Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset hiustuotteet  (Luettu 447474 kertaa)

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
Vs: Luonnonmukaiset hiustuotteet
« Vastaus #735 : 04.01.10 - klo:11:06 »
Olen innostunut kaikenlaisista luomukosmetiikasta jokunen aika sitten, ja olen nyt ehtinyt kokeilemaan kahta Urtekramin shampoota; Aloe vera ja No perfume. En ole huomannut noilla shampoilla oikesti mitään eroa, molemmat pesevät riittävän hyvin suht. rasvoittuvan päänahkani, ja jättävät hiukset hyväntuntuisiksi.

Mulla on luonnonlaineikkuutta hiuksissa, ja sen vuoksi kuivuuttakin aika lailla, ja nämä Urtekramin kaksi shampoota ovat (tigin o&h shampoon ohella) ainoat shampoot, jotka jättävät myös pituuden ja hoidetun tuntuisiksi. Toki tarvitsen siihen lisäksi vielä poishuuhdeltavan hoitoaineen (smt-hoito jatkuvassa käytössä) ja hyvät jätettävät (sebastian potion 9, latvoihin hieman karitevoita ja bc-latvasuojaa. Ongelma on vaan se, että koska nämä shampoot on niin hoitavia, niin hiukset läsähtää ja rasvoittuu juuresta päivässä. Kaapissa on vielä korkkaamattomana Ruusu-shampoo. Harkinnassa olisi Orapihlaja-shampoo (rasvoittuville hiuksille).
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #736 : 07.01.10 - klo:12:38 »
Pesin eilen ensimmäistä kertaa Suomessa Balilta ostamallani Baliaslin shampoolla. INCI siinä on tosi simppeli: coconut oil, olive oil, borax, pure aromatic essential oil. Tuote kyllä vaahtoaa tosi hyvin ja ihan hyvin peseytyneiltä huuhdellessa, mutta huuhtelun jälkeen hiukset tuntuvat lähmäisiltä. Laitoin MOP Hydratinghoitistahiuksiin saunan ja naamion ajaksi muhimaan ja jätettäväksi Nexxus Luxxtressia. Kuivuttuaan hiukset tuntuvat raskailta ja lähmäisiltä, mutta eivät kuitenkaan näytä likaisilta. No ei sinänsä ihme tuolla öljymäärällä, latvat kyllä tykkäsivät. Jotenkin hassua tuo shampoo. Saas nähdä tuleeko parempia lopputuloksia muutaman käyttökerran jälkeen.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #737 : 08.01.10 - klo:21:20 »
Etsiskelin haulla kokemuksia Avalon Organicsin Awapuhi Mango Moisturizing shampoosta ja hoitoaineesta. Ei löytynyt mutta ainakin Aquatar omistaa/ on omistanut nämä tuotteet. Voisiko Aquatar, tai tietysti muutkin jos kokemusta löytyy, kertoa vähän mielipidettä tuotteista?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #738 : 17.01.10 - klo:09:46 »
Onko kukaan käyttänyt urtekramin ruusu-palasaippuaa hiusten pesuun?Se taitaa olla lähinnä käsi-tai vartalosaippua oikeasti :)Onko ollut hyvää,mahtaisikohan se kuivattaa päänahkaa?

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #739 : 17.01.10 - klo:11:38 »
Nyt olen testannut ensimmäisen kerran Lavera Mango Milk-shampoota, ja kyllä se hyvältä vaikuttaa.  :) Pesin CWC-tyylillä, ja Mango Milk riitti poistamaan esihoitiksen, mutta pesi kuitenkin selvästi hellemmin kuin viime aikoina käyttämäni XZ:t ja Nivea DG. Mango Milk pesi ihanan kevyesti ja takkua/karheutta tuli vain vähän!  :l Miinusta huonosta vaahtoavuudesta. (Hassua, muut kun ovat kehuneet sen vaahdonneen hyvin)
Tuoksu oli mielestäni lähempänä mandariinia kuin mangoa.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #740 : 18.01.10 - klo:11:12 »
Mie oon tykästynyt Avalonin hajusteettomaan hoitikseen, jota tilasin iHerbistä. Selvittää todella nopeasti, kosteuttaa, mutta ei tee hiuksia rasvaisiksi, tekee hiukset sileiksi ja koostumus on mukavan kermaista (tulee mieleen edesmennyt LV:n tehis). Hintakaan ei ole paha, joten tilaan aivan varmasti tätä lisää.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #741 : 18.01.10 - klo:11:46 »
Etsiskelin haulla kokemuksia Avalon Organicsin Awapuhi Mango Moisturizing shampoosta ja hoitoaineesta. Ei löytynyt mutta ainakin Aquatar omistaa/ on omistanut nämä tuotteet. Voisiko Aquatar, tai tietysti muutkin jos kokemusta löytyy, kertoa vähän mielipidettä tuotteista?

Nyt vasta huomasin tämän, joten hiukan myöhässä tulee.
Shampoon käyttelin ihan tyytyväisenä loppuun, sitä iloa kestikin aika kauan kun pakkauskoko on runsas 400ml. Puhdasta tuli, joskin jokapäiväisessä käytössä alkoi kuitenkin tuntua mun herkälle päänahalle ehkä jopa hiukan liian pesevältä. Koostumus oli hyvin vaahtoava ja runsas, ei mitään lirua. Tuoksu hyvin mieto. Hyvä silikoniton shampoo, jos ei jokapäiväiseen käyttöön aio.

Hoitoaineesta mulla ei valitettavasti ole mitään sanomista, se on varastojen kätköissä enkä ole edes kokeillut, koska huomasin että siinä on silikonia incissä. Eli jos jotakuta kiinnostaa niin mielelläni hankkiudun siitä eroon ;)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #742 : 27.01.10 - klo:17:06 »
Nyt on varmaan sarjaa tyhmä kysymys, mutta voiko Aubrey Organics, Sea Buckthorn, Leave-In Liquid Conditioner & Curl Activatoria käyttää suoriin hiuksiin? Tai ei kai tällainen siis aktivoi mitään pinta kähärää?  ;D
http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Sea-Buckthorn-Leave-In-Liquid-Conditioner-Curl-Activator-4-fl-oz-118-ml/11433?at=0
1bMii  BSL

Poissa Mir

• HAIRahtanut
« Vastaus #743 : 28.01.10 - klo:11:17 »
^ Mulla on tuota, eikä ole kähäröittänyt mun tukkaani ainakaan.  ;D Ja tukka on siis suora, mitä nyt laimeaa lainetta silloin tällöin esiintyy.

Mua himottaisi Aubrey Organicsin ja Urtekramin hoitikset, AO:n Honeysuckle-combo on kestänyt mulla pienen ikuisuuden, shampoo varsinkin kuluu hitaanlaisesti.
1c F i
Tukka kasvaa - olkapäillä mennään <3

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #744 : 28.01.10 - klo:11:21 »
^^Mulla on kans tuota, eikä se tosiaan aktivoi mitään pintakähärää :D Tosin mulla se ei muutenkaan tee mitään muuta kuin lähmää pienelläkin määrällä ihan kauheasti. Lisäksi se tuoksu on mun nenään jotain ihan kauheaa. En tykkää koko suihkeesta yhtään, kun lähmä ei ole sitä mitä suihkeelta haluan. Jos on kiharuuteen taipuvaiset hiukset, niin uskon, että tällä saa puristeltua kiharoita paremmin esiin, minäkin saan vähän lainetta tällä, mutta suoraan tukkaan aika turha tuote.

vedenkoskematon

• Vieras
« Vastaus #745 : 03.02.10 - klo:10:27 »

Mäkin oon tota kyseistä shampoota käyttäny, ja tykkäsin kyllä paljon. Pesee hyvin puhtaaksi vaikka olis muotoilutuotteitakin päässä. Pesun jälkeen en aina oo edes hoitoaínetta laittanu kun on muutenkin tuntunut hiukset ihanan pehmeiltä ja sileiltä. Ja itellä on siis värjätyt jonkin verran kihartuvat hiukset.
Saakos tota suomesta mistään? Ite oon Tallinnasta vaan ostanu.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #746 : 10.02.10 - klo:09:30 »
Bongasin iHerbistä mainion oloisen hoitoaineen, edullinenkin on. Vaan mitä sanotte incistä? Onko kenelläkään kokemusta? Vois olla hyvä muhittelutuote varsinkin heti hennailun jälkeen, ei ehkä syö väriä niin paljon kuin O&H.

http://www.iherb.com/Surya-Henna-Restorative-Conditioner-Color-Fixation-8-45-fl-oz-250-ml/12291?at=0
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Strix

• Vieras
« Vastaus #747 : 10.02.10 - klo:09:54 »
^tuosta ei ole kokemuksia, mutta olen saman sarjan jätettävää ihaillut etäältä. Ei maksaisi paljoa ja inci näyttää myös hyvältä. Ehkä ensi tilauksessa  ::)

http://www.iherb.com/Surya-Henna-Color-Fixation-Leave-In-Cream-Conditioner-10-14-fl-oz-300-ml/11966?at=0

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #748 : 11.02.10 - klo:19:43 »
Tulin puoli vahingossa hankkineeksi Lavera Mango Milk-hoitoaineen shampoon mukana ja yllätyin todella positiivisesti.  :)Hoitoaine on todella paksua ja leviää aika hyvin. Silottaa ja selvittää hiuksia tehokkaasti ja nopeasti. <3 Hoitoaine ei myöskään meinaa kadota huuhdeltaessa toisin kuin monet, vaan hiukset jäävät oikeasti tosi hyvän ja hoidetun tuntuisiksi. Ei kuitenkaan lähmää tai tee hiuksia raskaaksi.
Eikä hoitoaineen alkoholi tunnu vaikuttavan mitenkään (negatiivisesti).
1bMii  BSL

Pii

• Vieras
« Vastaus #749 : 12.02.10 - klo:14:51 »
Samaa Laveran Mangoa täälläkin käytetään. Pidän siitä erittäin paljon, shampookin on ihan jees (vaikka ei tee yhtä suurta vaikutusta kylläkään). Shampoopala taas oli ihan kamala kokemus  :-[ Tuota Laveran hoitoainetta muuten tilasin juuri ison määrän varastoon, se kun oli nettikaupassa isossa ystävänpäivä-alennuksessa! En kyllä tiedä miten päädyin laveran postituslistalle (ehkä näytepyynnön takia), mutta tällä kertaa siitä oli hyötyä kun sain tiedon alennuksista. :T