Olen tainnut löytää ihan unelmakaksikon luonnonkosmetiikan hiustuotteista;
Laveran Almond Milk -shampoo ja
Santen Brilliant Care -hoitoaine!
Siis herranen aika miten sileät, pehmeät ja selvitetyt hiukset näillä saa. Etsin foorumilta muiden käyttäjien kokemuksia ko. tuotteista, joita ei paljon löytynytkään, mutta joku oli osuvasti verrannut Almond Milk -shampoota
MOPin Hydrating -shampooseen. Almond Milk pesee ihanan pehmeällä vaahdolla ja jättää hiukset jo itsessään selvän ja hoidetun tuntuisiksi, kuin niihin olisi jo laitettu hoitsikkaa. Rakkautta

!
Olen kokeillut myös monien hehkuttamia Laveran Mango Milk -tuotteita, jotka nekin kyllä ovat erittäin hyviä, mutta Almond Milk -shampoo selvittää hiukset vielä paremmin. Mango Milk -shampoon jälkeen tuntuu siltä, että vielä tarvitsee hoitista.
Santen Brilliant Care -hoitoaine meni sekin kerralla HG-tuotteeksi! Tuntuu liukkaalta ja jättää hiukset lyhyelläkin vaikutusajalla silkkisen sileiksi. Kuivuttuaan hiukset ovat hiplailtavan pehmeät.
Mulla on meneillään luonnonkosmetiikan hiustuotteiden kokeiluprojekti, ja tähän saakka testatuista ei mitkään ole tulleet lähelle Almond Milkin & Brilliant Caren yhdistelmää. Ihanaa löytää pitkästä aikaa uusia suosikkituotteita!