Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1149496 kertaa)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #720 : 11.09.10 - klo:19:44 »
Kaunis kiitos kaikille  <3 Itseä meinaa ihan pikkuisen kaduttaa kun ei se naama sitten tullutkaan samanlaiseksi kuin mallilla  ::) Mutta oppia ikä kaikki, jos vaikka sitten seuraava kampaus..  ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa arkkibakteeri

• Haiven
  • *
« Vastaus #721 : 11.09.10 - klo:20:16 »
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=12625&month1=1&pg=1&styl1=Bobbers

Meen kyllä tän kuvan kanssa ensi viikolla parturiin ( kunhan vaan se ajan saan varattua  ;) ), tuo olisi juuri sellanen kuin haen. Tai ei ihan, otsatukan ei tarvitsisi ehkä olla noin vahva, mutta kuitenkin haluan jättää otsatukkaa. Oon niin kyllästynyt näihin, nyt kun koulu on alkanut niin pitää joka ilta suoristaa nää, kun muuten tää malli näyttäisi ihan karseelta, niin ei millään enää jaksaisi suoristella. Nyt nää on siis sivuilta pidemmät ja takaa lyhyt. Pitäisi tossakin linkin mallissa otsatukkaa suoristaa kun ne luonnonkiharat omistan, mutta ei siinä oo läheskään niin suuri homma kuin näissä. :ts

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #722 : 11.09.10 - klo:20:17 »
oi joi scarface minkä teit.. no eipä tarvi tänkään" lättäpään" moisesta haaveilla kun mallilla näyttää hiuksistoa olevan runsaasti ja mulla ei.
1b Fii

Corvus

• Vieras
« Vastaus #723 : 11.09.10 - klo:22:00 »
Minäkin siirryn tänne ketjuun kuolaamaan lyhyitä malleja, kun ei pokka riitä vetämään siiliksi niin kuin villeimmissä haaveissani...

Ihan lyhyttä nyt siis pohdin, juurikin sellaista niin kuin edellisellä sivulla linkitetty Emma Watsonin uusi lyhyt lookki. Tosin mulla ei ole sellainen kauniisti lainehtiva hiuslaatu ollenkaan, joten vastaavaa ei kyllä ikuna tähän päähän saa. Lyhyt poikatukka mulla on muutamaan kertaan ollut, mutta aina se on kaatunut siihen kun pitäisi käydä huollattamassa parin kuukauden välein (max). Nyt haaveilen sitten, että jos kuitenkin surauttaisin superlyhyen tukan omalla koneella, jolla saisi sellaisen n. 4-senttisen. Voisi sitten itse pitää kuosissa...

Kuitenkin jänistän, ja pidän tämän nykyisen polkkatukkani. Tai jos jollain on tässä ketjussa suositella hyvää ja edullista kampaajaa Helsingistä, niin sekin olisi mainiota. Lueskelen vielä sen ketjun läpi, joissa noita kampaajia suositellaan.

scarface

• Vieras
« Vastaus #724 : 13.09.10 - klo:06:49 »
Hih, joo, pistin eilen Frankien kuvan pikkusiskolle, jonka kans mennään ulkomaille huomenna ja sanoin, että tään mimmin letti lähtee, jos sieltä löytyy sopiva moderni kampaamo! Itellä on runsas ja paksu tukka, joten siinä mielessä toi malli voi sopiakin :)

Corvus, ei muutako menoksi! :D Iteki olen ns. kasvattelija, mutta se on näemmä loppumaisillaan se projekti - taas vähäks aikaa!

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #725 : 16.09.10 - klo:19:13 »
Maria Ylipäällä on nykyisin tosi tyylikkäästi päivitetty versio 80-luvun lopun/90-luvun alun toispuoleisesta tukasta. Kuva on vähän huono, kun napsin sen kännykällä äitin Seura-lehdestä, mutta kyllä siitä idean saa.

Poissa arkkibakteeri

• Haiven
  • *
« Vastaus #726 : 18.09.10 - klo:22:10 »
Nyt on lyhyet hiukset ja tykkään näistä. <3  Oon kuulemma nyt myös niin fiksun ja aikuisen näköinen lyhyiden hiuksien ansiosta, pitäisiköhän uskoa? :3 No se on totta, että lyhyemmät hiukset saa mut aikuisemman/oman ikäiseni näköiseksi, enkä näytä alaikäiseltä niin kuin pidempien hiuksien kanssa. On näissä kyllä vähän myös totuttemistakin oikeastaan tuon värin takia, kun tuli "pikkasen" tummenpi" kuin piti ja ns. säikkyy kun katsoo peilistä itseään.xD (No tietty tarviiko näin lyhyeen tukkaan koko purkillista väriainetta.) Ei sinänsä, on tää väri kyllä kiva ja pidän siitä, mutta en vaan sitä tällaiseksi ollut kuvitellut.:)
Lyhyet hiukset on ihan senkin takia hyvät mulle tällä hetkellä, kun en oikein siedä ollenkaan luonnonkiharoitani, ärsyttää jo se kun nää otsahiukset vetää kiharalle. ;)

scarface

• Vieras
« Vastaus #727 : 26.09.10 - klo:15:03 »
Funky_chickenin postaaman Marian fledan näin mieki, muistaakseni Apu-lehdessä taannoin ja ohan se makea kyllä  <3 Nyt tekee sit taas itelläki nirhasta niskaa vieläki lyhemmäksi..!

Poissa elisa-katriina

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #728 : 03.10.10 - klo:20:59 »
Äh, onpas täällä ihania lyhyitä malleja  :-* Äiti sanoi eilen, että meikäläisen hiukset on aika huonossa kunnossa ja muutenkin lyhyt kuulemma sopisi, niin aloin sitten miettimään, että jos vaikka leikkautaisinkin jonkun kivan lyhyen mallin ja alkaisin sitten siitä kasvattamaan oman väristä ja hyväkuntoista reuhkaa. Tähän asti olen vakaasti ollut kasvattamisen kannalla, mutta saahan sitä mieltään muuttaa, eikö?  :P

Sellainen lyhyt a-linjainen polkka olisi kiva, otsiksen kanssa tietty. Tai sitten joku tämmöinen:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=13597&month1=&pg=1&styl1=John%20Carne

Tässäkin on kivoja:

http://i47.tinypic.com/4qlldj.jpg

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=13593

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10467&month1=1&pg=1&styl1=Aveda
2b/c F ii, hartiapituiset kuivuuteen ja pörröisyyteen taipuvaiset punertavan tummanvaaleat hiukset

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
« Vastaus #729 : 03.10.10 - klo:21:16 »
^ Voi vitsi, tuo viimeinen on ihan älyttömän kaunis! Ei pitäisi tulla lukemaan tätä ketjua, kun aina tulee hirveitä houtuksia  ;).

Muakin on alkanut viime aikoina hirveästi houkutella lyhyempi hiusmalli, mutta toisaalta olen mielettömän tykästynyt ja rakastunut tähän olkapäämittaiseen (joka on ollut kyllä mulla iät ja ajat). Jotenkin vaan oma kasvojen muoto ja hiustyyppi sotii mun mielessä noita lyhyitä ja pöyheitä ihanuuksia vastaan.

scarface

• Vieras
« Vastaus #730 : 04.10.10 - klo:16:51 »
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=13593 - eli toi e-k:n yks postaama malli ois kyllä supermakea kanssa! :)
Ja hei kuule e-k, saa tietty vaihtaa kasvattajasta lyhyttukkaseks! :D Mulla meni helposti toi vaihto enkä oo katunu hetkeekään (jännää se on sikäli kun edelliskerralla olin hyvinki surullinen leikattuani tukan, nyt ei ole muuta ku ilostuttanu koko ajan :) ) At this point, en varmaankaan pitkiin aikoihin meinaa kasvatella tukkaani. Tiedän, miten huonosti se loppujen lopuks sopi mulle ja mun elämäntyylilleni (lyhyempänä tukka kuivuu nopeempaa ja sporttaillessa se on vaan niin paljon kätsämpi).

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #731 : 05.10.10 - klo:21:02 »
Auttakee. Hiuslaatu 1aMi, eli sileä, lasimainen ja ohuudesta huolimatta valitettavan painava. Eli siis menee lehmännuolemana pitkin päätä jos ei föönaa ja useimmiten silloinkin :D  Tahtoo lyhyen! Siis unelmahan olisi sellainen malli, joka pörrööntyisi kivasti olematta ns."kananperse", ja olisi samalla naisellinen ja keijumainen. Jos joku on katsonut Twilight-leffoja, niin sieltä Alicen lyhyt tukka on aivan ihana. Itselle en siis sellaista haluaisi vaan kyseisellä hlöllä tukan antama vaikutelma; siro,keijumainen ja naisellinen.

Mutta naama rajoittaa aika lailla. En ole kapeakasvoinen, vaan tällainen "palkkinaama" ( ;D) eli leveä leuka ja jykevät posket. Suht neliö siis. En edes tiedä sopisiko itselleni sellainen malli kun haaveilen, saati sitten että onnistuisiko "keijumaisuus". Ideoita?

scarface

• Vieras
« Vastaus #732 : 06.10.10 - klo:06:57 »
No yks vaihtoehtohan on tietty kampaajan kans konsultointi (minkä mie tein).
Toisekseen, uskosin et sun neliskanttisen mallisille kasvoille käy samantyyppiset leikkaukset (ainakin) kuin pyöreille, eli hieman pituutta sais olla esim. päällä kumminkin, jotta saadaan suurin kulmikkuus häivytettyä. Correct me if I'm wrong! :) Kuinka lyhyttä aattelit?
Oisko näistä mikään sinne päinkään?

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=13272&month1=&pg=1&styl1=HOB%20Salons
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=13140&month1=&pg=1&styl1=HOB%20Salons
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=13191&month1=&pg=1&styl1=Web%20Collections

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #733 : 06.10.10 - klo:10:31 »
^varmaankin olisi se päällä oleva pituus hyvä, viimeinen noista kuvista yhdistettynä omaan avatar-kuvaasi olisi aika täydellinen :D Mutta saa nähdä mitä tällä hiuslaadulla saa aikaan, tuleeko mitään keijumaista vai tuleeko täti ;D

Ja lyhyydestä en tiedä, tuo avatar-kuvasi on aika hyvä esimerkki max lyhyydestä ja pituudesta. En halua kuitenkaan ihan poikatukkaa.

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #734 : 06.10.10 - klo:13:30 »
Tintu, ns. neliönmuotoisille kasvoille suositellaan juurikin sellaista rikottua ja kerroksista mallia, kuten esimerkiksi Uusikuu-elokuvassa Alicella, sehän on hiukan erilainen siinä kuin ensimmäisessä elokuvassa. Siihenhän voi aivan hyvin yhdistää tuommoista pidempää etuosaa, silla tavalla ei tule niin orpo olo kun on vähän pidempää silti jäljellä kehystämässä kasvoja.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.