Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset hiustuotteet  (Luettu 446660 kertaa)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
Vs: Luonnonmukaiset hiustuotteet
« Vastaus #585 : 20.03.09 - klo:14:09 »
Osaisiko joku suositella mulle jotain oikein kosteuttavaa hoitoainetta? Selailin ketjua eestaas ja en oikein osannut päättää mitä voisin kokeilla. Homman nimi siis se että kaapista ei oikein mitään enää löydy kun olen onnistunut vihdoinkin kaikki kuluttamaan pois :T

Mahdollisimman kosteuttava ja hoitava tietysti, mutta ohueen ja lyhyeen pehkoon soveltuva joka ei lätsäytä liikaa. Ja toimisi hyvin myös lyhyellä vaikutusajalla suihkussa käydessä.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #586 : 20.03.09 - klo:14:38 »
Mun mielestäni am-hamppuhoitis on tosi kosteuttava, eikä pitäisi lätsäyttääkään liikaa. Kokeile  ;)
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 20.03.09 - klo:16:57 »
Melko samanlainen tukka täällä, joten innolla odotan myös vinkkejä  ;D. Am hamppuhoitis ei oikein toimi minulla (ei tee oikein mitään, välillä käytän jätettävänä), Laveran Rose milk on tähän mennessä ollut parhaiten sopiva.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #588 : 20.03.09 - klo:17:12 »
Mitäköhän tuotteita suosittelisitte paljon käsitellyille kuiville ja vaurioituneille hiuksille? (vaalennuksia ja värjäilyjä on tehty vähän liikaakin) Anteeksi etten jaksanut lukea kaikkia noita sivuja joten päätin töksäyttää kysymykseni ilman että luen edellisiä kokemuksia.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #589 : 20.03.09 - klo:17:37 »
Onko kukaan kokeillut bentoniitti savea? Siitä on paljon juttua netissä, mutta yleensä vain tummaihoisten laittamana, sopiikohan se myös skandinaavisille hiuksille?

http://naturalhaircareblog.blogspot.com/2008/09/what-can-bentonite-clay-do-for-your.html
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #590 : 20.03.09 - klo:18:14 »
Onko kukaan kokeillut bentoniitti savea? Siitä on paljon juttua netissä, mutta yleensä vain tummaihoisten laittamana, sopiikohan se myös skandinaavisille hiuksille?

http://naturalhaircareblog.blogspot.com/2008/09/what-can-bentonite-clay-do-for-your.html

Kuullemma kuivattaa joidenkin hiuksia, mutta kokemuksesta tiedän että ihon se tekee pehmeäksi. En ehkä tunkisi hiuksiin ollenkaan.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #591 : 20.03.09 - klo:19:14 »
Bentoniitti imee itseensä tehokkaasti talia eli voi olla todellakin liian kuivattavaa. Se sitoo itseensä myös raskasmetalleja eli jos ongelmaa sillä saralla niin voi olla vaihtoehto luonnolliseksi syväputsariksi. Kannattaa vaan sitten samanaikaisesti käyttää vaikkapa öljyjä runsaasti hiustenhoidossa. Ja siis henk.koht. kokemusta ei ole vaan ihan näin bentoniitin ominaisuuksia miettimällä ajateltu.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 27.03.09 - klo:09:42 »
Ostin sitten ensihätään Nean suositteleman Laveran Rose milkin :) Vaikuttaa oikein hyvältä tähän mennessä, koostumus on sopivan paksua ja tekee hiukset pehmeiksi. Tuoksusta en niin välitä, tulee mieleen Nivean sininen perusrasvapurkki.

Shampoona useimmiten toimii CV:n palat, mutta yksinään ne tuntuu hamputtavan latvoja niin mielellään laitan aina hoitista perään.
Lisää suosituksia otetaan mielellään vastaan :)

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 27.03.09 - klo:10:08 »
Onko noi Laveran hoitikset oikeasti kosteuttavia? Tykkään Mango Milk shampoosta tosi paljon ja suunnittelen sitä ja muitakin Laveran shampoita tilaavani sieltä saksalaisesta bio-kaupasta. Katselin tuolla nettikaupassa kahden Rose Milkin ja Mango Milk -hoitisten INCI-listoja ja niissä kaikissa oli alkoholi heti toisena tai kolmantena. Vähän toi alkoholi arveluttaa, kun sitä tuntuu olevan aika paljon.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 27.03.09 - klo:11:50 »
^
Kyllä minusta ainakin Laveran mango milk hoitis ja tehohoito, sekä Laveran neutral-hoitoaine ovat kaikki tosi hyvää kamaa. Kostauttavat tosi hyvin ja selvittävät myös.

Mango milk hoitis ja tehohoito on musta ihan samanlaisia, joten kannattaa hankkia tavan hoitis, sitä saa edullisemmin. Molemmissa koostumus ja tuoksu ja muut ominaisuudet ihan samanlaiset, eikä INCIkään juuri eroa. Molemmissa viina kyllä löyhkää, mutta onneksi haju ei jää hiuksiin leijumaan.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 27.03.09 - klo:12:37 »
^
Sama ruusuhoitiksessa ja -tehohoidossa!
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #596 : 06.04.09 - klo:10:47 »
^Mun mielestäni taas tuolla ei ollut varsinaista tietoa kuin sertifioinneista.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #597 : 06.04.09 - klo:11:25 »
Ja mun mielestä tuo blogin vähäinenkin tieto oli vähän niin ja näin, sillä vaikka tuotelinja ei olisi sertifioitu, se ei tarkoita, etteikö tuotelinjan tuotteet olisivat ihan yhtä hyvää luomoa kuin sertifioidutkin tuotteet. Sertifiointi helpottaa kuluttajan valintoja, tarkka kuluttaja osaa ostaa tuotteensa myös ilman sertifikaatteja.

Ja pakko heittää OT:na, kun oon tällainen pilkunviilaajaa ;D, että blogi, jossa on niinkin paljon oikeinkirjoitusvirheitä kuin linkatussa blogissa oli, ei ainakaan herätä mussa mitään muuta kuin huvitusta, eikä siitä saa asiantuntevaa kuvaa.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 06.04.09 - klo:13:56 »
Kuulkaas neidit, mä taidan olla rakastunut.  :l Valitettavasti rakkauteni kohde oli vain näyte, joten suhde oli lyhyt, mutta intohimoinen ja teki tukkani pehmeäksi, tuuheaksi ja kiiltäväksi. Eli Aubrey Organicsin Rosa Mosqueta -shampoo (hoitoaineena käytin Ole Hyvä Tyrni- aloe vera-hamppu -hoitista). Mulla ei ole hajuakaan mitä toi aine pitää sisällään, näytteessä kun ei inciä ollut, mutta tahtoo lisää, tuolla yhdistelmällä mun tukka on lähestulkoon täydellinen!

Kuinkas suuria eroja noissa Aubreyn shampoissa on keskenään? Nyt viimeaikoina kaikki on kai innostuneet vain Laveran shampoista, niin onkos kellään noita edes käytössä/kokemuksia?

Poissa Kalinka

• HAIRahtanut
« Vastaus #599 : 06.04.09 - klo:15:45 »
^Hei, kiva huomata että joku muukin fanittaa Aubreyta! Mulla on ollut käytössä Honeysuckle Rose, J.A.Y. Desert Herb Revitalizing Shampoo ja Calaguala Fern Treatment Shampoo. Noista tuo J.A.Y. oli suosikkini, oli tukalle tosi hellävarainen. Honeysuckle Rosesta en tykännyt niin paljoa, se teki tukasta karhean. Calaguala Fern oli kanssa ihan hyvää kamaa, vaikkakin tuoksu oli aika erikoinen.

Olen aikeissa tilata jenkeistä nyt kosmetiikkaa ja ajattelin kokeilla tilata LuckyVitaminilta, sieltä tuli minulle maili että he toimittavat nyt myös ulkomaille. Tuo kauppa kun myy sekä Burt's Beesiä että Aubreyta - ajattelin seuraavaksi kokeilla Burtin shampoita.