Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1149382 kertaa)

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #540 : 19.11.08 - klo:00:15 »
Vai onko liiankin punk henkinen? raju?  Jos vain toiselta puolelta olisi noin lyhyt? hmph...
Mun mielestä tuo ei ole erityisen raju, vaan ennemminkin pirteä. Se on ehkä tuo punainen väri yhdistettynä malliin, joka tekee siitä vähän punk-henkisen. Tosi kiva tukka kyllä :).
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #541 : 19.11.08 - klo:14:06 »
^ Ei tuo mustakaan oo erityisen punk. Riippuu miten sen kantaa, tuossa ehkä meikki tekee vaikutelman. Äh. Jälleen ongelma. Tekisi taas mieli pätkäistä hiuksia, mutta kun niitä pitää olla koko ajan leikkauttamassa. Olen huolissani rahatilanteestani, jos työt loppuu vuoden vaihteessa. Ei mulla ole varaa käydä kuukauden välein kampaajalla. ::) Mutta kun ei vaan sovi pitkät hiukset. Olen niin lyhyt ja mulla on leveät lapsenkasvot, pitkät hiukset nuorentaisi mua entisestään. Pitäisköhän vetästä siili, sen voisi ajella aina itse kotona partakoneella. :D

Toast

• Vieras
« Vastaus #542 : 22.11.08 - klo:18:00 »
Alison Lohmanillakin on ollut lyhyempää mallia joskus.

Tässä tummempi versio:
http://www.short-hair-styles-magazine.com/short-hairstyle-girls-13.html

Tässä vaaleana pitemmällä otsatukalla:
http://www.short-hair-styles-magazine.com/girls-short-hairstyle-04.html

Tykkään molemmista. Jos joku katsoi hetki sitten Subin amerikkalaisen muuttumisleikkiohjelman, siinä leikissä mukana olleelle tytölle leikattiin Alison Lohman tyylinen lyhyt kampaus ja upea tuli! :-) Pitäisikö itsekin... ;D
« Viimeksi muokattu: 22.11.08 - klo:18:03 kirjoittanut Toast »

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #543 : 23.11.08 - klo:01:38 »
Ainahan noista malleista saa vähän raisumpia jos lisää vielä vähän vaikka pidennyksiä johonkin kohtaan tms.. Esim tuo punatukkainen malli tuola ylhäällä, niin jättää edestä vähän pidemmäksi ja ehkä niskaan jotai pidennysjuttua jne.. Itse olen suunnitellut että laitan niskaan jonkun pidennyksen, tässä kovasti yritän kasvattaa toista puolta että saa sitten sinetit häviämään hyvin.

Miss silver

• Vieras
« Vastaus #544 : 04.12.08 - klo:19:00 »
Tässä myös kiva tukka!  :D
http://www.hottopic.com/hottopic/store/product.jsp?FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302028382&PRODUCT%3C%3Eprd_id=845524442192225&bmUID=1228404598588

On vaan todella ohut malli...ei pahemmin tarvitse tupeerata!
(Kuka muuten käyttää tuollaista 99210 paitaa?  ;) heh!)

llora`

• Vieras
« Vastaus #545 : 04.12.08 - klo:19:03 »
ihan kiva tukka munki mielestä, on ehkä vähä liian ohut malli mun makuun, näyttää niinku olis kaljuuntumas  ;D
« Viimeksi muokattu: 04.12.08 - klo:19:23 kirjoittanut llora` »

Miss silver

• Vieras
« Vastaus #546 : 04.12.08 - klo:19:50 »
Totta puhut Ilora`...
Edestä tosin aika hyvä.
Kyllä mun pitäs saada se takaa enemmän sekaisin & tuuheutta. Väri sais olla kirkkaampi tuhkanvaalea  :) hmph. En tiedä mitä moisesta tulisi...

Onko lyhyt tukka parempi jättää niskasta vähän pidemmäksi vai ihan lyhyeksi? Tietenkin tämä on malli & maku kysymys, mutta haluaisin kuulla mielipiteitä! =)

« Viimeksi muokattu: 09.12.08 - klo:10:07 kirjoittanut Miss silver »

llora`

• Vieras
« Vastaus #547 : 16.12.08 - klo:13:11 »
Mun mielestä lyhyeksi, koska eikö sitte kasva nopeaa sellanen takatukka, jos jättää pitkäksi..?  ???

Valentine

• Vieras
« Vastaus #548 : 17.12.08 - klo:00:26 »
Ihan ihan lyhyeksi, sillä takatukkaefekti tulee toosi nopeasti... Kokemusta on ::).

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #549 : 17.12.08 - klo:18:30 »
Kimberly Wyattin tukka on iiihana ! http://geffen.s3.amazonaws.com/PCD/When_I_Grow_Up.jpg

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #550 : 18.12.08 - klo:10:51 »
Alempi kuva

Aivan ihana malli ja väri! Ajattelin marssia tämän kuvan kanssa kampaajalle parin tunnin päästä Tuollainen malli mulla on kyllä ollutkin jo vähän aikaa, mutta on vaan nyt ehtinyt jo ylikasvaa tosi pahasti. Täytyy vielä harkita, haluanko noin tumman värin vai ehkä hieman vaaleamman ruskean. Saa nähdä millainen tulee. :)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #551 : 18.12.08 - klo:17:43 »
Vera, mimmonen tuli? Kuvia kehiin, kiitos! :)

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #552 : 19.12.08 - klo:12:30 »
^Tapani mukaan en saanut yhtäkään siedettävää otosta napattua kuotalostani, pahoittelen! :D En ole uuteen tukkaan ihan täysin tyytyväinen; leikkauksesta tuli kyllä aika hyvä ja samanlainen kuin tuossa kuvassa, mutta väri sitten taas... Kampaja värjäsi tosi tummanruskeaksi hiusten alaosan, vaikka pyysin vaaleanruskeaa ja näytin vielä toisesta kuvasta mallia. Päälliosa puolestaan raidoitetiin muutamalla eri vaalemmalla sävyllä. Ei tämä nyt ihan katastrofaalinen ole, päällimmäinen osa on mun mielestä kivan värinen ja alaosan korjaus käy raidoittamalla varmaan ihan helposti, mutta harmittaa silti. Ja oma vikani toisaalta, kun en saanut suutani auki ja sanonut kampaajalle, ettei väristä tullut ihan toivotunlainen.

Miss silver

• Vieras
« Vastaus #553 : 22.12.08 - klo:10:18 »
Kävin reilu viikko sitten kampaajalla. Hiuksiin tuli suunnilleen tälläinen malli;
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=9321&month1=&pg=1&styl1=Creator

Tosin hiukseni eivät suostu ihan noin hienoon jakaukseen. Olisin halunnut enemmän toispuoleisuutta, mutta kampaaja oli asiasta toista mieltä. Sanoi että sitten ehkä sopii jos kasvatan etutukkaa pidemmäksi.
Kovasti kampaaja ohensi tukkaa. Mallista tuli ihan ok, mutta jäin kaipaamaan jotain raväkkyyttä.
Hintaa tuli n. 120€!! :o  eli lyhyt malli vähän toisellaiseen lyhyeen malliin ja väristä platinan vaalea.  Huh.

Jospa kasvattaisin kesäksi tämän vähän pidemmäksi ja sitten jostain piristystä tähän vaaleaan. Jotain tälläistä värimaailmaa ehkäpä....?  :D *fiilistelee*
http://www.hottopic.com/hottopic/store/product.jsp?FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302028386&PRODUCT%3C%3Eprd_id=845524442188958&bmUID=1229928299482

Valentine

• Vieras
« Vastaus #554 : 22.12.08 - klo:20:43 »
Ah, ihanat nuo pitkät hiukset tuossa kuvassa, väritkin juuri sitä mitä itse suunnittelin hiuksiini vielä pari kuukautta sitten :>>. Sitten totesinkin hiusten olevan vielä liian lyhyet ja alkoi kasvatus. Nyt sitten päätinkin pysyä vaaleassa ja kasvattaa tässä värissä ainakin toistaiseksi  ;D