Kirjoittaja Aihe: Kiiltoa hiuksiin?  (Luettu 58481 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Kiiltoa hiuksiin?
« Vastaus #15 : 21.01.06 - klo:22:16 »
Mä tykkään Tigin After Party voiteesta. Vaikka ei olekaan kiiltotuote niin tuo sitä, pehmentää letin ja poistaa ikävät hajut mennessään.

Samat sanat. Oli oikein hyvä ostos.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 22.01.06 - klo:06:21 »
L'anzan Urban Elements Hair Polish on aika kiva. Se on muotoiluvoide, mutta ei mun mielestä anna mitään pitoa, käytänkin sitä ensisijaisesti silottamaan ja antamaan kiiltoa. Annostuksessa täytyy olla niukka, muuten tukka menee vähän rasvaisen oloiseksi...

Poissa Eulaalia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #17 : 22.01.06 - klo:17:19 »
Kiitos vinkeistä!
Mua ehkä kiinnostais vähän tuo Redkenin Vinyl Glam tai sitten Glass Look. Nimen perusteella ainakin kuulostaisivat sellaisilta mitä haen. Tai sitten K-Pakin Protect&Shine. Tai ehkäpä Tigin vastaavat. Äh onpas vaikeata.

Off Topic: Voi hitsi kun on ihanat hiukset sillä Schwartzkopfin Gliss -mainoksen naisella, ne tummat kiiltävät kiharat. Olispa mun käkkyrät yhtä kiiltävät! Mut en usko että Glissillä tuollaisia saa kuitenkaan..
« Viimeksi muokattu: 22.01.06 - klo:17:22 kirjoittanut SippeK »

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 22.01.06 - klo:20:22 »
Muakin kiinnostais tuo vinyl glam, mietin sitä että kun tuo on aika hintava, niin saisiko vastaavan tuotteen halvemmalla? Onko tuo siis pelkkää silikonia vai mikä siinä sen kiillon tekee?
Toinen vaihtoehto on small talk kun sitä on täällä niin paljon kehuttu :)

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #19 : 22.01.06 - klo:21:10 »
Jos saa suihke olla, niin Osiksen Sparklerista oon tykännyt kovasti. Ainoo vaan, että se haju muistuttaa jotain miesten tuoksua (CK crave tai joku vastaava).  :) Tosi kevyt, ei tahmaa, ei kovetu eikä tee hiuksia märännäköiseksi ja antaa reippaasti kiiltoa. Hinta joku 12e, muistaakseni.
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

JoHanna

• Vieras
« Vastaus #20 : 22.01.06 - klo:21:15 »

Mä oon tykännyt Heditin kiiltosuihkeesta, tulee mukava kiilto muttei tahmaa tai tee hiuksista likaisen näköisiä! :)

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #21 : 22.01.06 - klo:21:54 »
Muakin kiinnostais tuo vinyl glam, mietin sitä että kun tuo on aika hintava, niin saisiko vastaavan tuotteen halvemmalla? Onko tuo siis pelkkää silikonia vai mikä siinä sen kiillon tekee?
Toinen vaihtoehto on small talk kun sitä on täällä niin paljon kehuttu :)
Löytyiskö joltain Vinyl glamin INCIä? Ihan kuin muistaisin joskus katsoneeni, että siinä oli Alcohol denat. alkupäässä.

Edit. Piti vielä sanoa, että ei tuo Small talk ainakaan minulla mikään erityinen kiiltotuote ole. Itse kiillotan tuon aiemmin mainitsemani Wellan markettisuihkeen lisäksi Osiksen kiiltovahalla: vähän vahaa hangataan kämmenten välissä ja sitten kevyesti "silitetään" suortuvia.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Kerttu

• Vieras
« Vastaus #22 : 23.01.06 - klo:01:01 »
Loreal Nutri Gloss jätettävä hoitoaine on kevyt ja takuulla kiiltoa antava kun sisältää sellaisia valoa heijastavia helmiäishippusia. Ei tahmaa, ei tee hiuksia raskaaksi, jättää pituudet ja latvat pehmeiksi, ei sisällä silikonia. Suosittelen, jos sietää niitä hippusia.. niitä saattaa sitten olla jokapaikassa. Jos tarkkaan kattoo niin meillä olen niitä havainnut mm. naamassa, vauvan poskessa ( ;D), käsissä.. Mua ei haittaa.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #23 : 23.01.06 - klo:01:41 »
small talk on tosiaan muotoiluvoide, mutta antaa sekin nyt jonkun verran kiiltoa. Itse tykkään lanzan protecshinesta, k-pak seerumista ja pps kiiltosuihkeesta. Ja jos pitävyyttä ja kosteussuojaa haetaan, niin matrix sleek look 3
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 23.01.06 - klo:05:51 »
Mulla on Vinyl Glamia ja olen tykännyt. Kyllä siinä on alkoa en nyt jaksa juosta alakertaan hakemaan putelia.

Poissa Eulaalia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #25 : 23.01.06 - klo:10:02 »
Löysin sitten Hqhair:sta tämmöisen: Matrix Biolage Shine Renewal, jos tilais sen kokeeksi, ihan hyvät arvostelut saanut Makeupalley.comissa eikä ole ihan kalliimmasta päästä.
Ja tarvii varmaan nyt samalla tilata se Redkenin Anti-Snap, kun mä näin siitä jo kerran untakin  ;D.

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #26 : 23.01.06 - klo:11:11 »
L'anzan Urban Elements Hair Polish on aika kiva. Se on muotoiluvoide, mutta ei mun mielestä anna mitään pitoa, käytänkin sitä ensisijaisesti silottamaan ja antamaan kiiltoa. Annostuksessa täytyy olla niukka, muuten tukka menee vähän rasvaisen oloiseksi...

Voiko tuota käyttää ennen muotoilua? Lähinnä on kyse siis siitä ongelmasta, johon kaipailin Storen puolella apuja jo kauan sitten:

Tykkään silloin tällöin käsitellä hiukseni laineraudalla. Sillä tulee muuten tosi kivaa jälkeä, mutta kuivat latvat ovat aina ihan hirveänä pörrönä, kun eivät tykkää tuosta lainerautailusta. Olen siis etsiskellyt tuotetta, joka rasvoittaa ja siloittaa latvoja, mutta jota voisi käyttää myös ennen kuumakäsittelyä.

Miten siis tuo L'anza?
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa Zessa

• HAIRahtanut
  • Miten niin pieni voi olla niin ihmeellinen?!
« Vastaus #27 : 23.01.06 - klo:11:22 »

Voiko tuota käyttää ennen muotoilua? Lähinnä on kyse siis siitä ongelmasta, johon kaipailin Storen puolella apuja jo kauan sitten:

Tykkään silloin tällöin käsitellä hiukseni laineraudalla. Sillä tulee muuten tosi kivaa jälkeä, mutta kuivat latvat ovat aina ihan hirveänä pörrönä, kun eivät tykkää tuosta lainerautailusta. Olen siis etsiskellyt tuotetta, joka rasvoittaa ja siloittaa latvoja, mutta jota voisi käyttää myös ennen kuumakäsittelyä.

Miten siis tuo L'anza?

L'ANZA URBAN ELEMENTS SHINE GEL (hieman vastaava kuin tuo hair polish) oli mulla kokeilussa kerran ja oli ihan kelpoa tavaraa. Kevyt, öljytön ja teki juuri tuon, että latvoista tuli sileät ja se kuiva pörrökkyys hävisi. Ei tahmannut eikä tehnyt tukasta likaisennäköistä. Oli myös muistaakseni lämpökäsittelyyn sopivaa. Itse ainakin föönailin eikä vaikuttanut mitenkään erityisesti. Hyvää kamaa!  ;D
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #28 : 23.01.06 - klo:13:24 »
Itsekin olen käyttänyt Tigin After Partya, antaa hyvin kiiltoa. Oltava vain tarkkana ettei annostele liikaa, saa muuten hiukset rasvaisen näköisiksi. Pakko vielä mainostaa tässä Tigin Masterpiece lakkaa (vaikka kysyttiinkin seerumista), antaa loistavan kiillon ja lisäksi myös hyvän tuoksun.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 23.01.06 - klo:16:36 »
Redken Vinyl Glam

Alcohol Denat, Cyclopentasiloxane, Phenyltrimethicone, Octyldodecyl Neopentanoate, VP/Va Copolymer, Fragrance, parfum (D2724/ 1)
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.