Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1148492 kertaa)

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #765 : 23.02.11 - klo:12:34 »
Kohta menossa leikkauttamaan avatteren mallin omaan päähäni, lähtötilanne on ylikasvanut pixie, joten periaatteessa päälyosasta ei tule lähtemään yhtään pituutta mutta sivuilta ja takaa lyhyemmäksi. Avattaressa on värikin kohdillaan, oman värin (tosi lähellä tuota avattaren neitosen väriä) kasvatus on jo siinä pisteessä että tämän päiväisen trimmauksen jälkeen sivut ja takaosa ovat jo omaa väriä, pidemmässä päälyosassa on puolet pituudesta puoliastetta vaaleampaa värjättyä. Voi olla että laitan vaaleaa raitaa päälyosaan piristykseksi mutta toisaalta pidän omasta väristä niin paljon että ei ole välttämätöntä. Katsotaan miltä alkaa näin kesää lähestyttäessä tuntua!
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #766 : 27.02.11 - klo:22:26 »
Jälleen saksituttais kovasti :) Tällä kertaa olis kiva saada tähän mediumiksi venähtäneeseen tukkaan esimerkiksi

tai

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
« Vastaus #767 : 28.02.11 - klo:15:10 »
^
 Älysöpis toi ylempi :-* Toimiskohan tuo malli ohuemmassa tukassa mitäs luulette? Kröhöm, siis taidan kömpiä takaisin kasvattelemaan vaan tuonne kasvattajien puolelle nimim. "Jo solisluu mitassa" ;D
1b Fii

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #768 : 28.02.11 - klo:15:58 »
^ Katsoin samaa, että upea malli, vaikka nyt olenkin vakaasti päättänyt edelleen kasvattaa ja mun pitäis pysyä poissa täältä... ::)
Mä just pohdin että toi tukka ei todellakaan kävis mulle, koska mun tukkani on tuossa mitassa hirveä jokasuuntaan sojottava karvapallo, oli sitä kampaaja ohentanut kuinka paljon tahansa... Eli ilmeisesti sopisi paremminkin ohuelle kuin paksulle tukalle.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa arkkibakteeri

• Haiven
  • *
« Vastaus #769 : 13.03.11 - klo:14:47 »
http://www.short-hairstyles.com/zoom/s108.jpg

Uskaltaisinko vetää hiukseni noin lyhyeksi? Vaikuttaa sen verran lyhyeltä, ettei hiukseni pääsisi kihartumaan, mutta sitten kun ne kasvaa, niin pitää alkaa leikkiä suoristusraudan kanssa. Toisaalta voihan sitä käytä leikkauttamassa ja tosta voisi alkaa paljon paremmin kasvattamaan hiuksia kun tästä mallista. Joskin se melkein varmaan vaatisi värjäyksen, tietty voisihan se sitten tollaseksi värjätäkin. ;) Tai tietty mulla on tän pehkon seassa jossain punertavia raitoja, ne voi tulla oikein kivasti esiin tuon leikkauksen ansiosta.

Mun varmaan kannattaa mennä samalle kampaajalle, jolla normaalistikin käyn; se kyllä sanoo, jos toi ei oo hyvä idea ja osaa ehdottaa jotain muuta, mikä mulle sopisi.:)

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Viimeksi muokattu: 07.04.11 - klo:18:44 kirjoittanut Salamanteri85 »
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

scarface

• Vieras
« Vastaus #771 : 12.04.11 - klo:09:13 »
^
 Älysöpis toi ylempi :-*
Todellakin!  <3 Mulla on siistintäaika tälle mun avatarlookilleni 26.pvä, laitetaan samalla tukkaa vaaleemmaksi.. nyt kun on pietty 5 vkoa väliä siistimisen kanssa, tuntuu et toi tukka kasvaa taas ihan supernopiaa - ja se ei ole kivaa..

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #772 : 19.04.11 - klo:19:37 »
Oo, mä haluan tällaiset hiukset! Ei tietysti kropassakaan ole mitään vikaa...

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #773 : 22.04.11 - klo:17:54 »
^Pisteet siitä, et kuvaa ei ole muokattu ainakaan huomattavissa määrin, esimerkiksi käsivarren ihokarvat on jätetty näkyviin.

..joo kampauskin on kiva  ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #774 : 22.04.11 - klo:21:26 »
Rintoja on kyllä muokattu ja muutenkin iholle annettu peruskäsittelysettiä :D Kiva tukka kyllä, olen jotain samankaltaista itsekin ajatellut seuraavaksi (kasvattelen otsista) mutta ehkä lyhempi leikkaus sivuilta ja takaa.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #775 : 25.04.11 - klo:18:56 »

Onko suositella silottavaa ainetta lyhyelle hiukselle? Ärsyttää tollanen "pintapörrö"... Haluisin paljon kiiltoa eikä tukeakaan tarvi paljon olla! Silikonitipat? öljyt? saa olla wähän wetlook :)

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #776 : 18.05.11 - klo:20:56 »

Aivan ihana malli. Tuon oranssin haluisin itselleni vähän kirkkaampana.

Ja toinen olis tämä, oranssilla värillä.
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D

vainottu

• Vieras
« Vastaus #777 : 28.06.11 - klo:13:38 »

Itse olen rakastunut tälläisiin hiuksiin ja seuraavaksi aionkin leikata tälläiset. Sillä ne ovat lyhyet, mutta kuitenkin tuollainen otsis, jottei aivan alaston olo päälle tule. :D

scarface

• Vieras
« Vastaus #778 : 01.07.11 - klo:23:15 »
^joo ja aina kun jättää himppasen pituutta, se on sillai naisellisempi (ja heti perään: juu ihan siilikin voi olla naisellinen, mutta you know what I mean ;) )

Keiju

• Vieras
« Vastaus #779 : 21.07.11 - klo:13:45 »
Pitäisi pätkäistä hennat pois päästä, mutta pähkäilen, että kuinka pian uskaltaisin sen tehdä, jotta ei jää pelkkä sänki päähän. Tällä hetkellä oman värin mitta on n. 2-2,5 senttiä ja pakosta joudun kasvattelemaan vielä ainakin puolisen senttiä. Osaisiko joku sanoa, miltä näyttää kolmen tai neljän sentin tukka? Paljonkohan noissa Emman hiuksissa on pisimmillään mittaa?

http://3.bp.blogspot.com/_-knQcvB6hEw/TMGJhskR7tI/AAAAAAAAJXg/QoMtEzbYE0M/s1600/Emma+Watson+-+Cut+magazine2.jpg