Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1148379 kertaa)

henk-ku

• Vieras
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #645 : 24.07.09 - klo:11:44 »
Nyt tarvin teidän jelppiä todella? Haluisin sellaisen tukan joka on ns. toispuoleinen. Toiselta puolelta lyhyt ja korvan kohdalla sellainen lovi, sitten taakse pidentyy ns. takapiiskana ja toiselta puolelta pitkä. Ei kellään olisi kuvaa sellaisesta tukasta, nyt on kiire, tiistaina meinaan kampaaja ? :(

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

henk-ku

• Vieras

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #648 : 25.07.09 - klo:13:10 »
kiva juttu! noilla sivuilla on muutenki kivoja malleja, tosin osa näyttää noin 57 vuotta vanhoilta mut on siellä joukossa paljon "päivitetympiäkin" kuontaloita :D
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 25.07.09 - klo:14:07 »
Tää on hieno malli, harmi ettei tullut kokeiltua ennenkuin aloin kasvattamaan taas.. Paitsi että toi ei olisi edes varmaan toiminut mun paksussa tukassa. :-\
http://www.hairfinder.com/haircollections5/summerday7.htm
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 29.07.09 - klo:21:22 »
Tässä olisi mun tämänhetkistä himotusta:
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=12270&month1=&pg=1&styl1=Rae%20Palmer

Näköjään noita UK Hairdressersin sivujen kuvia ei saa enää kopsattua omalle koneelle, herjaa copyrightista. Tylsää.

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #651 : 29.07.09 - klo:22:27 »
^Mä saan kopsattua ainakin Mozillalla, mutta Explorerilla en.

Poissa Hali

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #652 : 30.07.09 - klo:03:06 »
Wtf?

Miss silver

• Vieras

Poissa PoohBear

• Hiushörhö
« Vastaus #654 : 15.08.09 - klo:10:39 »
Todella onnistunut muutos QueenOfWinterillä! :)
Samaa pituutta olen jo keväästä asti miettinyt, jos seuravalla kampaamokäynnillä uskaltais toteuttaa vihdoin.
Nyt on lyhyt niska, mutta edessä sivuilla on pidemmät suirut.
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 17.08.09 - klo:11:43 »
Nyt kyllä oikeasti. Letti lähtee, ainakin ehkä joskus! :D
Ongelma on vain se, etten kuollaksenikaan keksi tähän päähän sopivaa lyhyttä hiusmallia. Saati sellaista mikä näyttäisi/tuntuisi ensinäkemältä "omalta". Hakusessa olisi kuitenkin jokin vähän "rokimpi" tyyli, mutta silti naisellinen. Mallin pitäisi myös olla sinänsä helppo, laittamista saa jonkin verran vaatia mutta mieluusti niin, ettei aamulla tarvitse tötöillä peilin edessä puolta tuntia enempää. Koitan myös välttää sellaisia malleja, joissa hiuksia ei saa siististi pois kasvoilta itkemälläkään, pitäisi olla siis joko niin lyhyt ettei yllä silmille, tai sitten kiinnitettävissä sivuun jotenkin järkevästi.

Ja sitten niitä ongelmia, mitä oma hiuslaatu asettaa, tähän se homma sitten saattaakin kaatua. Eli otsalla, tuossa keskijakauksen molemmin puolin on voimakkaat pyörteet jotka pyrkivät väkisin vääntämään jakauksen juurikin siihen paikkaan. En tiedä millä nuo saisi oiottua kuriin, millään lyhyellä mallilla kun ei keskijakaus tule kuuloonkaan ::) Yksittäinen hius on paksu ja raskas, menee helposti päätä pitkin vaikka hiukset ovat melko paksut ja runsaat.
Minäkö vaikea? Enkä ole! :D Pitääkö se sitten kuitenkin pysyä tässä pitkässä...

[Kuvapois]

Ideoita, anyone? Auttakaa nyt joku avutonta ja helpottakaa päätöksentekoa :P
« Viimeksi muokattu: 02.05.12 - klo:11:58 kirjoittanut Antur »
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa centifolia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #656 : 18.08.09 - klo:07:32 »
^ Sulla on tosi kauniin muotoiset kasvot, joten varmasti monenlaiset lyhyet mallit sopii. Sellaiset joissa on päällä ja sivuilla vähän pituutta korostaisi kasvojen muotoa. Mun mielestä sellaiset mallit on myös naisellisia.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #658 : 27.08.09 - klo:23:57 »
Voi kä-ääk kun on tullut kärvisteltyä "väärässä" tukkamallissa taas ihan turhan pitkään - kun malli on päässyt vähän turhan hurjasti ylikasvamaan; hiukan on nyt tätimäisen polkkainen -> ei istu millään enää ei. Lauantaina onneksi pääsee päivittämään kutrit ja haluan (kuten olen jo pidempään halunnut, mutta jostain syystä aina jää vähän vajaaksi se, että mun toiveeni toteutettaisiin ihan kympillä!):
erittäin jyrkän linjan, siten että takaa lyhyempi ja edestä pidempi. Tämä kuva esim istuu mun mielikuvaani lähes täydellisesti, saisi vaan tuo takaosa olla mulla vielä selvästi lyhyempi. Tosin kuva on sellainen että mallin pää taitaa olla hiukan takakenossa joten ihan kunnollista käsitystä ei taida tästä saada, mutta niin tai näin, niin hyvältä näyttää kyllä!!

Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 28.08.09 - klo:09:27 »
^ Mulla on tällä hetkellä vähän kuin tuollainen, mutta nuo sivuhiukset menee ehkä enemmän linjassa takahiusten kanssa (siis ettei ole noin erillinen töyhtö). Takaa on lyhyempi ja ohuempi, mutta liian pallukka silti mun makuun. Tykkään, että takaa näyttää selkeästi lyhyiltä, mutta edestä sitten pidemmiltä. Ja päältä mulla on paljon kerrostetumpi ja lyhyempi. Tosi helppo malli :)