Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270818 kertaa)

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #105 : 17.08.06 - klo:13:30 »
Tuo Dermasyd on kyllä muuten tosi hyvää lakkaa, mutta mua siinä kyllä tökki juuri tuo hajusteettomuus, vaikka olenkin allerginen, niin tuossa Dermasydissä tuoksu oli sitten niin järkyttävän alkoholinen, että sitä oli silmät ja suu täynnä. Huh kammottavaa. Harmi vain koska pito olisi ollut hyvä ja kiva kiilto tuli.

Mä en kyllä yhdy tuohon tuoksukommenttiin sitten yhtään! Tää oli mulle ensimmäinen hyvä lakka vuosiin ja juuri siksi että se ei haise mun nenään yhtään miltään! Ja on niin hienojakoista yms. ettei käy nenään yhtään. Tykkäsin kovasti Elnetistä sen pidon vuoksi mutta haju oli kammottava ja se kävi nenään niin että kirveli pitkän aikaan vaikka oli hengittämättä niin kauan kuin pystyi. Ja kun avokkini käyttää jotain xz-lakkaa niin siitä jää leijailemaan isolle alueelle joku "ärstyspilvi" joka saa silmät vuotamaan ja nenän kirvelemään. Tää dermasyd on siis mulle supertuote. Pitokin huippuluokkaa eikä mene koppuraksi tai tahmaa tällasta vauvanhienoa hiusta. Dermasydin kampausneste taas on mun nenään todella tujun alkoholinen...tulee mieleen desinfiointiaine... :-X

peppi

• Vieras
« Vastaus #106 : 08.09.06 - klo:21:35 »
Soneran Elleissä kehuttiin Redkenin 18 Quick Dry -hiuslakkaa, onko teillä kokemusta tästä ?

Mulla oli joskus tuo lakka mutta en oikein muista miksi tykkäsin enemmän kuitenkin Pure Forcesta, oisko siinä ollut enemmän pitoa ja sellainen pumppusuihkaisu  ::)

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 09.09.06 - klo:08:40 »
Garnier Fructisin lakka on hyvää työstölakkana kun esim.tupeeraa.Ei tule kovaa kökköä mutta viimeistelylakaksi häviää tukasta liian äkkiä.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 19.09.06 - klo:11:34 »
Mulla on tällä hetkellä käytössä Sunsilkin lakka. Edellinen loppui jokin aika sitten juuri kun olin väsäämässä kampausta baari-iltaa varten. Lähellä olevasta Siwasta ei löytynyt muutakaan, joten tämä oli pakko ostaa. Ikinä en ole näin surkeaa lakkaa käyttänyt. Käytän lakkaa lähes päivittäin otsahiuksiin ja haluan lakan olevan pitävää, mutta ei lähmäävää. Sunsilk lähmää ja tekee hiuksista kovat koppurat. Pitää kyllä hyvin, mutta en halua lakan loistavan hiuksistani kilometrin päähän. Ja tuoksu on aivan hirveä, todella voimakas ja hyönteismyrkkymäinen. Edellinen markettilakkani oli joku Wellan pienenpieni puteli ja se oli aivan loistotavaraa Sunsilkiin verrattuna.
1b M ii

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 19.09.06 - klo:14:09 »
Mä ostin eilen  Goldwellin uudistuneen sarjan sen voimakkaimman lakan. Tosi pitävää ja erittäin hienojakoista tavaraa, kuten ennenkin, joten hyvältä vaikuttaa. Mutta tuoksu muistuttaa jotain teinien ylimakeaa hajuvettä, ekalla käyttökerralla jo vähän tökki se. Onneksi ei jää pahasti kuitenkaan ympärille leijumaan.

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #110 : 22.10.06 - klo:15:18 »
Vihdoin sain hankittua SIM DERMASYD lakkaa, joka on hajustamaton (alkoholi tuoksuu voimakkaasti) ja ponnekaasuton. Sopii luonnonkiharan kiinnitykseen hyvin, pidoltaan tosi vahva. Tähän astisista kokeiluista parasta ja tehokkainta lakkaa ehdottomasti.
Voin suositella! :)
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7

Tristy

• Vieras
« Vastaus #111 : 22.10.06 - klo:21:11 »
Tigin Hard Head on kyllä parasta kokeilemaani. Suihku on tasainen, haju ihan ok, pito todella hyvä, harjaantuu hyvin pois ja tuo 400ml:n pullo tuntuu kestävän mun käytössä kauan. Hyvä siitäkin, kun kuivuu heti. Enviroshapea tekisi mieli kokeilla kun tuo loppuu.

Shockwavea on vanha jämä kakkoslakkana, jota oon käyttänyt joskus työstölakkana. Tuo on kyllä aika huono, kun sitä tulee jotenkin epätasaisesti ja jos vahingossa laittaa liikaa, niin hiukset todellakin on sen näköiset. Harjaamalla kun tämä ei täysin lähde pois. Lisäksi tässä on ihan liian voimakas haju, joka seuraavana päivänä suihkussa haisee oikein kunnolla. Vähän OT ::)

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #112 : 22.10.06 - klo:21:23 »
Tigin Hard Head on kyllä parasta kokeilemaani. Suihku on tasainen, haju ihan ok, pito todella hyvä, harjaantuu hyvin pois ja tuo 400ml:n pullo tuntuu kestävän mun käytössä kauan. Hyvä siitäkin, kun kuivuu heti. Enviroshapea tekisi mieli kokeilla kun tuo loppuu.

Onko tuossa Hard Head lakassa kovin vahva tuoksu? Joskus mietin sitä kakkoslakaksi kampauksiin jotka pitää kestää, kun siinä on kehuttu olevan niin hyvä pito...jossain sanottiin, ettei meinannut edes pestessä lähteä :o. Muuten olen kanssa erittäin tyytyväinen tuohon Simin Dermasydin lakkaan, kuten tuossa olen aiemmin jo maininnutkin ja nyt kun puteli alkaa lähetä loppuaan niin tosiaan sitä alkoholinhajua tulee nyt mukaan...mutta ei minusta vahvana ollenkaan ja häviää heti. Noita Tigin tuotteita en oikein hajusteiden takia uskalla enää käyttää, ei päänahka ärry, mutta silmät. Tosin riippuu hajusteista ja niitten vahvuudesta aika pitkälti.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #113 : 22.10.06 - klo:21:41 »
On niitä mielestäni voimakkaammin haisevia lakkojakin olemassa. Omaan nenään tuo ei jää haisemaan, vaikka vähän reippaammin laittaisikin.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #114 : 22.10.06 - klo:22:37 »
Cutrinin Chooz on mun uusi suosikki. On toi flexible lakka sekä gripping, kun olivat tarjouksessa. Tosi mielyttävä tuoksu ja pito ok. Ennen käytin Osiksen lakkoja, mutta sille elastic -lakalle on tehty jotain, kun se ei enää pidä lainkaan mun hiuksissa. Siis ennen se antoi semmosta kevyttä pitoa, joka kävi pitkään tukkaan. Nyt ihan sama kun suihkis ilmaa hiuksiin. Marketistakin löytyy musta ihan hyviä. Jokin wellaflex oli ihan ok.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 23.10.06 - klo:08:13 »
Teinpäs juuri havainnon, että minulla kestää 300 ml lakkapullo vain hieman reilun kuukauden. Pitäisiköhän hillitä hieman käyttöä...?

Ostin vihdoin hyvän tarjouksen eteen sattuessa lakan, jota olen kauan halunnut kokeilla: Paul Mitchell Super Clean Extra.

Tuikkuli aikanaan Hairstorella tuota paljon kehui ja suositteli minulle. Pidän tästä tuotteesta, vaikka tällä hetkellä minulle saattaisi olla parempi sellainen lakka, joka antaisi joustavamman pidon. Tämä on kyllä todella hyvä, jos napakkaa pitoa haluaa. Tuoksukin on kiva. :)

Edit. Tuosta Wella Shock Waves -lakasta on ollut aiemmin muistaakseni puhettakin, että tosiaan jää hiuksiin todella rumaksi, jopa näkyväksi kalvoksi. Vaikeaa pestä pois ja pitkällä aikavälillä kertyy kyllä tukkaan todella tiukkaan - valitettavasti voin sanoa tämän omasta kokemuksesta: syväpuhdistavastakaan ei ollut mitään apua, ei edes kampaajan tekemästä syväpuhdistavasta käsittelystä! Erittäin satunnaisessa käytössä kuitenkin toimiva tuote, saa hyvän pidon.
« Viimeksi muokattu: 23.10.06 - klo:08:17 kirjoittanut Zubi »

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #116 : 23.10.06 - klo:13:11 »
^Tuo Mitchellin lakka on kyllä tosi hyvää, tosin itsellä käytössä keskivahva versio. Edelleen parasta lakkaa mielestäni on Lorealin Color Show lakka ja hyvänä kakkosena tulee Sebastianin Laminates sarjan pumppulakka, joka antaa tosi ihanaa kiiltoa. Se käy myös hyvin kiharakampauksiin pohjalle, jos haluaa oikein voimakasta pitoa.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 23.10.06 - klo:14:54 »
Mä tulen liputtamaan myös TIGIn Hard Headin puolesta. Neutraali tuoksu, hyvä suihke, jättää pitävän, mutta luonnollisen lopputuloksen. Tässä aion pysyä toistaiseksi. ::)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

peppi

• Vieras
« Vastaus #118 : 23.10.06 - klo:22:14 »
Mä tulen liputtamaan myös TIGIn Hard Headin puolesta. Neutraali tuoksu, hyvä suihke, jättää pitävän, mutta luonnollisen lopputuloksen. Tässä aion pysyä toistaiseksi. ::)

Kuin myös, aivan mahtava lakka! Pitoa saa enemmän tai vähemmän ja tuoksu on ok, pullon kokokin sopiva ;D

Justiina

• Vieras
« Vastaus #119 : 29.10.06 - klo:23:37 »
Mulla on yleensä pari eri hiuslakkaa, joista toinen on ostettu marketista ja toinen kampaamosta. Markettilakka on se, jota käytän enemmän, eikä sen tarvitse pitää mitään ihmeellisyyksiä, ja kampaamolakka vähän vaativimpiin kampauksiin.
Markettilakkana mulla on nyt Herbinan ultra strong-lakka, ei kallis, mutta ihan ok tavalliseen päivään. Kampaamolakkoja mulla on ollu useita, enkä ole niistä mitään suosikkia vielä löytänyt, mutta Osiksen lakat on ollu ihan jees. Yleensä kokeilen erilaisia, harvoin ostan samaa tuotetta kahta kertaa putkeen.