Oon alkanut kiinnostua näistä luonnollisemmista tuotteista, mutta nyt on alkanu ihmetyttää noissa urtekramin tuotteissa yks asia. Kun niissä on suomeksi se selkokielinen ainesosaluettelo, ja sitten INCI-lista erikseen, ja mun silmään näyttää kyllä incissä olevan muutakin kuin tossa suomenkielisessä? Tietääkö joku näistä paremmin?
En hirveen hyvin kyllä itse osaa noita incejä lukea vielä, lähinnä silikoneja vähän bongailen ja sitten proteiineja ja kosteuttavia aineita yms. eli jos joku on noita tarkistellut paremmin niin olis kiva tietää

Esim. Aloe vera-shampoo:
Vesi, aloe vera*, saippuoitu kookosöljy ja maissiglukoosi, kasvisglyseriini, levulinhappo, anishappo, sitruunahappo, sitruunamelissa-* ja piparminttuvesiuute*, eteerinen appelsiiniöljy*. Ei sisällä muita aineita.
* = Luomu
International list of ingredients (INCI): Aqua, aloe barbadensis gel*, cocamidopropyl betaine, coco-glucoside, sodium coca-sulfate, glycerin, levulinic acid, sodium cocoyl glutamate, p-anisic acid, sodium citrate, melissa officinalis extract*, mentha piperita extract*, citrus aurantium dulcis oil* (aroma*), geraniol", linalool", limonene"