Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1149622 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #870 : 11.05.17 - klo:19:59 »
Mun pitäisi käydä kampaajalla leikkauttamassa solisluihin asti venyneen polkan kuivahtaneet latvat ja tekisi mieli tehdä vähän jotain muutakin samalla. Mulla on pohjalla vähän permistä, mutta kiharaa näkyy vain kun tukka on märkä. Se kuitenkin antaa littanalle ja suoralle luirutukalle kivasti jämäkkyyttä ja lyhyemmässä varmaan voisi jaksaa kihartuakin. Olen miettinyt että jos leikkauttaisin päältä pidemmän ja pehmeälinjaisen lyhyen polkan/pitkän pixien ilman ajeltua niskaa. Tähän tyyliin:http://www.zoenewlove.com/wp-content/uploads/2015/06/Muse-of-London-Rose-Gold-Hair-Zoe-Newlove-Salon-Review-2.jpg.

Mun on pakko saada ainakin yläosa tukasta kiinni välillä, mutta tuollaisessa päältä pidemmässä mallissa se voisi onnistua. Mun leukalinjani on pehmeä ja niska/kaula paksu, joten hiukan arkailen tuollaista niskaa korostavaa mallia. Kampaajakäyntien suhteen olen laiskiainen, joten mitään tiukan graafista mallia en voi ajatellakaan, saati ajeltua niskaa tms.
« Viimeksi muokattu: 11.05.17 - klo:20:05 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #871 : 11.05.17 - klo:21:24 »
^Minä olen myös miettinyt, että leikkuuttaisin polkkatukan. Minulla on nyt pitkä polkka ja tykkään kyllä tästä, mutta toisaalta tämä ärsyttää, kun ei tähän kunnon lettiäkään vielä saa. Hiuslaatuni on myös melko ohut.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #872 : 11.05.17 - klo:22:17 »
Hirveän kaunis malli tuo linkkaamasi, naapio :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #873 : 08.06.17 - klo:20:23 »
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/99/03/34/9903347721afe2b7e479397d1ad14bac.jpg

Tukasta tuli aika lailla tällainen. Edestä selvästi pitempi, takaa hiusrajaan asti ja kerrostettu.
Raitoja käpälään!

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #874 : 30.08.17 - klo:11:32 »
Huomenna on kampaaja, pitäisi keksiä mitä tukalle tehdään. Ajattelin samaa kuin viimeksi, mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin ja haluaisin ehkä vähän lyhyempää tällä kertaa. Edelleen etupainotteista, eli takaa lyhyempää ja edestä pidempää. En halua ajeltua niskaa, joten se pitää ratkaista jotenkin muuten. Tykkäisin ehkä eniten v:n muotoiseksi leikatusta niskasta, mutta en tiedä sopiiko mun hiusrajani siihen.

Lisäys kampaajakäynnin jälkeen
Noh, tämä ei ollut ihan sitä, mitä mulla oli mielessä. Takaa tukka tuntuu hyvltä, kerrostusta on hyvin ja niskalinjakin on ihan ok. Mulla on pyörrettä niskassa(kin) joten ihan lyhyeksi sitä ei voinut leikata. Edestä taas kampaaja tällä kertaa nyrhi minusta ihan liikaa pois. Edellisellä kerralla tykkäsin nimenomaan eteen jätetyistä pitkistä osioista, jotka sai vielä kiinni. Nyt kampaaja jätti pidemmät osiot sivuilla taaemmas ja leikkasi edestä lyhyemmäksi eikä kiinni pitäminen nyt onnistu ja muutenkin näyttää mäntiltä. Mun tukkani on pakko saada kiinni, päälaella olevat pyörteet tekee muuten aivan helvetiksi elämän. *#%&("/&=! :#. Olisi pitänyt taas olla itse tarkempi ja kytätä mitä kampaaja tekee. Kuvittelin, että edellisen kerran jälkeen olisi ollut selvät sävelet mitä ajan takaa ja mallikuvatkin oli taas mukana.. Nyt on kiire keksiä miten tätä laittaa, matkalle lähtö on viikon päästä ja olisin nimenomaan sinne halunnut hyvän ja helpon tukan. Tekee mieli itkeä, suututtaa niin paljon!
« Viimeksi muokattu: 01.09.17 - klo:09:13 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!