Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset hiustuotteet  (Luettu 447114 kertaa)

rolla

• Vieras
Vs: Luonnonmukaiset hiustuotteet
« Vastaus #15 : 21.05.06 - klo:16:04 »
Mistäköhän lahdesta saisi elokuuta, luontaistuote kauppa kenties...? Kun en viitis tilata, kun pitää ostaa vaan yks shampoo.

Paikalla Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 21.05.06 - klo:16:36 »
Luontaistuotekaupoista löytyy. Samoin maailmankaupoista yms., mutta Lahdessa ei taida olla.

Edit: Linkki valmistajan sivuille:
http://www.bioteekki.fi/elokuu.html
« Viimeksi muokattu: 27.05.06 - klo:00:03 kirjoittanut Vivi »
Oma väri takaisin.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 28.05.06 - klo:01:26 »
Minä nyt tungen asiani tänne, vaikka ei Elokuuta koskekaan. Elikkä Urtekramin hiustuotteet. Ostin jo tammi-helmikuussa punahenna shampoon ja täytyy todeta, että se on huonoin shampoo joka mulla on ikinä ollut. Olen testannut 3-4 kertaa ja se on ainut jolla saan tukkani karheaksi ja tosi kuivan tuntuiseksi. Kuitenkin kiinnostaa luonnontuotteet ja haluaisin uskoa, että niissä Urtekraminkin tuotteissa hyviäkin löytyy. Toinen,mikä jäi ihmetyttämään oli hinta, shampoo maksoi luontaistuotekaupassa 5,60e ja hoitoaineet taisi olla 6,70e. Jossain nettikaupassa taisivat olla 3,5e, eli maksoinko ylihintaa?

Onko kellään ollut Elokuun mietoa shampoota, siis sitä joka käy lapsillekin? Tai Urtekramin vastaavaa?

Paikalla Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 28.05.06 - klo:01:36 »
En ole koskaan käyttänyt Urtekramin shamppoita tai hoitoaineita, mutta suunnilleen ton hintaisia ne mitä oon nähnyt on ollut, eli 5-6 euroa. Tohon nettikauppaankin tulee sit sellaiset postarit päälle, ettei se varmaan halvemmaksi tule. Mutta halvalta kuulostaa.

Oma väri takaisin.

Poissa Annika

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 28.05.06 - klo:07:40 »
Sokoksella mistä itse ostan Urtekramini ovat hinnat muistaakseni juuri tuota viiden kuuden euron luokkaa, pikkuisen vaille kuusi taitaa olla se oikea hinta. Hyvä muuten tietää ettei tuo punahenna- shampoo ole erityisen hyvää, mitään Urtekramin shampoita en ole vielä käytellyt.

Muita en voi suositella kuin Urtekramin aloe vera-hoitoainetta, sitä olen käyttänyt nyt kolme purkkia putkeen. Toimii saunassa, lyhyellä ja pitkällä vaikutusajalla, tekee hiuksista pehmeät ja selvittää tarpeeksi. Ainoa miinus lievästi pahasta hajusta, josta olen kyllä oikeasti oppinut pitämään, ainakaan ei käy nenään enää kuten alussa. Olen niin huono kokeilemaan noita muita sarjan hoitiksia, tulee valittua vain se hyväksi havaittu.
The greatest battles are fought within oneself.

rolla

• Vieras
« Vastaus #20 : 28.05.06 - klo:11:44 »
Eiköhän se kuitenkin ole paljon edullisempaa ostaa aineet kaupasta kuin tilata, jos sattuu kauppa olemaan vielä lähellä. Lueskelin eläinoikeus foorumia missä keskustellaan näistä aineista. Sielläkin oltiin sitä mieltä, että hoitsikat on hirveitä litkuja, joten ne pohtii siellä mitä tehdä.. mahtaa olla elämä helvetin vaikeeta jos ei voi käyttää mitään muuta kuin elokuu shampoota ja hoitoainetta. Miten joku jaksaa miettiä noin tarkasti .. huh. Kun hunajakin on pahasta, koska on eläinperäistä. Tulisin hulluksi .. (meni vähän ot).

Paikalla Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 28.05.06 - klo:13:54 »
mahtaa olla elämä helvetin vaikeeta jos ei voi käyttää mitään muuta kuin elokuu shampoota ja hoitoainetta. Miten joku jaksaa miettiä noin tarkasti 
Miksei voi? Ainakin eläintestaamattomia löytyy aika paljon muitakin kuin Elokuu.
Oma väri takaisin.

rolla

• Vieras
« Vastaus #22 : 28.05.06 - klo:14:12 »
No kun joillain siis on yhden ainesosan tarkkuudella määritelty mitä saa ostaa ja mitä ei. Siis viety hyvin äärimmilleen luonnonsuojelu tms.

Deanna

• Vieras
« Vastaus #23 : 29.05.06 - klo:22:36 »
Minä nyt tungen asiani tänne, vaikka ei Elokuuta koskekaan. Elikkä Urtekramin hiustuotteet. Ostin jo tammi-helmikuussa punahenna shampoon ja täytyy todeta, että se on huonoin shampoo joka mulla on ikinä ollut. Olen testannut 3-4 kertaa ja se on ainut jolla saan tukkani karheaksi ja tosi kuivan tuntuiseksi. Kuitenkin kiinnostaa luonnontuotteet ja haluaisin uskoa, että niissä Urtekraminkin tuotteissa hyviäkin löytyy.
Urtekramin punahennashampoossa, kuten myös neutraalihennashampoossa ja rasulshampoossa on rasul savea, se voi ehkä olla syynä miksi hiukset jää karheiksi. Rasul ei ilmeisesti sovi kaikkien hiuksille. Mulla on tuota neutraalihennashampoota ja olen kyllä tykännyt siitä. LHC:ssä (http://forums.longhaircommunity.com/) on keskustelua Rasul savesta, jotkut pesevät hiuksensa pelkällä savella! Ostin myös itse paketin savikimpaleita  ;D mutta en ole vielä tohtinut hiuksia niillä pestä. Niistä saa kyllä loistavan kasvonaamion ja ovat hyviä myös suihkussa, tulee tosi pehmeä iho. Kokeilkoon ken uskaltaa  ;)

Poissa yvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #24 : 30.05.06 - klo:08:20 »
Tein juuri parhaimman shampoo-ostoksen aikoihin! Tuhlasin sen 6 euroa ja ostin Urtekramin Rosmariini-shampoota. Aikasemmin olin käyttänyt kyseisestä sarjasta ruusushampoota, mutta se ei mikään erityinen ollut, joskin tuoksu oli aivan ihana. Mutta tähän olen todella tyytyväinen. Rosmariinissa on vain jotakin mikä viehättää. Tämä shampoo tekee hiuksista erittäin puhtaat että myös pehmeät. Enää ei ole edes pahemmin hoitoaineita tarvinnut käyttää. Se varmaan johtuu osittain myös kesästä... :)

Urtekramillahan on loistavan runsas valikoima noita shampoita. Ja ne pullot on jotain niin omalaatuista ja kaunista maalauksineen. :)

~vail~

• Vieras
« Vastaus #25 : 30.05.06 - klo:11:09 »
Minä nyt tungen asiani tänne, vaikka ei Elokuuta koskekaan. Elikkä Urtekramin hiustuotteet. Ostin jo tammi-helmikuussa punahenna shampoon ja täytyy todeta, että se on huonoin shampoo joka mulla on ikinä ollut. Olen testannut 3-4 kertaa ja se on ainut jolla saan tukkani karheaksi ja tosi kuivan tuntuiseksi. Kuitenkin kiinnostaa luonnontuotteet ja haluaisin uskoa, että niissä Urtekraminkin tuotteissa hyviäkin löytyy.
Urtekramin punahennashampoossa, kuten myös neutraalihennashampoossa ja rasulshampoossa on rasul savea, se voi ehkä olla syynä miksi hiukset jää karheiksi. Rasul ei ilmeisesti sovi kaikkien hiuksille. Mulla on tuota neutraalihennashampoota ja olen kyllä tykännyt siitä. LHC:ssä (http://forums.longhaircommunity.com/) on keskustelua Rasul savesta, jotkut pesevät hiuksensa pelkällä savella! Ostin myös itse paketin savikimpaleita  ;D mutta en ole vielä tohtinut hiuksia niillä pestä. Niistä saa kyllä loistavan kasvonaamion ja ovat hyviä myös suihkussa, tulee tosi pehmeä iho. Kokeilkoon ken uskaltaa  ;)

Eikös tuo Rhassoul-savi ole tunnettu siitä, että se imee tosi hyvin öljyä itseensä ja puhdistaa iholta kuollutta solukkoa? Mä en ainakaan tohtisi hiuksiin lykätä, voin vain kuvitella miten se vie kiillon mennessään :-X

Kasvoille sitä voisi kyllä koittaa, tykkään kovasti Pure Luxen Rhassoul-saippuasta. Jottei ihan OT:ksi mene tää mun viestini niin voisitko Deanna tuonne -> Kotitekoista kauneudenhoitoa -ketjuun kertoilla mistä sait savea ja miltä kasvohoidot sillä tuntuu? Kiinnostais muakin kokeilla :)

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #26 : 30.05.06 - klo:15:41 »
Mullakin on tuota Urtekramin punahenna shampoota ja täytyy sanoa että käytän jos muuta ei ole.
Päänahkani kuivuu ja alkaa kutista kyseisestä sampoosta,mutta pysyvätpähän hiukset puhtaina koko päivän.
Ei mielestäni käy jatkuvaan pesuun vaan käytän tehiksiä laittaessa tai jos en ole pessyt hiuksia useampaan päivään.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa Tuittunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 30.05.06 - klo:15:59 »
Urtekramin punahennassa on tässä päässä se hyvä puoli, ettei ainakaan lässäytä tukkaa pitkin päänahkaa! Karhentaa sopivasti... kun välillä tuntuu että on niin liukkaat luikut hiukset melkein millä vain muulla shampoolla. Käytän silloin kun on oikeasti rasvainen tukka, mulla taas ei kutise päänahka tai tunnu kuivattavan liikaa.

Deanna

• Vieras
« Vastaus #28 : 30.05.06 - klo:22:33 »
Eikös tuo Rhassoul-savi ole tunnettu siitä, että se imee tosi hyvin öljyä itseensä ja puhdistaa iholta kuollutta solukkoa? Mä en ainakaan tohtisi hiuksiin lykätä, voin vain kuvitella miten se vie kiillon mennessään :-X
En tuosta tiedä tarkemmin sanoa viekö Rasul/Rhassoul/Ghassoul savi kiillon hiuksista vai ei, mutta neutraalihennashampoo ei ainakaan mun hiuksista vie kiiltoa vaikka siinä tuota savea onkin. Myrkkyjä ja ylimääräisiä öljyjä sen tosiaan luvatan poistavan iholta ja hiuksista. Ehkä vielä joku päivä kokeilen pestä hiukset savivellillä nähdäkseni miten käy.. Jostain luin että Rasul savea on käytetty 1400 vuotta saippuana ja shampoona, ainakin muinaisessa Roomassa ja Egyptissä.

Kasvoille sitä voisi kyllä koittaa, tykkään kovasti Pure Luxen Rhassoul-saippuasta. Jottei ihan OT:ksi mene tää mun viestini niin voisitko Deanna tuonne -> Kotitekoista kauneudenhoitoa -ketjuun kertoilla mistä sait savea ja miltä kasvohoidot sillä tuntuu? Kiinnostais muakin kokeilla :)
Juu, jatkan savikeskustelua toisaalla  :D

Poissa PoohBear

• Hiushörhö
« Vastaus #29 : 02.06.06 - klo:22:10 »
Tein juuri parhaimman shampoo-ostoksen aikoihin! Tuhlasin sen 6 euroa ja ostin Urtekramin Rosmariini-shampoota. Aikasemmin olin käyttänyt kyseisestä sarjasta ruusushampoota, mutta se ei mikään erityinen ollut, joskin tuoksu oli aivan ihana. Mutta tähän olen todella tyytyväinen. Rosmariinissa on vain jotakin mikä viehättää. Tämä shampoo tekee hiuksista erittäin puhtaat että myös pehmeät. Enää ei ole edes pahemmin hoitoaineita tarvinnut käyttää. Se varmaan johtuu osittain myös kesästä... :)

Urtekramillahan on loistavan runsas valikoima noita shampoita. Ja ne pullot on jotain niin omalaatuista ja kaunista maalauksineen. :)

Yvi, osaatko vertailla Elokuun ja Urtekramin rosmariini shampoiden välillä, kumpi hoitaa mielestäsi paremmin ym.?
Ajattelin uskaltaa ostaa jompaa kumpaa. Frantsilan yrtti hoitiksesta olen tykännyt tosi paljon, mutta siitä tulee pientä kutinaa, vaikka levitän vain hiusten pituuksiin. Toisaalta en välttämättä reagoi rosmaariini sh:lle samalla tavalla.
Myös Annikan ylistämä Aloe Vera hoitis on ostoslistalla.
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.