Kirjoittaja Aihe: Skincity skincare  (Luettu 549 kertaa)

Poissa riinam

• HAIRahtanut
Skincity skincare
« : 21.06.20 - klo:19:38 »
Skincity on julkaissut oman ihonhoitosarjansa Skincity skincaren. Mielenkiintoisia tuotteita, hinnat pyörivät 30€:n tienoilla, putsarit  ja vartalotuotteet ovat edullisempia. Kopioin pätkiä esittelystä heidän nettisivuiltaan:

Lainaus
SKINCITY skincare on ammattitason ihonhoitoa, jota on suunniteltu asiakkaidemme toiveiden pohjalta ja kehitetty yhdessä kokeneiden kosmetologiemme sekä parhaiden ruotsalaisten kemistien kanssa. Kaikki tuotteet ovat valmistettu Ruotsissa arvostetuilla valmistajilla, joilla on kokemusta johtavista ihonhoitotuotteista. Jokaisella tuotteella on selkeä tarkoitus - tavoitteena on saada tuloksia, mutta myös säilyttää sekä jälleenrakentaa ihon suojakerrosta, jotta iho pysyy terveenä ja hyväkuntoisena.
Lainaus
Käytämme korkeimpia pitoisuuksia aktiivisista ainesosista parhaiden tulosten saavuttamiseksi, mutta aina yhdistettynä kosteuttavien, vahvistavien ja suojaavien ainesosien kanssa, jotta iho ei ärsyyntyisi. Pakkauksen kääntöpuolelta voit helposti katsoa mitä aktiiviaineita tuotteesi sisältää, sillä ne ovat merkattu sinne selkeästi.

Miksi innostuin kirjoittamaan näistä, on että netistä ei kauheasti löydy näistä arvosteluja. Itse ostin pienen kokeilusetin tuotteita, joista yksikään ei mielestäni ollut huono, ja pari oli todella kivaa. Minulla oli kuivan ihon versio, joka sisälsi kaksi putsaria, kuorinnan, seerumin, kosteusvoiteen ja silikonisen pesuharjan.

• Mellow balm cleanser: kaksoispuhdistuksen ensimmäinen vaihe. Nimensä mukaisesti paksua, mutta iholle helposti sulavaa voita ja öljyjä. Jostain syystä mulle jäi mineraaliöljymäinen fiilis tästä tuotteesta, vaikka sitä ei ole ollenkaan. Valitettavasti sisältää alkoholia, mikä ei onneksi omalle iholle ole ongelma. Voisin ostaa uudestaan, mutta en ehkä normaalihinnalla (24€), kun halvemmallakin löytyy vastaavia tuotteita.
  • Soft foaming cleanser: Kiva putsari, joka ei kuivattanut, mutta tuntui tehokkaalta. Ei sisällä sulfaatteja. Huxleyn geeliputsarin löytämisen jälkeen en muita suostu enää käyttämään, mutta voisin hyvin ostaa tätä matkakoossa reissuihin.
  • Skin cell resurfacer: Iholle jätettävä kuorinta, sisältää 10%AHA/PHA ja 1% BHA. Tästäkään ei mitään pahaa sanottavaa. Sujuvasti olen käyttänyt kokeilutuubin muiden vastaavien kuorintojen seassa.
  • First concentrate: Mielenkiintoinen tuote! Periaatteessa seerumeiden must have aktiiviaineet yhdessä paketissa. Ideana on lisätä tämän päälle vielä toinen seerumi, jolla täsmähoidetaan iho-ongelmia. Sisältää 10% niasiiniamidia, C-vitamiinia, glyseriiniä, hyaluronihappoa, pantenolia ja allantoiinia. Tätä käytin iltaisin mielelläni, sillä epäilen että tämä aiheutti rullaantumista meikin alla. Tämän tulen varmasti ostamaan täysikokoisena, kun sopiva ale sattuu kohdalle. 37€ ei ole älyttömän hintainen, mutta hieman silti kirpaisee täydellä hinnalla, kun on tottunut The Ordinaryn hintoihin.
  • 24h rich emulsion: Ensin en pitänyt tästä tuotteesta. Tuntui, ettei siinä ole juurikaan kosteutustehoja. Sitten huomasin, että se toimii loistavasti meikin alla, ja kun kerrostaa tarpeeksi kasvovettä alle, niin pitää ihon hyvin kosteutettuna. Sisältää mm. skvalaania, omega-rasvahappoja, keramideja ja a-vitamiinijohdannaista. Tässä tuo A-vitamiini kiinnostaa ja ihmetyttää yhtä aikaa. Mieto pitoisuus ei haittaa, mutta voiko siitä mahdollisesti olla haittaa päiväkäytössä? Tämän tulen myös ostamaan uudestaan.
  • Total repair retionate treatment: Tämä on oikeastaan se tuote, minkä vuoksi aloin näistä tänne kirjoittaa. Tilasin yövoiteeksi riskillä suoraan täysikokoisena ja käytin tyytyväisenä koko pullon. Minulla on ollut epämääräistä näppylää leukaperissä, jotka hävisivät niihin aikoihin kun remontoin ihonhoitrutiiniani. Nyt kun voide loppui muutama viikko sitten, enkä raaskinut vielä tilata uutta, huomasin näppylöiden palanneen. Eli oletan, että tämän tuotteen ansiosta iho on näyttänyt älyttömän hyvältä. Sisältää nimensä mukaisesti A-vitamiinijohdannaista, keramideja, uutteita, luonnollista BHA:ta ja vaikka mitä. Kosteuttaa kivasti. Pakkauskin on hygieeninen, mutta huonona puolena on hyvin vaikea sanoa, milloin tuote on loppumassa. Tästä olinkin yhteydessä asiakaspalveluun, sillä luulin purkkini rikkoutuneen, vaikka tuote olikin loppu. Voiteen pitäisi riittää 2-2,5 kuukaudeksi jos käyttää kerralla kaksi pumppausta.

Onko muilla juureksilla kokemuksia sarjan tuotteista?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Skincity skincare
« Vastaus #1 : 21.06.20 - klo:23:15 »
Onko näissä tuoksua?

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #2 : 22.06.20 - klo:08:18 »
^ Inceistä en ole bongannut hajusteita, eivätkä mun nenään tuoksu juuri miltään. Tosin, mun nenä ei oo tarkin mahdollinen, mutta ainakaan voimakkaita tuoksuja ei ole.

Tuotteet ovat myös vegaanisia, pakkaukset ovat kierrätettäviä ja pakkausmateriaali on minimoitu. Voiteet ja seerumit ovat pumppupulloissa, mistä tykkään, vaikka onkin vaikea arvioida, kuinka paljon tuotetta on jäljellä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 22.06.20 - klo:08:24 »
Onpas kivanoloinen sarja! Nyt kun koreaosasto on jäissä, niin varmaan kokeilen noita, hinnatkin vielä ihan kohtuuden rajoissa. Minulla on yleiskosteusvoiteena tällä hetkellä First Aid Beautyn Ultra Repairing Barriair Cream - joka on kyllä erinomainen, mutta vähän kikkaileva - ja määrään nähden tosi kallis. Otan tuon tilalle https://skincity.fi/fi/24h-barrier-extreme-cream- - kunhan FAB loppuu. Ja varmaan joudun pian täydentämään myös puhdistusaineita.
« Viimeksi muokattu: 22.06.20 - klo:08:28 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #4 : 10.11.20 - klo:08:46 »
En raaskinut ostaa SkinCityn tuotteita hetkeen. Ajattelin, että saan kyllä muillakin tuotteilla ihon kuntoon, vaikka näpyt palasivatkin tuplasti pahempana kun tuo Total Repair -voide loppui. Ajattelin, että etsin muista tuotteista samoja vaikuttavia aineita hieman halvemmalla. Pari viikkoa sitten luovutin ja tilasin lähes koko ihonhoitorutiinin SkinCityltä. Ja nyt kun takana on reilu viikko käyttöä, ihon on jo huimasti parempi. Ei uusia isoja ihonalaisia paukamia, vanhatkin laskevat. Ihan uskomattomia tuotteita. Nyt mulla on siis käytössä Total Repair Retionate treatment yövoiteena, 24h rich emulsion -päivävoiteena, Luminous Licorice toner -kasvovesi ja Correcting Second Concentrate -seerumi.