Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1148495 kertaa)

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #630 : 14.07.09 - klo:21:46 »
Voi ääk mikä ketju (: ajattelin että tämän selaaminen on riskitöntä, muttakun ajauduin vahingossa selailemaan myös vanhoja valokuvia kovalevyltä, löysin vuosien takaisen lyhyen tukkani kuvia ja ai että!

Ties vaikka intoutuisin vielä heinäkuun lopulla leikkauttamaan sen kesätukan .. ?

Eniten vain mietityttää sitten se hoitopuoli, kuinka paljon enemmän lyhyt vaatii "vaivaa", kun en missään nimessä sitten halua sellaista lätsähtänyttä mallia, vaan volyymiä pitäisi olla tarpeeksi? Lyhyt tukkani oli minulla reilu 3 vuotta sitten ja kuvistakin päätellen se oli aika karu kun en siihen mitenkään koskenut.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #631 : 15.07.09 - klo:13:17 »
Mikäli tarkoitat noita mun päässä olevia raitoja, ovat värinpoiston jäljiltä jäänneitä kohtia  :D

Juu tarkoitin, hyvin on onnistunut värinpoisto sitten :D

Eniten vain mietityttää sitten se hoitopuoli, kuinka paljon enemmän lyhyt vaatii "vaivaa", kun en missään nimessä sitten halua sellaista lätsähtänyttä mallia, vaan volyymiä pitäisi olla tarpeeksi? Lyhyt tukkani oli minulla reilu 3 vuotta sitten ja kuvistakin päätellen se oli aika karu kun en siihen mitenkään koskenut.

Lyhyt tukka on helppo muotoilla, riippuen toki mallista. Esim. mulla riittää pesun jälkeen max 5min arkikampaukseen, ensin annan kuivua ja sen jälkeen jotain tuuheuttavaa muotoilutuotetta, esim Tigin Sexxed up spray tai Redkenin Layer lift molemmat ihania tuotteita joilla saa nopeasti volyymiä hentoon littanaan tukkaan. Sitten vaan kampaa läpi, ja itse suoristan ja muotoilen vielä raudalla. Koko hommaan ei tosiaan saa kulumaan kuin muutaman minuutin ja lopputulos on tuuhea ja ilmava tukka sen liruletin sijaan joka on tuloksena jos vaan antaa olla.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 15.07.09 - klo:14:27 »
Joskus mä vaan niin kovin ihmettelen miksi mä edes annan tukkani kasvaa tämmöseen mitättömään n. hartiapituuteen... Maailmassa on liikaa ihania hiusmalleja yhden ihmisen kokeiltavaksi! ;D

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3266&month1=&pg=1&styl1=Boons%20Hair%20Salon
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10562&month1=&pg=1&styl1=J%20L%20Morrison
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 15.07.09 - klo:15:01 »
^ Mulla on about tuo eka leikkaus, - tuntuu muuten tooosi pitkältä! ;D. Tuolla mallilla näyttäis olevan aika kivasti jotain taipuisuutta/kiharaa tuossa, joka vaikuttaa paljon. Mulla sen sijaan ei ole, joten tää letti näyttää ainoastaan ylikasvaneelta reuhkalta, varsinkin niskasta. Joten ei, ei nelikulmaisille kasvoille tätä mallia. Eikä varsinkaan henkilölle, joka ei jaksa aamuisin muotoilla hiuksiaan mitenkään. Vielä kun itsepäinen sivujakaus hakeutuu koko ajan vanhalle paikalleen.
« Viimeksi muokattu: 15.07.09 - klo:15:03 kirjoittanut pekaani »

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #634 : 15.07.09 - klo:15:08 »
^ Mä kuolaan aina tollasia taipuilevia malleja, vaikka hyvin tiedän että omaan tikkusuoraan ja suht karkeeseen hiukseen ne ei vaan millään istu. Etenkin kun olen melkoisen laiska laittamaan tukkaani, jos se on yhtään vaikeampaa. Ts. vastaleikattu lyhyt tukka on sellainen mitä jaksan nyppiä ja hypistellä joka aamu mielelläni, ylikasvanut tukantursoke jää laittamatta ihan sen vuoksi ettei se kumminkaan mene niinkuin haluaisin sen menevän. ;D
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #635 : 15.07.09 - klo:16:10 »
Kääk, viikon päästä kampaajalle ja nyt pitäisi sopiva malli löytää.

http://www.short-hairstyles.com/short/s50.htm

Noita olen kuolannut, mutta ongelmana on tuo otsatukka. Itselläni kun on melko lyhyt otsa, niin en tiedä minkä malliseksi ja pituiseksi otsis kannattaisi leikata  ???

sellofaani

• Vieras
« Vastaus #636 : 17.07.09 - klo:07:58 »
Minullakin olisi kampaajakäynti edessä, kunhan saa aiakaiseksi ajan varata. Tekisi mieli vähän repäistä ja tehdä tälle nykyiselle tylsääkin tylsemmälle kuontalolle jotakin! Mulla ei vaan ole yhtään silmää kuvitella/katsoa, mikä voisi sopia ja mikä ei. Ehkä täällä on visionäärejä?  ;D

Tällaiset ne ovat nyt:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Sokuri&image_id=107203527

Tällaista olen vähän kuolaillut, mutta liekö mulle sopiva:
http://www.hairdressersus.com/style/hairstyles/11744/11744.jpg

Poissa Katiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #637 : 18.07.09 - klo:03:39 »
 :ts :l :T  Kyllä sopii. Ton tapainen leikkaus kaventi kasvot ja ylväytti ryhdin mulla. Sittemmin oon alkanu kasvattaan näitä ja välillä peilikuva masentaa ihan kybällä >:D

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #639 : 18.07.09 - klo:16:01 »
^Mun mielestä toi kolmas olisi ehkä paras, kun ei mene ihan päätä myöten, muutenkin ihan kivan näköinen malli ja voisin kuvitella että sopisi sulle.

sellofaani

• Vieras
« Vastaus #640 : 18.07.09 - klo:17:42 »
^^^ Kiva kuulla! Mulla on jotenkin ihan hölmön muotoiset kasvot, joihin toivoisin jotain linjaa saavani lisää :)

Minkäköhän tyyppiset hiukset tuollaiseen pitäisi olla?
Mulla on aika "kovat" ja itsepäiset hiukset, mutta massaa löytyy vaikka muille jakaa. Oikeilla muotoilutuotteilla tietysti tuohon itsepäisyytenkin voi toivon mukaan vaikuttaa.
« Viimeksi muokattu: 18.07.09 - klo:23:32 kirjoittanut sellofaani »

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #641 : 21.07.09 - klo:15:13 »
^^ Totta, pyöreille kasvoillehan suositellaan mallia joka kohoaa ylhäältä. Huomenna menen kuitenkin leikkauttamaan nämä:
http://www.hairfinder.com/haircollections7/2010haircut1.htm

skylight

• Vieras
« Vastaus #642 : 22.07.09 - klo:11:39 »
Tämä sivusto on ihan aarre! Mulla on ollut vuosia ihan lyhyt tukka ja nyt olen muutaman vuoden kasvatellut kun ajattelin, että minusta tulee naisellisempi pitkän tukan kera... Nyt tukka ulottuu jo hartioille ja kappas vaan se on aina! ponnarilla kun ahdistaa sen roikkuminen niskassa. Mulla on tosi paksut hiukset ja niitä on tosi vaikea muotoilla näin pitkänä (tai mulla on vaan hankala malli näissä). Tässä kesän mittaan olen alkanut ajattelemaan, että jospas palaisi takaisin omaksi itsekseni, pirteäksi ja rennoksi lyhythiuksiseksi  :) Tällä sivustolla tuntuu kirjoittelevan rohkeita ja Naisellisia lyhythiuksisia ja minäkin aion rohkaistua ja päästä ylimärääisestä taakasta eroon! Kampaaja-aika on jo varattu ja malleja mietitty, IHANAA! Joudun tosin odottelemaan muutaman viikon, että pääsen hovikampaajalleni, mutta hyvää kannattaa odottaa... Täältä olen saanut paljon hyviä ideoita, todella kauniita malleja ja värejä on kirjoittajien hiuksissa. Hyvää kesää kaikille!

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #643 : 22.07.09 - klo:12:51 »
Tosiaan, tänään oli kampaaja ja lopputulos:

Tykkään itse tosi paljon, sopii mielestäni paljon paremmin kuin muut kokeilemani pituudet ja mallit.

Poissa Keltainen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #644 : 22.07.09 - klo:17:44 »
Ihanan pirteä malli! :)

Mulla on huomenna aika kampaajalle. Aion pätkäistä elämäni toisen lyhyen mallin ja jännittää aika pirusti. Pätkäisin lapamitasta olkapäille ja siitä sitten vähän ohentelin. Lopputulos: hiukset vieläkin kiinni oikeastaan koko ajan. Ponnarimitta on rasittavan helppo sutaista kiinni ja sitten on ilme koko ajan niin tylsä ja tavallinen.

Mulla on neliön muotoiset kasvot, ylikasvanut otsis sivulle vedettynä, kasvojen ympäriltä yli leuan mittainen. Valinta on kamalan vaikea. Olen ihan in love huippumalli Riinan hiuksiin, mutta epäilen vielä niin lyhyttä niskaa. Toisaalta sitten pidempiä haituloita olis kiva jättää niskaan ja sivuille. Takarivolta lyhyemmäksi. Jos jollain olisi hyvää vinkkiä neliökasvoille, niin ottaisin kiitollisena vastaan!