Moi, sisällysluetteloita ei ole edes purkeissa, eli tuskin kukaan pystyy kirjoittamaan niitä. Purkkeihin on merkitty vain pääasiallisesti vaikuttavat aineet ja niiden määrät, mutta ei mitään tarkkoja tuoteluetteloita, valitettavasti. :/
Mustakin tuotteet on riittoisia, paitsi hoitoaine kun mulla kuluu sitä aika paljon. Kuivien hiusten proteiinishampoo on kyllä tosi hoitava ja hellävarainen, mutta noita on eri hiustyypeille ja tuoksu on tosiaan mieto, kuten muissakin kokeilemissani H:n tuotteissa. Kasvojenpesuaine ei musta ole mikään tappovahva tuoksultaan, mutta jotenkin 'intialainen' eli ehkä siinä ennemmin tuoksuu joku yrtti tmv kuin mikään vahva tekoparfyymi. Samoin mulla on ollut yövoidetta, jossa oli kiva (joskin vähän voimakas) tuoksu ja iho tykkäsi, mutta sitä läträsin hullun lailla, kun oli kerta niin halpaa (suoraan Intiasta).

Sitten testailin ihan huvikseen ongelmaiholle tehtyä Neem-kasvopesugeeliä, eikä sekään kuivata. Samoin mulla on jotain näpynkuivatustahnaa, mutta en ole tarvinnut sitä kovinkaan paljon eli en osaa sanoa siitä juuri mitään. Off topicia tämäkin, mutta kun nyt tuli puheeksi...
En mäkään tiedä miks ne Venäjällä ovat ihan hulluna noihin, mut niin se myyjä sano.

Tuotteet on kyllä ihan hyviä, mut pakkaukset tosi simppelit eli ei mitään luksusta.