Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1149487 kertaa)

Poissa arkkibakteeri

• Haiven
  • *
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #855 : 08.07.14 - klo:15:13 »
Vää, aivan ihanan malliset hiukset  :l Ja nuo laineet, joskus on tosi jees että on luonnonkiharat hiukset ;D Huomenna soittoa parturille ja jos vaikka vielä tän viikon aikana saisi ajan sille. Kasvatusprojektini.. No joo, nää on junnannut samassa pituudessa ties kuinka pitkään, ja haluan muutosta näihin.

Noooo? Tuliko muutosta tuohon malliin päin? Korpeaa vieläkin ettei se omassa päässä näyttänyt puoliksikaan noin kivalta. ;D

Tuli joo muutosta jo tuolloin maaliskuussa, juurikin tuohon kuvan mallisiin hiuksiin. Toimi silloin, kiitos luonnonkiharien ja toimii nyttenkin, vaikka nää onkin aikas pahasti ylikasvaneet mallistaan.. :D Joskus luonnonkihara on vaan hyvä juttu, jos nää oisi suorat ja näin ylikasvaneet mallistaan, näyttäisin aikas karsealta..  ::) Ensi kuussa kun kampaaja tulee lomaltaa, voisi kyllä leikkauttaa tän vähän paremmin malliinsa.

Poissa sweet jane

• Tukkaguru
« Vastaus #856 : 18.01.15 - klo:21:27 »
Mä ajattelin leikkauttaa parin vuoden tauon jälkeen lyhyet hiukset. Mulla oli varmaan viiden vuoden ajan lyhyt (parin millin siiliäkin), mutta hassua, kuinka tarvii taas käydä päässään tää "apuaa, uskallanko leikata, entä jos näytän ihan kauheelta"-vääntö ::)

Ajattelin näyttää kampaajalle nää inspiskuviksi:

Toi eka on ihana, mut en haluu noin paljon tukkaa otsalle. Toka on aika perus, kolmannessa taas viehättää kevyempi otsis, mut tollasta poskelle tulevaa liehuketta en haluu ja tukka on muutenkin liian pitkä.

Selasin äsken vanhoja kuvia itsestäni läpi päätöksen tueksi ja näytän kyllä tosi kivalta lyhyessä tukassa, en tiiä mitä mä tässä oikein mamoilen.
Get fear of failing out of your system!

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #857 : 19.01.15 - klo:17:59 »
En keksi, mistä etsisin mallikuvia lyhyistä hiuksista, kun haettu tyyli on hipihkö, eteerinen, ajaton, tyttömäinen, luonnollinen? Mielellään sellainen, jonka voisi antaa kasvaa pitkiäkin aikoja siistimättä. Ei-toivottuja mielleyhtymiä: pirteä, sporttinen, tätimäinen, poikamainen, trendikäs, hipsteri. Hiuslaatu on hento ja taipuisa, helposti muotoiltava. Olen selannut pinterestiä tuntikausia ja ties mitä tyylisivustoja, mutta tuntuu, että kaikkialla on vain ne samat julkkisnaiset lyhyine hiuksineen, eikä niistä nyt löydy sitä haettua inspistä.

Tykkään tuosta sweet janen kolmannesta kuvasta, mutta malli on liian pitkä.

Tämä on kiva. http://36.media.tumblr.com/tumblr_lyhhpxD4un1qcw3w3o1_1280.jpg
(Laitoin linkin, kun kuva oli liian iso enkä saa sitä nyt muokattuakaan...)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #858 : 19.01.15 - klo:18:34 »
^Pitääkö Pinterestiin nykyään rekisteröityä jotta voi katsella kuvia? Mulla aukeaa aina joku rekisteröitymisikkuna eikä pysty selaamaan kuvia.

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #859 : 20.01.15 - klo:09:48 »
^ Joo, kyllä pitää rekisteröityä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #860 : 20.01.15 - klo:15:46 »
Onko rekisteröityminen täysin maksutonta?

Poissa sweet jane

• Tukkaguru
« Vastaus #861 : 20.01.15 - klo:16:19 »
^ On maksutonta, voi rekisteröityä vaikka FB-tunnareilla!
Get fear of failing out of your system!

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #862 : 17.02.15 - klo:15:41 »
Saatan nyt olla ihan väärässä ketjussa, mutta menkööt. Tietääkö kukaan Seinäjoelta kampaajaa, joka oikeasti osaa leikata lyhyitä hiuksia?

Poissa Saimi

• Haiven
  • *
« Vastaus #863 : 25.02.15 - klo:14:27 »
Ananaksen kuvailu kuullostaisi sellaiselta mitä mäkin etin.

Nyt on ihanan pitkät hiukset, ovat saaneet vaan kasvaa ja ulottuvat reilusti puoliselkään suorana. Mutta... No, raskaus ja imetys ovat tehneet taikojaan ja paksuudesta on ehkä puolet jäljellä. Ei tämä letti vieläkään ihan liru ole, mutta isoon tukkaan tottuneelle aika järkky. Ja hiustenlähtö jatkuu yhä. Ja pitkiä hiuksia on kaikkialla, kokoajan saa vauvan käsistä nyhtää niitä.

Ohimot kävi jo ihan kaljuina mutta onneksi kasvoi melkein heti tiheä sänki tilalle.

Hiukset on tummat ja aika kiharat, sellaista isoa kiharaa ja tiukkaa korkkiruuvia seassa. Mulla on vähän pitkänmallinen naama ja korkeat poskipäät. Nyt sitten pitäisi miettiä millaista leikkaisi... En jaksa kauheesti laitella (nimimerkillä: harjaan hiukset ehkä kerran viikossa ja pidän niitä aina kiinni)

Oon siis pieni (lyhyt ja laihahko) ja haussa ois joku tyttömäinen, keijuhenkinen kiharaan hiukseen sopiva malli.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #864 : 14.05.15 - klo:00:34 »
Näiden Michelle Williamsin kuvien kanssa loppukuusta kampaajalle, eikö ole ihan kohtuullista odottaa saavansa onnistuneella hiustenleikkuulla yhtä kauniit kasvotkin?  ;D  ;D

« Viimeksi muokattu: 14.05.15 - klo:00:40 kirjoittanut catjuska »
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #865 : 24.07.15 - klo:11:07 »
Mulla on nyt tällä hetkellä tällänen hiusmalli

Mitenhän tähän voisi muotoilla erilaisia tyylejä, kampauksia? Takaa on niskasta yhtä lyhyt kuin sivulta, muuten lähtee loivasti pitenemään vasemmalle (hankala selittää). Edessä olen lettiä pitänyt, nipsuilla kiinnittänyt, huiveja yrittänyt muotoilla. Ei oo pitkään aikaan ollu tään pituisia hiuksia, ni vaikeeta keksiä mitään kivaa.

Vinkkejä?
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #866 : 24.07.15 - klo:15:13 »
^ Onko tuossa vaan päälisosa pitkä ja tuon pitkän osion allakin lyhyttä? No joka tapauksessa, käännä jotenkin kuohkeasti taaksepäin niin, että päälaelle tulee sellainen kunnon kumpu ( ::) ). Voit myös kokeilla kihartaa vaikka jotenkin tähän tyyliin:
3a F ii

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #867 : 23.02.16 - klo:11:37 »
Lyhyt, sotkettu ja lainehtiva polkka kiinnostaa. Mietin omani pätkäisyä lyhyemmäksi. Tässä on aivan ihanat hiukset, myäs hiusten väri, ihon sävy ja meikki on upeasti balanssissa:

Jessica Alba blondina. En ole varma värin sopivuudesta hänelle, kyllä se tumma on hänellä parempi. Malli on silti tosi kiva, tulee mieleen Marilyn Monroe:

Tässä tulee kivalla tavalla esille kampauksen helppous, eli vähän vaan sotkettuna hiukset näyttävät kivan luonnollisilta ja silti siisteiltä. Pieni juurikasvukaan ei haittaa:

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #868 : 25.02.17 - klo:14:24 »
Lyhyet, lainehtivat polkat ovat juuri nyt sitä, minkä perään kuolaan. Varmaan siksi, kun muusta on nyt turha edes haaveilla...
Vähänkö tekisi mieli ottaa raitoja!

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #869 : 11.03.17 - klo:14:08 »
Olen aivan hullaantunut lyhyisiin hiusmalleihin, varsinkin pixie tyylisiin ja ajattelin nyt kerrankin leikata itselleni kyseisen mallin. Olen ennen aina tykännyt pitkistä hiuksista, mutta nyt mielipiteeni on täysin muuttunut ja lyhyet hiukset ovat aivan ihanat!
Leikkasin ensin itselleni polkan ja siitä vielä pikkasen lyhyemmän tyylin ja nyt vielä voisin pätkästä pixie version.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.