) Tosin mulla on niskassa niin voimakkaita pyörteitä, että niskatukka pitää vetää alaosasta lyhyemmäksi kuin kuvassa.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 10.09.08 - klo:17:29 »
On kyllä makee tuo Victorian uusi tukka. Alkoi itseänikin taas himottaa hiustenleikkaus  :P Eikös myös Rihannalla ole lyhyt tukka ja Beyoncen hiustenpidennys on jäänyt tällä kertaa kiinnittämättä.

Peruukkihan tuo on. Liittyen tulevaan rooliin Etta Jamesina.

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 11.09.08 - klo:09:14 »

Peruukkihan tuo on. Liittyen tulevaan rooliin Etta Jamesina.

No huh, sentään.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 11.09.08 - klo:14:17 »
^ Beyoncella siis tuo peruukki, ei Victorialla. Jos jäi epäselvyyttä ;) .

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #506 : 12.09.08 - klo:11:58 »
Victorian malli on kyllä todella hyvännäköinen ja värikin on todella hyvä. Pahus kun kasvattelen hiusksia juuri pidempään lyhyeen malliin, niin ei sitä taaskaan olla muodissa.  ;) Toisaalta voinhan ajatella, että olin edellä muodissa, kun minulla oli tuontyyppinen malli jo viime vuonna...  ::)

Mutta jatkan samalla tyylillä. Pinkin uusimmalla videolla näkyy himoittava platinan vaalea lyhyt malli. Malli näyttäsi jopa hyvin muuntautumiskykyiseltäkin.
http://www.youtube.com/watch?v=NJ7St3hqw_c

Luriana

• Vieras
« Vastaus #507 : 12.09.08 - klo:13:54 »
Huomasin, että huippumalli Ani on muuttanut hiustyyliään. Ihan nätti tuo pidempi look, mutta enemmän tykkäsin tuosta poikatukasta. Korostaa jotenkin paremmin siroja piirteitä  :)

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #508 : 12.09.08 - klo:14:48 »
^ Onpas oudon näkönen tossa kuvassa missä pidemmät hiukset, tosi vanhan näkönen jotenkin.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #509 : 12.09.08 - klo:15:38 »
^ Joo katsoin ihan samaa, mutta tuo kuva muutenkin ei ole ihan samantasoinen kuin tuo oikeanpuoleinen (joka on aivan loistava!) ja noi vaatteet...siis mitä hittoa???
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.