Hei vaan kaikille!
Olen uusi täällä hiustenhoitojuttujen puolella, aiemmin olen ollut ihonhoitopuolella pyörimässä. Olen juuri alkanut tutustua luonnonmukaisiin ja luomuihin, käsintehtyihin saippuoihin ja palashampoihin (suomalaiset
Sola ja
Vihreä kosmetiikka). Ajattelin alkaa käyttämään näitä saippuoita sekä hiusten, että ihonhoidossa (kasvojen pesu jne). Täällä selasin aihepiirejä ja törmäsin mielenkiintoisiin
Chagrin valley -palasaippuoihin ja -shampoihin, joita osa oli kokeillut ja tilannut Usa:sta.
Eilen alustavasti katselin tilaussivua tuolta Chagrin valley:stä ja se näytti hiukan sekavalta ja sivulla taisi olla jokin toimintahäiriökin...Olisinkin kysynyt niiltä, jotka ovat niitä tilanneet Chagrin valley:stä, että miten tilaus luonnistuu? Paljonko on postarit, meneekö tullimaksuja ja mitkä kortit käyvät maksamiseen (itselläni on vain Visa electron, äidiltä voisi lainata ehkä Visaa)? En ole tilannut pitkään aikaan ulkomaisista nettikaupoista, kun erehdyin viime vuonna tilaamaan Dermalogican tuotteita ja Visa Elecrtoniltani lähti sen jälkeen yllätten kaikki rahat jonkun oudon firman toimesta

... Saa nähdä uskaltaudunko tilaamaan, vai ihailenko Chagrin valley:n saippuoita vaan netin sivuilta...
Kiitos jo etukäteen!

Edit: Samalla voisin kyllä kysyä, että minkälaisia kokemuksia on
Lush:in shampoista ja saippuoista?