Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset hiustuotteet  (Luettu 447353 kertaa)

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
Vs: Luonnonmukaiset hiustuotteet
« Vastaus #45 : 22.06.06 - klo:00:52 »
^Onhan sitä juu, niinkuin Yvikin on täällä hehkutellut :)  Kiinnostaisi myös aloe vera-sh, sekä ohdake-sh (kuiville hiuksille), nokkosshampoo (hilseelle), kehäkukka (herkälle päänahalle & lapsille), ja aivan erityisesti kiinnostaisi japanilainen merileväshampoo.
Salvia olisi elottomille hiuksille, mutta vissiin enemmän tummille sellaisille. Herkille sopivaa yucca-shampootakaan en ole missään nähnyt.
 Ihan sokkona ei heti haluaisi ostaa, mutta toisaalta ehkä siirtyminen jo mihin tahansa noista ^luonnonmukaisista tuotteista tekisi hyvää. Frantsilan yrttishampoosta päänahkani ei pitänyt.

edit.. Kas sieltä tulikin Viviltä jo samaa mitä tässä itse naputtelin ikuisuuden.. :) Noh, viimeksi ainakin Ruohonjuuressa oli hyllyt hyvin tyhjinä, eikä niillä hyllylappujen perusteella enää näyttänyt olevan yhtä laajaa valikoimaa noita kuin mitä joskus aikaisemmin. Sokoksella on vähän parempi valikoima..Huomenna pääsee testiin aloe -hoitis.
« Viimeksi muokattu: 22.06.06 - klo:01:07 kirjoittanut Ryövärintytär »
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

rolla

• Vieras
« Vastaus #46 : 22.06.06 - klo:01:06 »
Mun päänahan ongelma ei olisi lähtenyt ilman abc tea tree shampoota, jota saa luontaistuotekaupasta. Kärsin todella pahasta kutinasta vuosia ja hilseilystä ja yksi shampoo pelasti osittain, mutta alkuaikoina auttoi vitalinean shampoo myös. (vai mikä vitalis tms onkaan).

Poissa Mrs. Priest

• Hiushörhö
  • Kitty
« Vastaus #47 : 29.07.06 - klo:13:42 »
Onkohan joku täällä tilannut http://www.amnaturalproducts.com/amSuomi/ sivun kautta, ilman soittamista. Onko tilaus saapunut? Yritin tilata, mutta pakettia ei tullut. Kokeilin uudelleenkin. Onkohan tuo toiminto jotenkin epäkunnossa. Ekolosta voisi jotain tilata, mutta siellä ei ole suihkeita.
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #48 : 30.07.06 - klo:20:17 »
Onkohan joku täällä tilannut http://www.amnaturalproducts.com/amSuomi/ sivun kautta, ilman soittamista. Onko tilaus saapunut? Yritin tilata, mutta pakettia ei tullut. Kokeilin uudelleenkin. Onkohan tuo toiminto jotenkin epäkunnossa. Ekolosta voisi jotain tilata, mutta siellä ei ole suihkeita.

En ole tilannut tuolta mutta aikomus on ollut. Odotitko kauan noita paketteja? Saattaahan se olla että toimituksessa kestää kauan kesäloman takia tai on jotain teknisiä ongelmia, mutta eikö helpointa olisi soittaa perään ja kysyä asiasta?
Minua kiinnostaisi kuulla kokemuksia noista AM Natural Productsin hiustuotteista ettei tule ostettua sikaa säkissä jos innostun viimein tilaamaan tuolta, itselläni on vain kehäkukka vartalovoidetta josta olen pitänyt.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 01.08.06 - klo:16:11 »
Juu, myös Elokuun mieto shampoo on tuoksuton. Siinä on ainesosina ainoastaan vesi, kookosalkoholi ja merisuola.

Onko joku kokeillut sekä Urtekramin aloe hoitista, että Frantsilan Yrttihoitoa? Onko jompi kumpi parempaa? Jälkimmäinen on ainakin hyvää, pitänee testata tuota Urtekramiakin kun sitä on niin kehuttu.
Oma väri takaisin.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #50 : 01.08.06 - klo:16:18 »
Urtekramin hajustamattomia tuotteita oli muuten Joensuun Sokoksellakin. Jos jäävät pysyvästi valikoimiin, niin täytyy varmasti testata. Oli shampoota, hoitoainetta, suihkugeeliä, nestesaippua käsille ja vartalovoide.

Poissa Annika

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 01.08.06 - klo:16:20 »
Onko joku kokeillut sekä Urtekramin aloe hoitista, että Frantsilan Yrttihoitoa? Onko jompi kumpi parempaa? Jälkimmäinen on ainakin hyvää, pitänee testata tuota Urtekramiakin kun sitä on niin kehuttu.

Mulla on molemmat säännöllisessä käytössä, toimivat ainakin mulla aivan eri tarkoitukseen. Yrttihoitis on hyvä CO-pesuun ja nopeana pikahoitiksena, tuntuu saavan vähän kiiltoakin mun tukkaan. Aloe ei toimi kumpaankaan näistä ollenkaan, mutta eräänlaisena tehohoitona olen sitä käyttänyt jo vaikka kuinka kauan, ja pidän mielettömästi. Pikahoitiksena ei oikein toimi mulla, mutta kun antaa vaikka saunassa olla vartin, niin tulos on aivan eri.
The greatest battles are fought within oneself.

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 01.08.06 - klo:16:36 »
Kiitti vastauksesta, Annika. Pitää ehdottomasti hankkia toi Aloe kunhan saan pari pulloa tyhjäksi kylppäristä. Ja Yrttihoitoa joskus taas lisää.
Oma väri takaisin.

Poissa Tuittunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 01.08.06 - klo:17:23 »
Frantsilan yrttihoitis sekoitettuna vuorotellen Joicon altimaan tai k-pakki hoitoaineeseen on toiminut minulla kuin unelma, erikseen altima tai se yrttihoitis ei oikein vakuuttaneet... Mielettömän kiiltävä tukka eikä takuista eikä pörröistä häivääkään, eli tähän päähän toimii  :-*

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 01.08.06 - klo:20:45 »
Hiukan vaihtelee hinnat, mutta Urtekramin hoidot on 7 paikkeilla ja Frantsilan 6.
Oma väri takaisin.

Poissa Annika

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 01.08.06 - klo:21:44 »
Pk-seudulla ainakin ihan Sokokset myy kumpaakin, eli tuskin mitenkään kauheasti säästää netistä tilaamalla. En kyllä tiedä, ei ole tullut katsottua edes kun on niin tottunut kauppamatkalta raahaamaan hoitikset Sokokselta.
The greatest battles are fought within oneself.

tepitepi

• Vieras
« Vastaus #56 : 04.08.06 - klo:12:52 »

Onko kellään kokemusta elokuu-sarjan tuotteista?

Päänahka on rasvainen mutta hiukset itsessään kuivat ja takkuiset. Kuivattaako ELOKUUN NOKKOSSHAMPOO?

Pitäisi ostaa jotain rasvaisen hiuksen shampoota esim. System 4 sarja 1:nen, mutta pelkään että kuivattaa liikaa.

Mitkä olisi hyviä rasvaisen hiuksen shampoita, entä hyvä silikonivapaa hoitoaine?

Yhdistin viestisi tähän ketjuun, jossa keskustelua elokuu-tuotteista. t. Kikka
« Viimeksi muokattu: 04.08.06 - klo:13:01 kirjoittanut Kikka »

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 04.08.06 - klo:17:11 »

Onko kellään kokemusta elokuu-sarjan tuotteista?

Päänahka on rasvainen mutta hiukset itsessään kuivat ja takkuiset. Kuivattaako ELOKUUN NOKKOSSHAMPOO?
Mulla on rasvoittuva päänahka ja tykkään Elokuun rosmariinishampoosta. Rosmariini on normaaleille ja rasvoittuville ja nokkonen hilseileville ja rasvoittuville. Valitsin tuon rosmariinin, koska se tuoksuu ihanalta.
En tiedä miten se toimii jos hiukset on tosi kuivat. Itselläni en ole huomannut että kuivattaisi, mutta mulla ei ole pituuksista kuivat tai huonokuntoiset hiukset ja latvoihin en tuota hiero (tietysti sitä sinnekin leviää). En tiedä eroaako tuo nokkonen merkittävästi, kun en ole kokeillut.

En tiedä oliko tästä sitten mitään apua.  :-\
Oma väri takaisin.

Suomineito

• Vieras
« Vastaus #58 : 05.08.06 - klo:03:44 »
Yritin joskus pari vuotta sitten tilata, mutta se ei onnistunut mullakaan, joten ilmeisesti se toiminto on epäkunnossa sitten (yhä)...

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #59 : 08.08.06 - klo:19:51 »
Tilasin suoraan AM:n sivuilta joskus keväällä ja hyvin toimi :)