Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset hiustuotteet  (Luettu 447358 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Luonnonmukaiset hiustuotteet
« Vastaus #630 : 18.06.09 - klo:11:41 »
^ Saman olen huomannut. Mulla ollut Apple & Mango Milk shampoot ja pettynyt olen. Parilla ekalla kerralla on tuntunut hellävaraiselta, mutta sen jälkeen on kutittanut ja kirvellyt päänahkaa. Nämä shampoot siis menevät poikaystävälleni, en mä pysty kumpaakaan enää käyttämään :-\

Mun pitä ostaa Urtekramin hajusteettoman ja aloe vera shampoon, ne on varmasti hellävaraisempia. Nyt mulla on vain CocoVin shampoo, joka pian loppuu ja MOP C-System Hydrating shampoo, jonka kanssa pitää myös katsoa allergisoiko vai ei niiden sitrusten takia. Ois muuten niin ihana shampoo :(
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #631 : 18.06.09 - klo:14:36 »
Höh... :( No, kiitos nelma tiedosta. Eiköhän sitä sitten pärjää ilmankin.  ;)

En siis ole sata varma, inciin saatoin törmätä long hair communityssä, jos vielä kiinnostaa asiaa tutkia.  ;)
Noilla Intiassa kaupattavilla tuotteilla tuntuu kyllä olevan ikävä taipumus paljastua mineraaliöljyllä/silikoneilla kyllästetyiksi. Himalaya herbalsien kanssa ainakin kävi niin.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Choko

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #632 : 18.06.09 - klo:21:45 »
Höh... :( No, kiitos nelma tiedosta. Eiköhän sitä sitten pärjää ilmankin.  ;)

En siis ole sata varma, inciin saatoin törmätä long hair communityssä, jos vielä kiinnostaa asiaa tutkia.  ;)
Noilla Intiassa kaupattavilla tuotteilla tuntuu kyllä olevan ikävä taipumus paljastua mineraaliöljyllä/silikoneilla kyllästetyiksi. Himalaya herbalsien kanssa ainakin kävi niin.

Voi kurja juttu.  >:(
Niinpä niin, ei kai sitä ihan turhaan tartte olla epäluuloinen tuolta kaukaa tilattavia "ihmetuotteita" kohtaan. Senpä takia ajattelinkin kysellä ensin täällä... ;) 
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #633 : 18.06.09 - klo:23:47 »
Daburilla on kyllä täysin oliiviöljyphjainenkin hiusöljy, jonka olen nähnyt myynnissä Lähi-Idässä. Sitä en osaa sanoa, mistä sitä saisi tilatuksi, ellei sitten suoraan Intiasta.. (mutta itse en näe syytä hankkia oliiviöljyä hajustettuna, kun sitä saa edullisesti hajustamattomana ruokakaupasta...)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #634 : 19.06.09 - klo:22:07 »
En ymmärrä miksi mutta pakko se on jo uskoa, Laveran Ruusu hiusnaamio suorastaan räjäyttää tukkani! 4 kertaa olen käyttänyt ja seurauksena on ollu 4 katastrofia... Takkuiset, karkeat hiukset  :-[. Onneksi lähimarketista löytyi aamulla Nivean hiusnaamio ja  pelasti nyt tilanteen, juuri olen tukan lyhyemmäksi leikannutkin (lyhyt polkka). En siis ihan heti olisi latvoille saksia halunnut näyttää! Leveran Mango milk ja Apple Milk shampoot eivät ole kovin ihmellisiä olleet, ruusu-hoitis taas toimii oikein hyvin. En siis ymmärrä miten tuo ruusu-naamio voi toimia tukassani näin  :o.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #635 : 20.06.09 - klo:17:18 »
Pitäis saada jostain luonnonmukainen syväpuhdistava ja hiuslakka, osaiskohan joku suositella jotain? :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Kalinka

• HAIRahtanut
« Vastaus #636 : 21.06.09 - klo:16:29 »
^Syväputsaria mäkin etsin luomummilta merkeiltä, tällä hetkellä on käytössä Kevin.murphyn maxi.wash, joka sinänsä kyllä on mielestäni oikein hyvä, mutta ei ainesosiltaan täysin luonnonmukainen.

Jos haluat luomun lakan ilman "pahiksia", niin suosittelen kokeilemaan Aubrey Organicsin Finishing Missstiä (pitää tarkistaa toi nimi vielä). Sen kanssa pitää vaan varoa ettei tule liian koppura tukka. Santenkin lakkaa olen kokeillut, mutta se vain lähmäsi tukan ikävästi.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Viimeksi muokattu: 21.06.09 - klo:19:03 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Kalinka

• HAIRahtanut
« Vastaus #638 : 22.06.09 - klo:09:42 »
^Joo, sitäpä juuri :) Mulla on just tuota Super Holdia, mutta tuota on olemassa vähemmänkin pitävänä versiona.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #639 : 29.06.09 - klo:08:32 »
Onko joku jo bongannut Urtekramin lastensampoota mistään? Onko sitä vielä saatavilla? Oon yrittänyt bongailla myös niitä kookossulfaatittomia sampoita, mutta en ole törmännyt vielä niihin, vaan edelleen ihan samat putelit pyörii kaupoissa. Uudistuuko tää sarja vai ei? Mie oon nyt vähän hämmentynyt.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 29.06.09 - klo:08:40 »
Ostin hetken mielijohteesta Urtekramin aloe vera hoitoaineen ja oli aika järkyttävä kokemus :D hoitoaine oli niin litkua että suurin osa taisi valua sormien välistä suihkun pohjalle, plus se haju, oli pakko pestä hiukset uudestaan. Todella voimakas lemu joka alkoi jo ärsyttää silmiäkin. En suosittele, hiukset oli ihan kauheassa takussa vieläpä tämän jälkeen.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 29.06.09 - klo:08:46 »
^
Mulla on hoitsikasta samanlaiset kokemukset, paitsi että hajun en muista olleen mitenkään erityinen. Mutta lirua oli eikä selvittänyt.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #642 : 29.06.09 - klo:08:51 »
Neriana on just ostanut kaikkein huonoimman luomuhoitiksen mihin olen ikinä törmännyt, Urtekramin Aloe Vera -hoitiksen: haju oli kamala, koostumus todella lirua vielä senkin jälkeen kun lisäsin hoitikseen öljyä, ei selvittänyt yhtään, eikä varsinkaan kosteuttanut. Miten aloe vera -hoitis voi tuoksua pesuainemaisen sitruunaiselta? Yäk, kerrassaan kamalaa tavaraa.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 29.06.09 - klo:08:57 »
^^ jotain tällästa mä arvelinkin :D no se nyt oli sellainen päähänpistos, olin ruokaostoksilla ja halusin vaan ostaa jotain niimpä nappasin tuon. Eipä heillä ollut oikein muitakaan vaihtoehtoja Urtekramin sarjassa.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 29.06.09 - klo:10:23 »
Mun mielestä toi Urten Aloe vera hoitis on ihan hyvää, jos unohtaa sen lirukoostumuksen. Ei se tuoksu ole kovin voimakas tai mitenkään häiritsevä. Mutta mulla onkin ihan lyhyet hiukset, pitkille ei varmaan ole hyvä just siksi että selvitystehot ei ole mainittavat. Päänahkaa kuitenkin rauhoittaa kivasti.