Multa peukkua saa Sante Organic Kookos & Appelsiini kiiltoshampoo sekä Lavera Omenashampoo. Santella saa tosi silkkiset ja kiiltävät keijuhiukset ja Omppu-shamppoolla taas niin puhdasta jälkeä, että mun hiukset tuuhenee puolella. Tosi erilaiset lopputulokset, mutta käytän molempia riippuen miten aion hiuksia päivän pitää. Sante ei pidä mun luonnontukkaa puhtaana kuin ehkä sen päivän ehkä pari, mutta pidän sen lopputuloksesta niin paljon, ettei se haittaa. Omppu-shamppoolla taas voin pidentää pesuvälin kahdesti viikossa. Se on aika huima juttu tällä mun rasvoittuvalla luonnonletillä. Näiden kanssa en ilman pidennyksiä käytä ollenkaan hoitoainetta, silti hiukset jää tosi ihanaksi ja pehmeiksi. En voi kun suositella! Eikä kutise päänahka, nimimerkillä entinen verilleraapija.
Nyt kun on pidennykset päässä, ajattelin kokeilla myös jomman kumman tai molempien sarjojen hoitoainetta. Mulla on nyt Matrixin hotiis ja se on aivan liian hoitava jättäen omat hiukset lähmään. Sitä jos laittaisi pidennysten latvoihin ja muuhun pituuteen sitten jotain muuta.