Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset hiustuotteet  (Luettu 447352 kertaa)

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Luonnonmukaiset hiustuotteet
« Vastaus #840 : 08.01.11 - klo:20:53 »
Olisikos vinkata jotain superkosteuttavaa luonnonmukaista hoitoainetta  :) ?

luomuystävä

• Vieras
« Vastaus #841 : 09.01.11 - klo:18:18 »

Kookos Hoitoaine (Australian Biologika)
Määrä: 500 ml
Ainesosat: Organic Herbal Blend of Lavender, Nettle & Burdock Coco polyglugose, Decyl glucoside, Coconut oil, Organic Aloe Vera, Organic birch extract, Organic Jojoba Oil, Guar gum, Citrus seed extract, olive leaf extract, sodium hydroxymethylglycinte & citric acid

Ehottomasti yksi vuoden parhaista hoitoaineista. Saman nimistä shampoota kun käyttää, ei tarvitse välttämättä hoitoainetta ollenkaan.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #842 : 10.01.11 - klo:16:06 »
^^
Iherbistä saatavia Giovannin Smooth as Silk ja 50:50-hoitoaineita on kehuttu paljon ja niistä löytää täältä hyvin kommentteja. ;)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #843 : 11.01.11 - klo:20:33 »
Olen tykästynyt Urtekramin No Perfume -hoitikseen ihan toden teolla ja siitä tulee nyt mulle korvaava tuote Avalonin hajusteettoman hoitiksen tilalle. Avalon oli mulle todellinen HG-hoitis hajusteettomien osalta ennen kuin lisäsivät tukun kuivattavia alkoholeja hoitikseen.

Hassua kuinka Urtekram ei kovinkaan selvitä tai tunnu kosteuttavan hiuksia suihkussa, mutta kun laitan jätettävää ja hiukset kuivaavat, niin hiukset ovat todella sileät ja pehmeät. Eri sampoot eivät vaikuta lopputulokseen, eivätkä erilaiset jätettävät, joten sen hoitiksen on pakko olla syy siihen mahdottomaan sileyteen. Tykkään ihan mahdottomasti :-* !

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #844 : 13.01.11 - klo:08:13 »

Mun mielestä Kevin Murphyn born again on todella kosteuttavaa. Sillä ei ole sertifikaattia, mutta ainesosat vaikuttaa suht luonnonmukaisilta.
Laveran tuoksuton tehohoito oli myös ehdoton suosikki, todella kosteuttava, mutta juuri sillä tuotteella ei myöskään ole sertifikaattia luonnonmukaisuudesta. Laveralla on joitakin tuotteita, joista sertifikaatti puuttuu, mikä vähän ärsyttää.

Urtekramni Aloe vera on oma suosikkini, se ei ehkä ole ihan niin superkosteuttava pelkästään huuhdottavana hoitiksena käytettynä, mutta se toimii myös jätettävänä, joko veteen sekoitettuna (=suihkeena) tai ihan sellaisenaan.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Strix

• Vieras
« Vastaus #845 : 13.01.11 - klo:10:30 »
Pakko hehkuttaa täälläkin.
http://www.iherb.com/Nubian-Heritage-Indian-Hemp-Haitian-Vetiver-Body-Wash-13-fl-oz-384-ml/15808?at=0
Paras. Shampoo. Ikinä.

Hyvin mieto saippua koko vartalon pesuun, mutta itse tykkään erityisesti käyttää hiuksiin. Saa ne tuntumaan joka kerta terveiltä ja vahvoilta. Olen rakastunut.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #846 : 17.01.11 - klo:23:19 »
Onko kukaan kokeillut Mádara-merkkisiä hiustuotteita? Jotenkin tuo merkin imago on minuun vedonnut ja valikoimasta näyttää löytyvän nourish & repair-tuotteet, joita harkitsen kokeilevani kun tämänhetkiset varastot lähenevät loppuaan.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #847 : 18.01.11 - klo:10:45 »
Sain 12 tuntia sitten iHerbiltä sähköpostia, että Mill Creekin Keratin Conditioneria olisi taas saatavilla. Vaan eipä ole enää! Kaikki ovat menneet heti. :P Onpahan tosi suosittu hoitoaine. Äidin kanssa piti tilata molemmille pullolliset, mutta eipä näköjään tilatakkaan.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #848 : 18.01.11 - klo:15:18 »
^ Mie oon ajatellut ratkaista Mill Creekin rekun saatavuusongelman niin, että tilaan Mill Creekin Jojoba-hoitista. Siinäkin on keratiinia runsaasti, on neljäntenä INCI:ssä, kun rekussa keratiini on ensimmäinenä. Eihän Jojoba-hoitiksessa tietystikään ole niin paljon keratiinia kuin siinä oikeassa rekussa, mutta on ainakin enemmän kuin tavallisessa hoitiksessa.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #849 : 18.01.11 - klo:15:39 »
Mulle on itseasiassa toi Jojoba-hoitoaine matkalla. :) Tilasin sen juurikin Keratin Conditionerin tilalle, kun en jaksanut jäädä odottelemaan.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #850 : 18.01.11 - klo:20:40 »
Emi-lyn, sama kävi täällä. Oon about pari viikkoa sitä odotellut ja pistin kans viestiä sinne niille, mutta samantien tais mennä, kun en heti ehtinyt tilaamaan :/ Argh, ärsyttää niin paljon.

No tänään ostin sitten Faith in Nature merkkistä hoitoainetta kuiville hiuksille ja ei kyllä tossa lähimarketissa ollut kuin euron kalliimpi kuin esimerkiksi LV. Luulisi, että olis reippaastikin kalliimpi. Tosi hyvä, että ihan markettiinkin tullu tämmöstä, en tosin ole vielä kokeillut. Luomu-, vegaani- ja ei-eläinkokeita merkit löytyy. Ooon tosi ilonen, on nimittäin ollu vähän heikko rahatilanne ja noi luomu ja vegaanihommelit on aina ollu selkeesti kalliimpia kun muut.
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #851 : 19.01.11 - klo:08:08 »
No tänään ostin sitten Faith in Nature merkkistä hoitoainetta kuiville hiuksille ja ei kyllä tossa lähimarketissa ollut kuin euron kalliimpi kuin esimerkiksi LV.

Kerropas vielä, mikä lähimarketti oli kyseessä???
Ostin vuosi sitten ko merkin aloe-hoitiksen ja se oli ihanaa, täydellistä myös co:oon, mutta Suomessa saatavuus on mulle hankalampi, ja hintakin ollut paljon isompi!
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #852 : 19.01.11 - klo:19:35 »
Kauppa on sellanen kun M-janne, joku pikku marketti tammisaaressa. Hoitoaine oli siis jotain yli neljä euroa, kun taas esimerkiksi just se LV oli yli kolme euroa, eli vaan tää oli vaan sen euron kalliimpi. Ei mikään huippuhalpa siis, litrahinta enemmän kun normihoitoaineissa, mutta edullinen tosiaan kun miettii, että on luomua jne ja suomessahan tollaset on yleensä aika hintavia.
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #853 : 19.01.11 - klo:20:51 »
Ostin pitkästä aikaa Urtekramin shampoon ja hoitoaineen,kun pää syyhyää kaikista muista..Laitoin tilaukseen myös Tuoksukaupasta "väritöntä hennaa".Mitenkäs te ootte käyttäneet sitä?En siis edes tiedä,missä muodossa se aine on ;D Kunhan tilasin,oon kuullut,että se vahvistaisi hiuksia,en sit tiedä :)

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #854 : 19.01.11 - klo:22:00 »
Onko kukaan kokeillut Mádara-merkkisiä hiustuotteita? Jotenkin tuo merkin imago on minuun vedonnut ja valikoimasta näyttää löytyvän nourish & repair-tuotteet, joita harkitsen kokeilevani kun tämänhetkiset varastot lähenevät loppuaan.

Mulla on juurikin nuo Nourish & Repair -tuotteet, ja olen tykännyt kovasti. Mádaran hiustuotteiden (heillä on siis kolme eri linjaa) incit on hurjan samanlaiset, eli ostipa melkein minkä tahansa, niin saa aika lailla samaa kamaa.

Shampoo on koostumukseltaan tosi lirua, ja pesee hyvin vaikka sitä tarvitseekin annostella "normi"shampoota enemmän. Hoitoaine on liukasta ja selvittää hiukset hyvin. Kevyen tuntuista, ei tee hiuksista raskaita.

Olen kirjoittanut Nourish & Repairista ja Mádaran hiustuotteista pidemmänkin arvion, jonka voit halutessasi lukea täältä. :)