Kirjoittaja Aihe: Lyhyitä hiusmalleja  (Luettu 1148486 kertaa)

Poissa Illusia

• Tukkaguru
  • Tukka kasvaa...
Vs: Lyhyitä hiusmalleja
« Vastaus #90 : 08.03.07 - klo:13:57 »
No niin jeesikääs mua pikkusen.Oon kahlannut tuntitolkulla eri webbisivuja läpi löytämättä kivaa lyhyttä tukkamallia.Tällä hetkellä tukkaa on n.7cm ja kasvatus jatkuu.Nyt kuitenkin kun mun tukka on tosi paksu niin se näyttää melko epäsiistiltä ja vaatis jotain toimenpiteitä.Vai ostanko uuden huivin  ???

Poissa Nipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #91 : 11.03.07 - klo:23:04 »
Himottaisi vähän leikata tuollainen Victoria Beckham-tukka.

http://perezhilton.com/upload/2007/02/victoria_beckham_goes/070227_victoriabeckham.jp.jpg
http://images.thesun.co.uk/picture/0,,2007091595,00.jpg

Takaa kyllä on omaan makuuni  liian lyhyt, mutta tuosta edestä näyttää ihan tosi kivalta. :P

peppi

• Vieras
« Vastaus #92 : 12.03.07 - klo:14:45 »
^ Tosi mukavan näköinen todella, minä tykkään tuosta takaosasta taas enemmän  ;D Mulla itsellä on etutukka tuollainen pitkähkö ja minusta se on hankala. Jos ei ole korvan takana tai "liimattu" aineilla heiluu tuossa silmien edessä koko ajan...

Poissa Nipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #93 : 12.03.07 - klo:20:09 »
Niin, tuo Victoriankin tukka on sen pituinen, että silmillä helposti varmaankin olisi. Toisaalta voisihan sitä leikkauttaa tuollaiset hiukset, mutta jättää takaa vähän pidemmäksi.  :)

peppi

• Vieras
« Vastaus #94 : 13.03.07 - klo:09:19 »
Kyllä ilman muuta. Tosi ihanan näköinen malli (kaikesta huolimatta) :-*

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #95 : 13.03.07 - klo:09:21 »
Tätä lähden viikonloppuna kampaajalta hakemaan, en vaan tuon väristä:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7788&month1=&pg=1&styl1=Westrow%20Hairdressing
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Nipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #96 : 13.03.07 - klo:20:07 »
OT: Toimiiko muilla nuo UK Hairdresserssien linkit?

Monet käyttäjät linkittävät usein kuvia sinne, mutta aina tulee vain, että sivua ei voi näyttää. :-\ Ei auta myöskään linkin kopioiminen osoiteriville.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #97 : 13.03.07 - klo:20:12 »
 ^^hyvältähän tuo Husky näyttää!!  :-*

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #98 : 13.03.07 - klo:20:17 »
Ja tuollainen se nyt onkin, ja en vois tosiaankaan olla tyytyväisempi! Muotoilukin on mielettömän helppoa nyt kun tuon saa tosi kätevästi pystyyn. Ostin muotoiluun Goldwellin Lagoon Jamin jota tuolla kampaamossa käytettiin (niinkun muotoilutuotteita ei olis jo valmiiksi). Vaikutti tosi hyvältä ja erittäin pitävältä tuottelta. Tuulessa kun kävelin kotiin niin kampaus pysyi loistavasti.

Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #99 : 14.03.07 - klo:07:50 »
^just yhen kaverini kans keskustelin, joka kans veti radikaalisti lyhkäsemmän mallin hiuksiinsa, että miks ihmeessä me ollaan sinnitelty puolipitkässä / pitkässä mallissa, kun tää lyhyt sopii molemmille sata kertaa paremmin. Nyt aion kyllä pysyä tässä lyhyessä, on tätä niin kiva muokatakin vahalla eri kuosiin. Nam! :)

Fry

• Vieras
« Vastaus #100 : 14.03.07 - klo:21:25 »
Husky, kivan näköinen malli :)

Selailin itsekin noita kuvia ja rakastuin seuraavaan
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8190&month1=228&pg=1&styl1=Mahogany
Ihana!

Ei sais katsella noita lyhyitä malleja, kun alkaa houkuttamaan. Tarkotus olisi kuitenkin kasvattaa

maarit

• Vieras
« Vastaus #101 : 14.03.07 - klo:21:56 »
Ooh, Fryn postaama malli on ihana! Juuri tänään mietin kaikkeen kyllästyneenä ja kevätvimman vallassa, josko palaisin vaaleaan (kun oma värikin on varsin vaalea) ja leikkaisin lyhyeksi. En hirveästi tykkää yleensä vaaleista hiuksista, joten vaalean pitäisi olla juuri mulle sopiva puhdas ja viileä ja mallin kiinnostava... Tuossa kuvassa on tuo sävykin ihan täydellinen.

Myös Huskyn malli on tosi hieno!

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 14.03.07 - klo:22:07 »
Nätti tuo Fryn postaama malli!

Mulla on melkein tämän mittainen tukka nyt, mutta ei läheskään noin kerrostettu. Tämä olis aika hieno, mutta en varmaan osaisi/jaksaisi laittaa sitä noin kivasti...:

Tämä vastaa enemmän nykyistäni ja oikeastaan tuollainen olisi muutenkin enemmän mua - paitsi en noin tummaa haluaisi. Oma otsatukka vaan on ikävän lyhyt, tuollainen pidempi on tyylikäs:

Ja lisää himoustukkaa:

Mitäs sanotte tästä? Mun mielestä aika jännä. Mullahan oli viime kesänä tuollainen malli aika tarkalleen, mutta en ikinä tajunnut edes yrittää laittaa sitä tuolla tavalla.

Tuon UK hairdressersin määritelmä puolipitkästä mallista on vähän mielenkiintoinen. Mun mielestä ainakin nuo on vielä lyhyitä. Kannattaa siis tsekata se puolipitkä-osastokin, jos lyhyitä malleja haluaa selailla. Missä teidän mielestänne menee lyhyen ja puolipitkän raja? Nuo yllä olevat kuvat ovat lyhyt-osiosta, mutta toisaalta puolipitkissä on noista lyhyempiäkin malleja.
« Viimeksi muokattu: 14.03.07 - klo:22:12 kirjoittanut Zubi »

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #103 : 14.03.07 - klo:22:16 »
^Hei! Tuossahan on pari varsin varteenotettavaa mallia! Tuo ensimmäinen ja kolmas ovat suosikkini. Voisivat jopa sopia minun kasvojen muotoon sekä lyhyt otsis silmälasien kanssa. Nyt vain kasvattamaan hiuksia.  :D

Fry

• Vieras
« Vastaus #104 : 15.03.07 - klo:14:46 »
Missä teidän mielestänne menee lyhyen ja puolipitkän raja?

Mun mielestä tukka on puolipitkä jos se yltää ponnarille (vaikka semmoselle pikku tupsulle).. Jos ei, niin sitten luokittelisin sen lyhyeksi malliksi.. Tai no :/ Aika vaikea määritellä kyllä, mutta noin olen sen ajatellut.