Olen ehtinyt käyttää Sante Family Mango & Aloe -hoitoainetta vähän enemmän ja tykkään kyllä. Tämä on kosteuttanut ja pehmentänyt hiuksia todella hyvin. Voin letittää hiukset yöksi ja kammata tai harjata niitä avattuina aamulla huoletta ilman että jäljellä on sähköinen, karhea höttö (kuten oli tilanne ennen tämän käyttöönottoa). Pehmeys myös pysyy. Ohutkaan latvani ei ole silti tuntunut raskaalta tai liian latistetulta. Pinnalle ei myöskään ole jäänyt liiallista tuotetuntua, vaikka hiuksista tunteekin, että niitä on hoidettu jollain vähän öljypitoisemmalla kuin esim. Glanz-hoitis. Pirteä hedelmätuoksu on ilahduttava, tykkään siitä ehdottomasti enemmän kuin Glanz-hoitiksen tuoksusta, vaikkei siinäkään mulle mitään ongelmaa ole. Kaikkiaan tämä tuntuu oikein hyvältä ostokselta ja on varmasti erityisen hyödyllinen kuivemman ilman aikaan.
Goji & Meloni -shampoota voin kehua siitä, että hiukset ovat pestessäkin runsaan ja taipuisan tuntuiset, eivät ohuet ja kuivaksi raastetut. (Mulla kaikki superpesevät volyymishampoot antavat ilmavuutta pariksi minuutiksi, jonka jälkeen jäljellä on kuiva, litteä, suoristunut ja muotoilua vastustava inhotus.) Tämän ja Glanz-hoitiksen yhdistelmällä hiuksiin jää tosi kivasti runsas ja kosteutettu tuntu ja luontainen taipuisuus/laineikkuus. Olen ottanut tavaksi vuorotella tätä Gloss-shampoon kanssa fiiliksen mukaan. Molemmilla shampoilla tyveni on öljyisemmän tuntuinen kuin edellisillä käyttämilläni tuotteilla, mutta köhnää tai kutinaa ei ole ollut, joten en ole tästä huolissani, vaan katson mieluusti, miten vuodenaika vaikuttaa asiaan.