Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1149371 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #615 : 22.06.09 - klo:17:45 »
^ Jos päälliosaan jättää pituutta niinkuin kuvassa, joutuu sitä varmaan jonkin verran laittamaan. Mutta jos taipuilee kivasti luonnostaan niin sit on helppo.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
« Vastaus #616 : 22.06.09 - klo:22:46 »
^Kiitos :) Olen menossa ylihuomenna kampaajalle ja ajattelin kysyä, miten tuo malli toimisi mun hiuksissa. Ehkä sitten ensi kerralla uskallan leikkauttaa sellaisen.

Poissa Hali

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #617 : 25.06.09 - klo:16:15 »
http://www.scene-hairstyles.com/images/2140644259_f520ab5c22.jpg tälläisestä mallista oon ruvennu haaveilemaan, se on vaan eriasia että uskollanko leikata, kun omaa hiusta katkeaisi siinä reilut 30cm jossa on kuitenki ollu ihan helvetinmoinen kasvatusurakka... :/ Toisaalta lyhyt t***a saattais piristää kummasti. Itse näytän täl suunnilleen. Eli saa antaa mielipidettä miten tuo malli tähän päähän istuisi, mieluusti mahd nopeasti kun huomiseks on varattu aika.
Wtf?

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #618 : 25.06.09 - klo:16:29 »
^Paksuutta taitaa tuo malli vaatia, mutta sinulla näyttää sitä olevankin. Aika makea malli, mutta jotenkin voisin kuvitella, että laittamista tuossa on, varsinkin, jos on taipuisa tukka. Jos tuo on oma kasvokuvasi, niin mielestäni se muistuttaa jollain tapaa tuota tukkamallin tyttöä kasvonmuodoiltaan, joten hyvin se sopisi sen puolesta  :)
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm

Poissa Hali

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #619 : 26.06.09 - klo:21:25 »
Wtf?

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #620 : 26.06.09 - klo:21:37 »
^ Hyvinhän tuo näyttää sopivan.  :)

Poissa Hali

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #621 : 27.06.09 - klo:00:23 »
^ Kiittää. Nyt vaan alkaa iskee tää aina parturikäynnin jälkeen tuleva morkkis siitä kuinka menin katkomaan pitkät hiukset :/
Wtf?

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #622 : 27.06.09 - klo:18:35 »
Tosi kiva tukka Halilla! :) Miekin oon alkanu harkita et kasvattais jonku pidemmän osion tuohon päälle/sivulle, himoitsen jotain rokkihenkistä geometristä mallia. Oon kyl todennu et pitempi etutukka likaantuu aina niin nopeesti et kyllästyn ja leikkaan taas lyhyeks.. kyllähän tää poikatukkakin aina rokkaa kun laittaa pystyyn :)
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Varis

• Vieras
« Vastaus #623 : 30.06.09 - klo:19:52 »
Halin hiukset on tosi hyvät, ei kannata kaihota pitkien perään.

Mäkin haaveilen kasvattavani joitakin pitkiä liehuja, eteen nyt pitkän sivuotsiksen ja niskaan ehkä liehut, mutta katsotaan nyt.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 30.06.09 - klo:21:25 »
Arvioita siitä, kuinka monta senttiä tässä mallissa on pisimmät hiukset! Mulla on pahemman luokan tukkakriisi, tuollahan sen oman värin saisi kerralla takaisin. ::)

http://www.flickr.com/photos/oakclothing/2418235268/

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #625 : 01.07.09 - klo:13:01 »
^Mä veikkaan kolmea senttiä, jos niskakin on lyhyt. Ihana malli, jotain tuollaista mäkin olen haaveillut jo jonkin aikaa. Osaako kukaan sanoa, miten tuo sopisi, jos kasvot ovat kulmikkaat ja leuka voimakas? Pehmentäisikö mallia, jos otsahiuksia jättäisi vähän pidemmiksi?

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #626 : 07.07.09 - klo:17:28 »
Nyt kaipailisin hieman hiusapua, en oikein tiedä mihin suuntaan lähtisin tätä hiuksistoa viemään. Leikkautin nämä hiukset kuukausi sitten, mutta tämä malli ei oikein tunnu olevan minulle sopiva. Tuollainen pixie-tukka olisi söpö, mutta en tiedä sopisiko se minulle  ???

Tässä siis kuva nykyisistä hiuksistani:

Ja tässä mitä ajattelin:

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #627 : 07.07.09 - klo:18:53 »
^ Onpas nätti malli! Uskon, että sulle sopisi tuollainen loistavasti, sulla on korkeat poskipäät jotka pääsis varmasti oikeuksiinsa lyhyemmässäkin. Nykyisesikin on kyllä tosi kiva.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 08.07.09 - klo:10:10 »
Ihana malli, varmasti sopis, mutta minusta tuo nykyinenkin on tosi kiva :) Ja aivan ihanan sävyiset raidat :l Osaatko sanoa mitä sävyä niissä on?

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #629 : 08.07.09 - klo:15:30 »
Kiitos :) Sain kahden viikon päähän ajan vakkarikampaajalleni, sitten lyhenee tuon mallin mukaisesti.

Ihana malli, varmasti sopis, mutta minusta tuo nykyinenkin on tosi kiva :) Ja aivan ihanan sävyiset raidat :l Osaatko sanoa mitä sävyä niissä on?

Mikäli tarkoitat noita mun päässä olevia raitoja, ovat värinpoiston jäljiltä jäänneitä kohtia  :D