Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270918 kertaa)

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #120 : 29.10.06 - klo:23:46 »
Mä tulen liputtamaan myös TIGIn Hard Headin puolesta. Neutraali tuoksu, hyvä suihke, jättää pitävän, mutta luonnollisen lopputuloksen. Tässä aion pysyä toistaiseksi. ::)

Kuin myös, aivan mahtava lakka! Pitoa saa enemmän tai vähemmän ja tuoksu on ok, pullon kokokin sopiva ;D

OT, mutta minusta tuo Hard Headin pullo on todella epäkäytännöllinen! Plussaa siitä, että se kestää niin kauan ja on riittoisaa (vaikka sekin tällaiselle koko ajan uusia tuotteita kokeilemaan haluavalle on välillä ärsyttävää), mutta ainakin täytenä se painaa ihan liikaa. Ja pulloa on vaikea käsitellä ja suhutella eri asennoista, kun se on niin iso, pitkä ja paksu ( ;D). Vai olenko vaan niin voimaton ...

Ja mulla hajukin on alkanut tökkiä. Seuraavaksi koklaan Tigin Masterpiecen.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 30.10.06 - klo:08:40 »
Kaipailisin kovasti erittäin erittäin hienojakoista, mutta melkoisen voimakasta hiuslakkaa hiusten muotoiluun. Toivottu lopputulos olisi liikkuva liimatun sijaan. Osaisiko kukaan vinkata sopivaa hiuslakkaa? Aiemmin on ollut käytössä L'orealin Elnett, josta diggaan kovasti, mutten voi sietää sitä mummohajua, joka ei edes haihdu kovin nopeasti.
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 30.10.06 - klo:17:47 »
Onko kenelläkään kokemuksia Tigin Work-It -lakasta? Pohdiskelen, sopisiko se omaan polkkamittaiseen, normipaksuun ja vähän liukkaaseen, mutta pinnalta pörrööntyvään tukkaani...

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 06.11.06 - klo:17:52 »
Mulla on Tigin Masterpiece, Enviroshape ja Work It lakat. Kaikista tykkään kyllä! Itse en tartte koskaan mitään extra super vahvaa pitoa, vaan lakkaa sinne tänne kesyttämään tukkaa ja tukemaan kiharoita jne.

- Masterpiece on aika vahvaa pidoltaan ja voi tehdä kovaksi tukan, mutta harjaamalla senkin pois saa jos sellaista sattuu
  käymään! Tää on just passelia ainakin mulla välillä käytettynä, kun kaipaa johonkin enemmän pitoa. Se on hienojakoista
  ja antaa kiiltoakin. Pieni miinus vähän hedelmäviinamaisesta hajusta, joka suihkuttaessa haisee, muttei onneks tukkaan
  se haju jämähdä.

- Enviroshape ja Work it ... Nää on ihan uudet hankinnat, joista ei ole vielä paljoa käyttökokemusta, mutta näin
  muutaman käyttökerran kokemuksella voin sanoa tykkäävääni näistäkin! Kevyehköjä lakkoja, hienojakoinen suihke,
  kiiltoa antavia ja aika hyvän tuoksuisiakin lakoiksi ovat. Just semmosia mitä kaipasinkin!

Sen verran oon Tigin lakoista tykännyt ettei ole tullut muita kokeiltuakkaan vielä,
paitsi joitakin marketin lakkoja tosi huonolla menestyksellä... Esim. VO5:sen airstyle lakka oli mun tukalle ihan täyttä p:tä, kasteli vaan tukan turhaan, ei tullut yhtään hyvän tuntuinen ja haisi ihan hyttysmyrkylle!!. Wellalta oon kokeillut paria eri lakkaa... Wellaflex (pikkupullot) oli ihan p:stä, tukasta tuli vaan märkä ja kova, haju ei ollut pahimmasta päästä mutta muuten aivan P:stä koko lakka mulle. Toista wellan lakan nimeä en muista, mutta sininen iso pullo se oli ja aivan mitäänsanomatonta sekin oli, ei tehnyt tukalle yhtään mitään, hyvää ainakaan.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 06.11.06 - klo:18:20 »
^ Mun mielestä tuo Masterpiece ei ollut ollenkaan hienojakoista -- suoraansanottuna suutin oli aivan hanurista. Suihku oli epätasainen ja tukkeutui melko helposti. Jakoisuus samaa luokkaa kuin Hard headissa.  Eikä se mitenkään ihmeellisesti kiiltoakaan tuonut. Samaan tulokseen kiillon kannalta pääsee millä tahansa ei-työstölakalla.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 06.11.06 - klo:18:28 »
^ Ei mun Masterissa oo mitää tollasta ollut ... Ainut mikä siinäkin on niin se suutin jotenkin "kusee alleen"  ;D, eli sitä lakkaa tulee siihen jotenkin reunoille, vaikee selittää... Mutta ei se oo sen käyttöä mulla ainakaan mitenkään haitannut!
Niin se vaan joka kerta täytyy todeta että eri aineet toimii erilailla eri hiuksissa, jänskä juttu :) .
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 06.11.06 - klo:19:15 »
^ Ei kai pullon suihkun laatu nyt hiuksista johdu ;D Juuri tuo allekuseminen aiheutti tukkeutumista.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 06.11.06 - klo:19:23 »
Gigli, oletko kokeillut Wellalta strong lakkaa, kiiltoa ja hyvä pito ja tosi hienojakoista. Siis kampaamosarjaa. Eikä liimaa.

bbee

• Vieras
« Vastaus #128 : 06.11.06 - klo:19:24 »
^Mulla kanssa kusee alleen toi Masterpiece. Ei sitä voi oikein käyttää kun valuu käsille ja suihkuttelee ties minne... ÄRRR-

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 06.11.06 - klo:19:37 »
Gigli, oletko kokeillut Wellalta strong lakkaa, kiiltoa ja hyvä pito ja tosi hienojakoista. Siis kampaamosarjaa. Eikä liimaa.

High hairia? Onko strongin pullo sitten erilainen kuin muissa? Mulla on ollut muistaakseni extra strongia joskus.... en kyllä muista yhtään millainen suihku siitä tuli. Tuota voisikin tesmata seuraavaksi.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 06.11.06 - klo:20:23 »
^niin high hairia, siis tarkoitin kyllä tuota extra storngia, keltaisella raidalla pullo. Siitähän on sitten se Ultra strong, mutta se on kyllä liian tujua jo. Mutta mielestäni tuossa on tosi hienojakoinen suihke, käytän paljon kampauksiinkin.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 06.11.06 - klo:22:39 »
^ Ei kai pullon suihkun laatu nyt hiuksista johdu ;D Juuri tuo allekuseminen aiheutti tukkeutumista.

Ihanko totta  ;) ...

Mut mitä tohon allekusemiseen tulee, niin ei se mulla oo tukkeutumista aiheuttanut, suihke toimii muuten hyvin. Mutta onhan se hölmöä ja huonoa suunnittelua tai jotain, tollanen ettei voida tehdä paremmin toimivia puteleita! Aluks mua vähän häiritti se, mutten myöhemmin oikeestaan oo kiinnittänyt siihen mitään huomiota.

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #132 : 07.11.06 - klo:10:35 »
Mulla on Tigin Masterpiece, Enviroshape ja Work It lakat. Kaikista tykkään kyllä! Itse en tartte koskaan mitään extra super vahvaa pitoa, vaan lakkaa sinne tänne kesyttämään tukkaa ja tukemaan kiharoita jne.

- Enviroshape ja Work it ... Nää on ihan uudet hankinnat, joista ei ole vielä paljoa käyttökokemusta, mutta näin
  muutaman käyttökerran kokemuksella voin sanoa tykkäävääni näistäkin! Kevyehköjä lakkoja, hienojakoinen suihke,
  kiiltoa antavia ja aika hyvän tuoksuisiakin lakoiksi ovat. Just semmosia mitä kaipasinkin!

Kiitoksia kata näistä, pääsen kohtapuolin itsekin kokeilemaan work it:iä. Kevyttä pitoa on omissakin toivomuksissa, joten hyvältä kuulostaa!

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 07.11.06 - klo:18:49 »
Kun en enää mistään löydä Joicon Joimistiä, päädyin kokeilemaan, millaista se teinivuosien peltilakka Proffs olikaan. Toimii kuin tauti: hirveä haju, tiukka pito ja kohtuuhyvä kiilto.  :)
1a F ii

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 10.11.06 - klo:17:06 »
Nyt on Work It testattu. Oikein kiva pito ja kiilto, tuoksu oli ehkä hivenen miinusta. Toi aavistuksen mieleen mummohenkisen Elnetin. Mutta muokattavuudesta ja hyvästä suihkusta plussaa.

OT, samaan syssyyn hankin Fast Fixxin, jonka tuoksu on aika hauska. Illalla nukkumaanmennessä (ravintolasta palattuani, eli tupakansavua oli vähäsen ollut ilmassa) tukka tuoksu hennosti vesimelonilta. Oikein kiva :)