Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1149361 kertaa)

cebe

• Vieras
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #690 : 23.01.10 - klo:20:52 »
Tälläästä on kyllä täällä jo varmaan kysyttyki, mut en jaksais millää kattoa kaikkia 47 sivua läpi  ;D

joten, löytyiskö keltäkää mitää tämän tyylisiä kuvia/linkkejä;

siis, jotain tollaasta kaipailisin. suurin piirtein ton pituusta, ja etuhiukset mielellään suora otsis. mut toki voi niis vinoki olla, mut ite en leikkaa semmosta ku justiin pääsin eroon  ;)
eli kaikenlaasia jotaki ton pituusia.

ja löytyyskö keltää mitää hienoa kuvaa sellasista hiuksista, jotka on takaa lyhyemmät ja pitenee eteen ? sellasilla lyhyillä, tai mielellään vähä pidemmis hiuksis sellaasta leikkausta ?

taivaikkapasellaasta, et toisella puolella hiuksis on lyhyemmät & toisella pidemmät hiukset ?

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #691 : 23.01.10 - klo:22:24 »

^Minusta tuo menee jo puolipitkään, joten täältä löytyy paljon vastaavanlaisia puolipitkiä malleja ja täältä lyhyitä. On niitä tosin noissa gallerioissakin sekaisin.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #692 : 23.01.10 - klo:22:40 »
Tuolla rasysa-sivuilla on paljon todella hienoja malleja, mun on aina vaan ihan uskomattoman vaikea yrittää miettiä miltä ne hiusmallit näyttäisivät mun päässäni. Isona syynä lähinnä se, että mä näytän karulta sarjamurhaajalta verrattuna noihin tyttömäisen suloisiin naisiin. ::)

Ja sitten asiaan. Mun mielestä tämä on hieno. Kivan kevyen ja pörheltyneen näköinen. Ehkä joskus.. ehkä. Häivyn täältä ketjusta vielä kun kykenen hillitsemään himoni, hallitsemaan haluni. ;D

Edit. Mahtava väri ja kiva malli  :P
« Viimeksi muokattu: 24.01.10 - klo:00:15 kirjoittanut Hallonnikas »
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #693 : 23.01.10 - klo:23:08 »
^Aivan ihana tuo eka malli hienosti rikottua otsista myöten! Poistun myös takavasemmalle samantien ennen kuin paikallistan sakset  :D

Edit. Tuota toista mallia oon myös kuolannut ja etenkin sitä väriä joka on mun melkeimpä mahdoton saavuttaa kun ei iho kestä värinpoistoja  :( Jos laitan hiukset kiinni niin saan vähän tuon mallin näköiseksi etuosan, joskin lyhyemmällä otsiksella että näkee jotain kuitenkin  ;)
« Viimeksi muokattu: 25.01.10 - klo:12:31 kirjoittanut keijukainen »
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #694 : 24.01.10 - klo:16:11 »
Keräilin itselleni vähän jotain hiusmalleja joiden kanssa seuraavaksi ajattelin mennä kampaajalle.

Jotain tälläistä siis haluaisin seuraavaksi http://i47.tinypic.com/4qlldj.jpg
Jännittää vaan kun ei ole ollut otsista vuosiin ja viimeksi kun oli vihasin sitä todella  ;D

Mutta nyt tukka näyttää vähän potalla leikatulta ja jotain haluaisin muuttaa. Aluks tää mallii tuntui kivalta ja hehkuttelinkin tätä puolipitkien keksustelussa,  mutta nyt kun olen viikon tätä katsellut niin en oikeastaan tykkääkään.. Onneksi hiukset ovat uusiutuva luonnonvara niin niillä voi aina välillä "leikkiä" :)
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.

Aroha

• Vieras
« Vastaus #695 : 08.02.10 - klo:20:17 »
Huomenna menen kampaajalle näiden kuvien kanssa:

Siis mikä tukka! Ja mikä nainen! Karla on aivan ihana muutenkin. Kaikki kuvat siis osoitteesta karlascloset.blogspot.com.

Sitä en tiedä minkänäköinen huomisen lopputulos on, sillä mulla ei tossa edessä ole noin pitkää hiusta, kun nyt on aika normaali otsis, mutta tähän haluaisin päästä siis kesään mennessä. Tällä hetkellä on kuolettavan tylsä polkka. Ehkä huomenna vois kehittää jotain lyhyehkön mowhawkin tapaista viritystä? Tuttu kampaajani kyllä osaa ;)!

usagi

• Vieras
« Vastaus #696 : 08.02.10 - klo:20:47 »
Tuolla rasysa-sivuilla on paljon todella hienoja malleja, mun on aina vaan ihan uskomattoman vaikea yrittää miettiä miltä ne hiusmallit näyttäisivät mun päässäni. Isona syynä lähinnä se, että mä näytän karulta sarjamurhaajalta verrattuna noihin tyttömäisen suloisiin naisiin. ::)

Joo ja sitten kun noilla on karkea ja suora japanilainen hiuslaatu ja itellä hennohko suomalaishius  ;D. Muutenhan tuolla ois tosi kivoja malleja .

Poissa Kaplan

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #697 : 09.02.10 - klo:13:53 »
^^
Oi, mullahan on melkeen tommonen tukka  :D
Tänään viimeksi leikkasin taas itse tukkaani. Kyllästyin mulletin alkuun ja napsasin niskan lyheksi. Tai ekaksi koitin jättää pitkiä soiroja 5 kpl niskaan, mutta se näytti ihan hirveältä  :-X
Nyt on takaa ja sivuilta lyhyt, melkeen leukaan asti pulsarit ja päältä pitempi. Viime kesänä pidin punaista irokeesia. Monen vuoden punanen vaihtui mustaan johon olen nyt tyytyväinen.
Yleensä leikkaan tukkani itse, kun jostain syystä en ole kampaajien kanssa samalla aaltopituudella. Ehkä en osaa selittää halujani (vaikka on kuva mukana  ::) ), joten aattelin että jos leikkaan itse päin persettä, ei mun tarvi ainakaan maksaa siitä  ;D

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #698 : 17.02.10 - klo:13:40 »
Tässäpä mielenkiintoinen malli, oli vaikeuksia miettiä mihin ketjuun tän laittaisi: http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7287&month1=&pg=1&styl1=Trevor%20Sorbie

Mun mielestä toi on todella kaunis sekä ilman noita pitkiä himpuloita että niitten kanssa.. Jos mulla olisi ohuempi ja luonnontaipuisa tukka niin ottaisin tuon ilolla! Tässä tapauksessa harmi, että mulla ei ole moista hiuslaatua. ::)
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #699 : 03.03.10 - klo:15:42 »
Mä ihan hetki sitten vasta ilmottauduin kasvattajiin ja sit pongasin tän http://modern-hairstyle.com/wp-content/uploads/2009/09/beckham-victoria-victoria-pixie.jpg Mun mielestä todella ihana  :-* Miten multa on menny ihan ohi et Vicky on tollasen tukan kerennyt leikkaan.  Eivaan taitas sopia tähän pärstään eikä rohkeuskaan taida riittää..

edit. Mulle jäi tää oikeen päähän vaivaamaan olis kyl ihana vetää tollanen ja vois mulle sopiakin kumminkin ja sais kerralla kaiken kärsineen tukan pois. Taidanpa sulatella ainakin kuukauden ennen kun varailen kampaajaa.
« Viimeksi muokattu: 04.03.10 - klo:00:21 kirjoittanut tiikeri »
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.

lliiinu

• Vieras
« Vastaus #700 : 06.03.10 - klo:11:10 »
oottekos bongannu siitä uudesta hiusideat-lehdestä lyhyitä malleja? (se on suomeksi!) sivun 123 on niiin ihana!!!
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=12625&month1=1&pg=1&styl1=Bobbers
tuol on se sama eri kulmasta :) Mul on tälllä hetkellä sellanen lähes suora otsis, joten piitääköhän se kasvaattaa pois tai kasvattaa vinoon ennen kun leikkaan tuollaiset (lue:leikkautan)

ps. hiusidean tän kuun numero on 2,95e. kipikipi kauppaan.  ;D

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #701 : 11.04.10 - klo:00:32 »
Mä en ole ees kertonut Juureksissa, että leikkasin jo syksyllä tukkani lyhkäseksi. Aloitin A-polkalla, joka oli kyllä tosi hyvä, mutta halusin saada oman värin kokonaan takaisin, niin marraskuussa kampaaja leikkasi reilusti lisää ja toisen puolen päästä lyhyeksi. Se ei sitten ollutkaan niin hyvä. ;D Siitä lähtien olen kasvatellut tukkaa ja nyt keskiviikkona on seuraava aika, n.2kk on ollut väliä aina kampaajakäyntien välillä. Tällä hetkellä se lyhyempi puoli on edelleen lyhyempi, nyt olisi tarkoituksena saada symmetrinen tukka näin aluksi. Suurin murheenkryyni on ehdottomasti takatukka. Mulla ei näemmä ole minkäänlaista toleranssia takatukalle.

Mulla on visio.
Ensin tulisi tällaistä meininkiä etutukkaan:
http://www.rasysa.com/pkg/style/length/veryshort/d.phtml?page=2&st=38040

Sitten kun tukka taas kasvaisi vähän, niin tulos olisi jossain vaiheessa tällainen:
http://www.rasysa.com/pkg/style/short/d.phtml?st=42829

Uskoakseni pahin 'mulla on kauhee tukka' -ahdistus hellittäisi siinä vaiheessa kun pääsisi tohon jälkimmäiseen asti.

mippee

• Vieras
« Vastaus #702 : 12.04.10 - klo:16:08 »
Hakusessa lyhyt malli, joka ois päältä lyhyt takana sais olla pitkät "hapsut" niskassa.
tästä tykkään;

http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=11235

..mutta joku siinä tökkii :D Eli ehkä niskahiuksia sais olla vähän enemmän, tai tuossa sivuilla vähän pitkää. Tosin itselläni on kyllä ohuempi hius kuin mallilla.

Onko ideoita? lähinnä siis kaipaisin hyvää kuvaa, jonka ottaa kampaajalle. En mitenkään saa suullisesti välitettyä tätä mun kuvaa pään sisältä eteenpäin.

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #703 : 13.04.10 - klo:10:10 »
^ Jos kuitenkin eteen jättäisi pidemmät hiukset, kun takanakin on roikkoa, niin olisi ehkä tasapainoisempi. Päältähän voisi silti olla ihan lyhyt. Ihan hauska malli, ja luulisi toimivan myös ohuemmissa hiuksissa.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #704 : 13.04.10 - klo:14:06 »
Olipas kiva lyhyt malli tuo marengin laittama, arvaiskohan sitä mennä Tallinnassa vaikkapa tuon kuvan kanssa kampaajalle...

Jos kesäksi innostuisi ja leikkauttaisi oikein kesätukan.
« Viimeksi muokattu: 13.04.10 - klo:14:25 kirjoittanut Ulpu »
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö