Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1149372 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #600 : 27.04.09 - klo:12:39 »
Katajaisen linkittämä Shannon Sossamonin malli on kiva.

Mä haluaisin vähän lyhyempää kesätukkaa seuraavaksi. Tämä Jouanan jo aiemmin linkittämä ois tosi kiva. :)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #601 : 27.04.09 - klo:15:51 »
^ Muistanko ihan väärin, vai oliko sulla syssymmällä jotain lyhyt-tukka-kuumetta? Pätkäsitkö?  :)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #602 : 27.04.09 - klo:16:08 »
Juu, helmikuussa lähti BSL-tukka. Menin sen yhden sun linkittämän Sossamonin kuvan kanssa kampaajalle ja aikalailla sellainen tulikin. Hiusmuutosketjuun laitoin silloin tämän kuvan. Viimeksi kun kävin kampaajalla, otettiin sivuilta pisimmät huituvat pois ja otsista lyhennettiin reilusti. Nyt voisin lyhentää vielä lisää.  :P

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #603 : 27.04.09 - klo:20:33 »
Noniin, ei ole mun muisti ihan täyttä kuraa!  :D Tosi hyvältä näyttää sun kutristo! Mulla kävi kanssa niin, että kun viimein sain pätkäistyä niin sitten iski himo lyhentää ja lyhentää...en meinaa malttaa odottaa ensi viikkoon kun pääsen taas saksien käsittelyyn!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #604 : 27.04.09 - klo:22:52 »
^ Kiitos Jouana.  :) Juu, kyllä tuntuu, että lyhyempää tässä mielii... Mulla on niin vahvasti luonnontaipuisa, että näin lyhyempänä menee villisti kiharaan. Jos ottaisi sivuista vielä mittaa ja massaa pois niin vois olla vielä helpompi laittaa. Tolleen suoristettuna tää on hieno, mutta en meinaa saada kunnolla suoristettua enkä kyllä jatkuvasti jaksakaan.

tukkapehko

• Vieras
Lyhyiden hiusten leikkaus niskasta
« Vastaus #606 : 02.06.09 - klo:16:07 »
moikkamoi!
oisko jollain hyviä linkkejä/kuvia lyhyiden hiusten niskaleikkauksista??
Oon yrittäny etsiä sopivan lyhyttä, mutta ei kuitenkaan ihan kynittyä mallia!!

tänks tänks  <3

Yhdistin kysymyksesi tänne lyhyitä hiusmalleja käsittelevään ketjuun. -Hunis
« Viimeksi muokattu: 02.06.09 - klo:16:33 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 09.06.09 - klo:23:21 »
Ou mään, ou mään. Karlan tukka saa mut harkitsemaan oman kuontalon radikaalia lyhentämistä.

When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #608 : 10.06.09 - klo:09:29 »
^ Aww, ihana <3. Mulla alkaa hiusmalli-ideat olla loppu (on sen verran lyhyet, ettei näihin voi ikuisesti tällä pituudella vaihtaa mallia). Oon harkinnut jo pitkään jotain kiharaa. Noi on aivan ihanat, tosin omaan päähäni ei sopis tollaset ns. täyskiharat, vaan enemmänkin semmoiset jotka tekee pörröisen näköiseksi.   :).
Hetki vain, niin varmaan lataan tähän topicciin kaikenlaisia kiharapilvi-kuvia.  :l

Muoks: Eka löytyi jo. Saattaa näyttää täti-mallilta, mutta tällä naisella aivan ihana:
http://www.marieclaire.com/cm/marieclaire/images/FC/hairstyle-gallery-0508-Salma-037-md.jpg
« Viimeksi muokattu: 10.06.09 - klo:09:51 kirjoittanut pekaani »

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #609 : 10.06.09 - klo:09:36 »
Tämä nainen on mun uusi hiusidolini:

http://prettythiefwearswhat.blogspot.com/2009/03/when-we-talked-i-talked-about-me-you.html

Kyseessä siis Jean Seberg. Ihana ihana ihana malli! Tuon kuvan kanssa kävin eilen kampaajalla ja malli on nyt tuollainen, mutta eteen kampaaja halusi jättää vähän pidempää. Mä en oikein tykkää siitä, että kampaajat haluaa kovasti jättää edestä pitkäksi. Tykkäisin enemmän sellaisesta reilusti kaikkialta lyhyestä, mutta ehkä tän kanssa nyt elää.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #610 : 10.06.09 - klo:09:38 »
Oijoi.....kuolaan tuota lyhyttä kiharamallia! Vaan liian isotöinen laitettava mun hermoilleni... :-\ Aivan tautisen ihana on kyllä ei mahda mitään!

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #611 : 10.06.09 - klo:19:54 »
Mulla on jotakuinkin tuollainen kuin pekaanin laittamassa linkissä, ehkä aavistuksen lyhymepi ja mulla ei oo jakausta edessä. Huskyn linkittämä tukka on kans kiva.

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #612 : 10.06.09 - klo:21:38 »
Miulla on just tuollainen malli nyt kun Huskyn linkissä. Ehkä hieman lyhyemmät korvan päältä ja mustat tietty. Tää on niiin ihana kesätukka, todella helppo ja näyttää aina hyvältä :) Oon kyl kehitelly ajatusta platinanvaaleasta raidasta tuohon päälle, mut pitää nyt viel miettiä, aika kalliiksi tulis ku pitää muutama värinpoisto tehdä... itse en uskalla yrittää kun kuitenki tulee epätasainen.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa latte

• Haiven
  • *
« Vastaus #613 : 17.06.09 - klo:00:02 »
Mulla on torstaina kampaajalle aika ja ajattelin leikkuuttaa tällasen mallin. Musta toi on ihana, toivottavasti näyttää yhtä hyvältä myös omassa päässä.  :D

http://www.hairfinder.com/haircollections4/cebado-haircut17.htm

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
« Vastaus #614 : 21.06.09 - klo:21:51 »
Ou mään, ou mään. Karlan tukka saa mut harkitsemaan oman kuontalon radikaalia lyhentämistä.

Tuo on kyllä todella ihana hiusmalli! <3 Itsekin olen pohtinut parin päivän ajan, pitäisikö kokeilla tuollaista. Jotenkin arvelisin, ettei tuo kampaus vaadi kovin paljon laittamista, jos hiukset on aika vahvat ja taipuisat. Vai mitä luulette?