Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset hiustuotteet  (Luettu 447119 kertaa)

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
Vs: Luonnonmukaiset hiustuotteet
« Vastaus #435 : 11.06.08 - klo:21:08 »
Laveralla on tosi hyvät shampoot ! Varsinkin käsiteltyjen ja kuivien hiuksien ruusushampoosta on tykätty. Ja oikeastaan huonoa palautetta en ole kuullut vielä yhdestäkään sarjan tuotteesta.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #436 : 11.06.08 - klo:21:35 »
Urekramin aloevera-hoitis on ihan lemppari  ;D Ihanaa tekee tukalle
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 12.06.08 - klo:08:17 »
Laveralla on tosi hyvät shampoot ! Varsinkin käsiteltyjen ja kuivien hiuksien ruusushampoosta on tykätty. Ja oikeastaan huonoa palautetta en ole kuullut vielä yhdestäkään sarjan tuotteesta.

Täytyy munkin ostaa seuraavan kerran Laveran mango milk-sh, se on luottotuote.
^
Musta toi Aloe vera-hoitis ei tehnyt oikein mitään hiuksilleni  ??? Selvitystehokin oli mitätön.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #438 : 12.06.08 - klo:18:48 »
Musta toi Aloe vera-hoitis ei tehnyt oikein mitään hiuksilleni  ??? Selvitystehokin oli mitätön.
`

Sehän tietty riippuu hiustyypistä...mulla tulee hiukset ihanan sileiksi  ;D

GoldenBangle

• Vieras
« Vastaus #439 : 16.06.08 - klo:15:54 »
Koko ketjun läpi selanneena huomasin et esim Dr.Haushckan shampoita ei monet tunnu käyttäneen. Mä oon käyttänyt niitä molempia oranssihkonvärisä, mutta en sitä vihreetä joka on rasvoittuville hiuksille tarkoitettua.
Mun mielestä noi oli tosi hyvin peseviä ja riittoisia, likaisen tukan vaahdotin joskus kahteen kertaan, mutta noi pullot kesti tosi kauan.

Mun tukka on paksu, vähän luonnonkihara ja muuten hyvässä kunnossa mutta päälimmäisten kerrosten latvat on vähän kuivat. Päänahka on se mikä usein aiheuttaa ongelmia ja määräilee shampoovalintoja, se rupeaa tosi helposti kutiamaan ja hilseilemään. Esim MOP C-system sulfaatiton shampoo joutui suihkugeeliksi ja Urtekramit oli kamalan vahvoja (mutta en oo kokeillut näitä uusia).

Tilasin nyt sitrionellasta pari shampoopalaa..
Mutta siis mulle noi Dr.Haushckat toimii.

Poissa Kalinka

• HAIRahtanut
« Vastaus #440 : 16.06.08 - klo:21:09 »
Kevin.Murphyn Born.Again on kyllä ihan loistokamaa... En oo vielä toistaiseksi käyttänyt yhtä hyvää "luomu"hoitsikkaa. Tää on aivan yliveto - levittyy todella sutjakasti eli ainetta ei tarvii paljoa ja se jättää mun kuivat latvat ihanan pehmeiksi. Tätä rupean ostamaan nyt kyllä Aubrey Organicsin sijasta, ei voi mitään... Shampoot pidän kuitenkin vielä Aubreyltä.

Toinen kohtuuhyvä on Urtekramin Ruusu-hoitoaine... Laitoin sen kuivaan tukkaan vaikuttamaan n. 10 minsaksi ja pesin sitten pois shampoon kera ja lopuksi vielä etikkahuuhtelu. Edullista ja ihan ok tuloskin tuolla tuli, aika kiiltävä tukka oli!

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #441 : 16.06.08 - klo:21:33 »
Luomuhiustenhoitajille kysymys: mikä voisi olla ihanan kosteuttava ja hellästi pesevä luomusampoo, joka ei sisällä sulfaatteja, silikoneja, parabeeneja tai mineraaliöljyä? Onko muita kuin Aubrey Organics -sampoot? Pesevätkö ne yhtä hellästi kuin MOP? Mitä muita voisi ajatella? Oon vähän hukassa näiden luonnollisempien tuotteiden kans :P.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #442 : 16.06.08 - klo:21:44 »
Luomuhiustenhoitajille kysymys: mikä voisi olla ihanan kosteuttava ja hellästi pesevä luomusampoo, joka ei sisällä sulfaatteja, silikoneja, parabeeneja tai mineraaliöljyä? Onko muita kuin Aubrey Organics -sampoot? Pesevätkö ne yhtä hellästi kuin MOP? Mitä muita voisi ajatella? Oon vähän hukassa näiden luonnollisempien tuotteiden kans :P.

Kokeile vaikka ole hyvä-sarjan jotain perusshampoota. Urtekramin aloe-vera shampoo on kaikille hiustyypeille eli varmaan mieto

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #443 : 17.06.08 - klo:07:45 »

Itse olen tykännyt laveran mango milk-shampoosta, se on värhätyille hiuksille tarkoitettu. Saa Ruohonjuuresta, Ekolosta, hyvinvoinnin tavaratalosta ym.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 17.06.08 - klo:10:27 »
Urtekramit ei mun mielestä ole kovin mietoja. Mulla on ollut kokeilussa ohdake (kuiville hiuksille) ja punahenna (sis. rasul-savea), joista tuo punahenna oli miedompi. Ole Hyvät ei muistaakseni ole sulfaatittomia. Laveraa suosittelisin minäkin.  :)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 17.06.08 - klo:11:48 »

Mua kiinnostaisi sama juttu. Tuon suositellun Laveran shampoot näyttää kyllä houkuttelevilta. Hankala valita, mikä noista kiinnostaisi eniten. Almond Milk, Mango Milk ja Rose Milk kuulostaa kaikki hyviltä. Onko kellään kokemusta, mikä olisi hellävaraisin ja/tai hoitavin?

Edit: Ketjusta löytyikin Mango Milkin inci eikä se olekaan sulfaatiton, joten ei sovi ainakaan ellenin tarkoituksiin. Mua säikäytti enemmän alkoholi, vaikka olikin ihan incin lopussa.
« Viimeksi muokattu: 17.06.08 - klo:14:03 kirjoittanut Margot »

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 17.06.08 - klo:12:49 »
^INCIt on muistaakseni kaikissa likimain identtiset, eli hurjasti ei voi mennä mönkään, vaikka valitsisi pelkän tuoksun perusteella.

Ainakin Aubreyn kuiville hiuksille tarkoitettu Honeysuckle Rose sopinee perinteisen mäntysuovan ystäville. Sarjan muista shampoista ei ole kokemusta.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #447 : 17.06.08 - klo:21:56 »
^^ Mä olen ainakin ollut hurjan tyytyväinen Almond Milk -shampooseen. Muita en ole vielä kokeillut, mutta harkinnassa ovat, koska Almond Milk toimii mulla paremmin kuin MOPin Hydrating.

Minkä hintaisia Laveran shampoot on Suomessa? Ostin omani Sveitsistä, jossa hintaa oli n. 8 euroa (12,50 Sveitsin frangia). Maksoinko paljon ylimääräistä sveitsi-lisää vai kenties sainko halvemmalla?
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #448 : 17.06.08 - klo:22:28 »
Mä muuten näin prismassa urtekramia  :o

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 18.06.08 - klo:07:57 »
^^ Mä olen ainakin ollut hurjan tyytyväinen Almond Milk -shampooseen. Muita en ole vielä kokeillut, mutta harkinnassa ovat, koska Almond Milk toimii mulla paremmin kuin MOPin Hydrating.

Minkä hintaisia Laveran shampoot on Suomessa? Ostin omani Sveitsistä, jossa hintaa oli n. 8 euroa (12,50 Sveitsin frangia). Maksoinko paljon ylimääräistä sveitsi-lisää vai kenties sainko halvemmalla?

Muistaakseni Ruohonjuuressa hinta oli yli kympin, tarkalleen en muista valitettavasti.