Kirjoittaja Aihe: Kiiltoa hiuksiin?  (Luettu 58463 kertaa)

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
Vs: Kiiltoa hiuksiin?
« Vastaus #30 : 23.01.06 - klo:17:03 »
Itse olen pitänyt eniten osiksen seerumista (pitää varoa laittamasta liikaa!)  ja redkenin outshinesta. kiiltosuihkeista tigin camera ready ja redkenin vinyl glam kokeilemistani parhaat. myös joku h&m:n vaaleanpunaisessa pullossa oleva suihke hyvää, tosin en tiedä myydäänkö sitä enää. :-\
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 23.01.06 - klo:17:48 »
L'anzan Urban Elements Hair Polish on aika kiva. Se on muotoiluvoide, mutta ei mun mielestä anna mitään pitoa, käytänkin sitä ensisijaisesti silottamaan ja antamaan kiiltoa. Annostuksessa täytyy olla niukka, muuten tukka menee vähän rasvaisen oloiseksi...

Voiko tuota käyttää ennen muotoilua? Lähinnä on kyse siis siitä ongelmasta, johon kaipailin Storen puolella apuja jo kauan sitten:

Tykkään silloin tällöin käsitellä hiukseni laineraudalla. Sillä tulee muuten tosi kivaa jälkeä, mutta kuivat latvat ovat aina ihan hirveänä pörrönä, kun eivät tykkää tuosta lainerautailusta. Olen siis etsiskellyt tuotetta, joka rasvoittaa ja siloittaa latvoja, mutta jota voisi käyttää myös ennen kuumakäsittelyä.

Miten siis tuo L'anza?

Kyllä olen sitä ihan siloitteluun käyttänyt ennen kuin olen kihartimella tai suoristusraudalla muotoillut. Voi laittaa myös kosteaan tukkaan, olen sitä mm latvasuojanakin käyttänyt.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 23.01.06 - klo:18:38 »
Kiitos tuosta vinyl glamin incistä, tosiaan kyllä epäilyttää se alkoholi siinä ensimmäisenä kun se ainakin mulla tuppaa kuivattamaan tukkaa.
pitää mennä kauppaan tutkimaan muita, tigin camera ready ja osiksen sparkler kiinnostaa myös.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #33 : 24.01.06 - klo:16:08 »
Mulla on ollu tavoistani poiketen marketin Loreal Elvital Nutri Gloss kiiltohoito, toimii ainakin mun tukassa (paksu) hyvin. Ei välttämättä mikään maailman laadukkain tuote, mutta jäätävän hyvä hintaansa nähden ;)
« Viimeksi muokattu: 31.01.06 - klo:13:27 kirjoittanut petomaani »

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #34 : 25.01.06 - klo:03:48 »
Erykah, kannattaa ottaa huomioon PPS kiiltosuihkekin. Tasaista ja kevyttä, hyvin kiillottavaa, alkoholitonta ja suojaavaa
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 25.01.06 - klo:03:52 »
Kävin eilen hakemassa HS pakettini postista ja kokeilin heti ostamaani Hedit kiiltosuihketta. Vaikuttaa ihan hyvältä; antaa runsaasti kiiltoa eikä lätsäytä hiuksia. Ei ole pahan hintaistakaan...

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #36 : 25.01.06 - klo:11:03 »
Mulla on tuo Osis Sparkler ja oon kyllä tykännyt siitä, ei lätsäytä eikä tee mitään muutakaan paitsi kiiltää  :)
Plussaa myös isosta pakkauksen koosta, kaikki aiemmin ostamani ovat olleet niin pieniä että koko ajan saa olla ostamassa lisää..

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #37 : 25.01.06 - klo:11:43 »
Olen tykännyt kovasti marketti wellan shock waves massive shine on kiiltosuihkeesta, on tällänen keltainen pullo. Ei tahmaa ja antaa oikeasti kiiltoa paljon. Eikä alcohol denatkaan ole ihan kärkipäässä.
en vain tiedä onko enää kaupoissa myynnissä? kertokaa jos olette nähneet. Voisikin ostaa uuden pullon.

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 28.01.06 - klo:13:30 »
Kiiltoa saan tähän tukkaan Tigin Girl Toys-seerumilla, useimmiten käytettynä yhdessä Tigin Maxxed-out suihkeen kanssa jonka etiketti lupaa "super shine" lopputuloksen vaikkei yksinään tee juuri mitään.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #39 : 28.01.06 - klo:15:05 »
Olen tykännyt kovasti marketti wellan shock waves massive shine on kiiltosuihkeesta, on tällänen keltainen pullo. Ei tahmaa ja antaa oikeasti kiiltoa paljon. Eikä alcohol denatkaan ole ihan kärkipäässä.
en vain tiedä onko enää kaupoissa myynnissä? kertokaa jos olette nähneet. Voisikin ostaa uuden pullon.

Ostin äsken pullollisen ko. ainetta kokeiluun Halpa-Hallista, eli siellä tätä ainakin on myynnissä. :)

Kiva tuoksu muuten, ainakin minun mielestäni!

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 28.01.06 - klo:15:22 »
Juu, täälläkin haikaillaan Headrushin perään, mutta niin ihana kun onkin niin käytössä on tosi kallis kun ei ole niitä ihan riittoisimpia tuotteita. Mutta se tuoksu ja se kiilto... Voi ei, kai se on pakko ostaa sitten kun tämän hetkinen Hedit loppuu.

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #41 : 31.01.06 - klo:14:42 »

Ostin äsken pullollisen ko. ainetta kokeiluun Halpa-Hallista, eli siellä tätä ainakin on myynnissä. :)

Kiva tuoksu muuten, ainakin minun mielestäni!

Mä ostin juuri tänään tätä ja ainakin pikaisen kokeilun jälkeen tuntuu oikein kivalta tuotteelta. Tampereen Sokokselta ostin omani pulloni.  :)
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 07.02.06 - klo:15:07 »
Minäkin ostin tuon keltaisen shock waves kiiltosuihkeen, kyllä kiiltää. En olekaan käyttänyt ennen kiiltosuihkeita, oon vaan harmitellut kun ei kiillä enempää. Tuoksukin on kiva. Euromarketista ostin.

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 17.02.06 - klo:16:45 »
Edit. Piti tulla vähän muokkailemaan, kun poikkesin äsken kylppärissä ja eihän mulla ollutkaan Hediti:iä, vaan Osiksen sparkleria. Kirjoitin, että olen ollut tyytymätön Hedit:iin, mutta sparkleriinhan mä olenkin pettynyt. Siis tänäkin aamuna ruiskutin puoli pulloa (pieni pullo), eikä kiiltänyt juuri yhtään. Ei kyllä tahmaa eikä mitään, siinä mielessä hyvä, mutta eipä sellaisesta kiiltosuihkeesta kauheasti iloa ole, joka ei kiillä. Tosin en tiedä kiilsikö sitten enemmän tuolla ulkona päivänvalossa, mutta ei ainakaan hyvältä tossa kylppärissä näyttänyt.

Mites toi Headrush, tahmaako/latistaako?
« Viimeksi muokattu: 17.02.06 - klo:18:01 kirjoittanut Arrakki »
1bFi

Poissa Eulaalia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #44 : 17.02.06 - klo:16:54 »
Mites toi Headrush, tahmaako/latistaako?

Ei kumpaakaan, ihanaa ainetta. Antaa tosi hyvin kiiltoa ja ihan varmasti ostan uudelleen kun loppuu. Mulla on se ShineJunkiekin mut siitä en oikein tykkää, se on vähän sellaista liisteriä joka rasvoittaa jos vähänkin laittaa liikaa....