Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1148827 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #525 : 05.10.08 - klo:23:32 »
Kiitos kannustuksesta! Kyllä mä ihan kamalasti himoan tuota lyhyempää mallia, siinä on jotenkin kaikki elementit mitä kaipaan. Ainoa mikä sisua syö on just se että saanko selvitettyä kampaajalle....en vaan jaksaisi pettyä yhtään. Mutta tosiaan, eipä tässä liikoja auta murehtia muuten ei ikinä saa mitään kivaa. Ja laitoin äsken kuvien linkit spostiini, josta ne pystyy helposti kaivamaan jos pääte löytyy kampaamosta.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #526 : 07.10.08 - klo:17:20 »
AAH ja NAM toi JOUANAN postaama vika kuka Shannonista! :D Ei muuta ku koklaamaan, toi on tosi makee! Tosta tuli mieleen, et pitäs tukkaki värjäyttää, kun alkaa oma ruskee olla haalistunut.

Ja muoks vaan mutta taas tänään iski himotus leikkauttaa tukkaa parempaan kuosiin ja siis lyhyemmäksi myös.

Mandy Moorella on kans nastoi leikkauksii.. Ja mimmillä on samanmalliset kasvot (ehkä pikkasen pyöreemmät kun mulla eli sopii mimmille lyhkäsetki mallit hyvin..)
Esme:

http://i186.photobucket.com/albums/x212/blue-fang/Mandy%20Moore/nerble_-_mandy_moore_11.jpg
« Viimeksi muokattu: 07.10.08 - klo:19:43 kirjoittanut petomaani »

llora`

• Vieras
« Vastaus #527 : 13.10.08 - klo:15:14 »

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #528 : 13.10.08 - klo:17:36 »
Heheh ;D Tosta on vähän paha sanoa että onko se lintu vai kala, mutta mun silmissä se ei kyllä osaa lentää eikä uida  ;D
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #529 : 25.10.08 - klo:16:41 »
tiktakin Petralla on usein upeita lyhyiden hiustenmalleja  :)
harmi kun en kuvaa löytäny mutta videossa "kyyneleet"  Petralla on ihana tyvestä tummaksi värjätty mutta muuten vaalea lyhyt tukka.
Bändi muuten ei saa kyllä kannatusta tältä suunnalta  :P

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 03.11.08 - klo:17:15 »

petomaani

• Vieras

Miss silver

• Vieras
« Vastaus #532 : 16.11.08 - klo:11:54 »
Etsiskelen tosi lyhyttä hiusmallia, jossa olis asennetta ja rokkia  8)
Etuhiukset haluan kuitenkin pitää hitusen pidempinä. Joku ns. "toispuoleinen" malli vois olla myös aika jees.
Mutta tosiaan, hiukseni ovat enemmän lyhyet kuin puolipitkät. Platinan hopeanvaaleat (ainakin pyrkimys siihen)
Jos joltain löytyy hyviä ideoita/kuvia, laitelkaa ihmeessä tänne!  ;)

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #533 : 17.11.08 - klo:03:02 »
^Tämä voisi ehkä sopia kuvaukseesi

http://www.rasysa.com/pkg/style/length/veryshort/d.phtml?st=29147

Itse haaveilen tuosta, mutta miten mahtaa sopia "ei-niin-sirokasvoiselle"? Itselläni on kuitenkin aika vahvat piirteet, korkeat poskipäät ja hieman pyöreä naama.. jotenkin erikoinen kasvojen muoto kuitenkin.
Koskaan ei ole noin lyhyitä ollu, vain tämä polkkamitta ja nyt mietinkin, että mahtaako sopia tuo lyhyt? Muita "ei-niin-sirokasvoisia" jolla on vastaus tähän?  :D
« Viimeksi muokattu: 17.11.08 - klo:03:05 kirjoittanut witura »
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

petomaani

• Vieras
« Vastaus #534 : 17.11.08 - klo:16:08 »
^^ootko jo selaillut tän ketjun läpi? Aika monta hyvää mallia löytyy os. www.ukhairdressers.com:ista.

Miss silver

• Vieras
« Vastaus #535 : 17.11.08 - klo:22:18 »
Tämä on aika siisti!  :D
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10780&month1=&pg=1&styl1=Salon%20International%202008
Vai onko liiankin punk henkinen? raju?  Jos vain toiselta puolelta olisi noin lyhyt? hmph...

Tuo Japsi tukka oli myös kiva! Kiitos ideasta  :)

Omaan itse vähä pyöreämmät kasvot ja tosi lyhyt hiusmalli on silti sopinut minulle ihan hyvin. Kovasti olen saanut kehuja (vaikka itse tähän ei heti tottunutkaan)
 Leikkasin näin lyhyeksi vähän puolipakosta. Hiukseni nimittäin kärsivät väripoistosta sen verran paljon, että lyhyeksi vaan! Nyt en halua tästä enään eroon  ;D

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #536 : 17.11.08 - klo:22:20 »
^Mun mielestä toi on aika kivan näkönen, just sopivan raju.  :)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #537 : 18.11.08 - klo:09:55 »
^ Joo, samaa mieltä! Ja riippuu niin paljon muustakin kuin kuontalosta (ja värikin myös vaikuttaa) etta miten punk henkiseksi menee. Mun mielestä toi on ihan loistomalli, sopivasti asennetta mutta kuitenkin naisellinenkin! Rock i say!

petomaani

• Vieras
« Vastaus #538 : 18.11.08 - klo:22:49 »
Yhdyn edellisten kommentteihin, toi punanen malli on nam! :)

Kiivi

• Vieras
« Vastaus #539 : 18.11.08 - klo:22:52 »
Tämä on aika siisti!  :D
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10780&month1=&pg=1&styl1=Salon%20International%202008
Vai onko liiankin punk henkinen? raju?  Jos vain toiselta puolelta olisi noin lyhyt? hmph...

Tämä on ensimmäinen kerta, kun tekisi mieli kokeilla lyhyttä tukkaa!  :-* Aivan ihana, mutta taidan kuitenkin jatkaa kasvatusta. Tuossa oli vielä todella kiva punaisen sävy!