Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270072 kertaa)

Poissa Marge

• HAIRahtanut
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #135 : 12.11.06 - klo:16:31 »
Mä oon tykänny Paul Mitchellin Extra Body Finishing Spraysta, se on ollu mun nenään kivan tuoksuinen ja tarpeeksi kevyt. Haittapuolena vaan se suuttimen tukkeutuminen ottaa päähän. Toi kyllä loppu multa just, mutta kotonakotona käydessä käytän tota aina äitin varastoista  :D

Nyt on käytössä Tigin Hard Head, mut en vielä oikeen tiijä mitä tosta tykkään... Voip olla vähän liikaa pitoa tällasiin ohuisiin hiuksiin jokapäiväseen käyttöön, mut varmaan kampauksissa ihan hyvää kamaa.

Poissa miymiy

• Haiven
  • *
« Vastaus #136 : 12.11.06 - klo:17:06 »
tiGi hard head toiminut mulla kivasti, tosin liikaa ei näytä kovin upealta

sandy

• Vieras
« Vastaus #137 : 14.11.06 - klo:18:27 »
Nyt meni hermot!!  >:( Markettien hiuslakat ei vaan toimi. Ostin viimeviikolla Lorealin Fix&Shine Mega Strong Hold:ia ja olisin ihan vain kiinnittänyt otsatukkaa sillä ettei tuulessa kauheesti lennä, mut ei, ei auttanut ollenkaan. Tukka roikku kokopäivän sit silmillä. Roskiin koko lakka. Samoja kokemuksia on Wellaflex:in tuotteista ja Fructiksen lakoista. Siellä ne on lakat kaapissa käyttämättöminä. Pitäis varmaan satsata oikeesti johonki "paremman sarjan" lakkaan.

Pitääkin lukea tää koko viestiketju, josko löytyis hyvä vinkki mun tukalle.

Meneekö muilla koskaan hermot omiin hiuksiin? tai lähinnä hiustuotteisiin? minäkö vain..

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #138 : 16.11.06 - klo:20:43 »
Meneekö muilla koskaan hermot omiin hiuksiin? tai lähinnä hiustuotteisiin? minäkö vain..

OT Voi kuule minulla menee melkein joka aamu!  ;)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 19.11.06 - klo:20:25 »
Liityn Cutrin Chooz Gripping Hair Spray funclubiin :D Tosi kivan tuoksuista (tulee mieleen punaiset marjat, punaherukka lähinnä), pito on hyvä ja lähtee melko kivuttomasti hiuksista harjaamalla pois :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 19.11.06 - klo:20:52 »
Tykkään kyllä tosta Osiksen hopeanvärisestä Elastic-lakasta enemmän kuin siitä punaisesta. Punainen sopii varmaan johonkin irokeesikampauksen tekoon, mutta normi otsatukan käsittelyyn on joo aika tujua. Jos vahingossa lipsahtaa yhtään liikaa, tyyliin painoi liian lujaa sormella siitä "liipasimesta" niin kypärälook on väistämätön. Hopanväristä voi sitten suihkia vähän rennommin, eikä tukka jää yhtä tönköksi.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #141 : 20.11.06 - klo:09:00 »
^niin high hairia, siis tarkoitin kyllä tuota extra storngia, keltaisella raidalla pullo. Siitähän on sitten se Ultra strong, mutta se on kyllä liian tujua jo. Mutta mielestäni tuossa on tosi hienojakoinen suihke, käytän paljon kampauksiinkin.
Mulla on tätä, ja tykkään. On tosi hienojakoista. Miinusta tosin siitä, että kun käy tuulessa polkaisemassa pyörällä, jää tehot tuuleen.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #142 : 20.11.06 - klo:12:57 »
Sain lahjaksi Cutrinin Oyster lakan ja pari käyttökertaa nyt takana. Se on ihan ok tuote, ei liian vahvaa. Ei myöskään haise pahalle.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 20.11.06 - klo:19:36 »
Kuinka kauan lakoissa pitäisi säilyä ponnekaasut? Multa lensi roskiin 3kpl Fudgen 600ml:n lakkoja, 2 osista 500ml ja 2 Infiniumia 500ml. Kaikki ostettu HS:ltä. Kertaakaan niistä ei ollut käytetty tuntuivat kevyeltä ja kun yritin ottaa käyttöön niin ei tule kun ei ole paineita. Suuttimessa vika ei ole kun sen vaihtoi toimivaan pulloon. Kaapissa pimeässä nuo ovat kuitenkin olleet. Ottaa päähän lievästi kun noin monta pulloa on scheissea.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 20.11.06 - klo:20:47 »
^tuntuu aika oudolta. Kuinka kauan nuo sitten olivat kaapissa sinulla. Kyllä lakat nyt yleensä käyttökelpoisina pysyvät pari vuotta ainakin. Lähettäisin kyllä takaisin ostopaikkaan.

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #145 : 25.11.06 - klo:15:02 »
Olen nyt todella kyllästynyt Tigin Hard Headin "tuoksuun", se on ällöttävä!! Onneksi on loppumaan päin, en kestä tuota enää pitkään...Mutta milles Tigin Masterpiece tuoksuu? Ajattelin ostaa sen seuraavaksi.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #146 : 13.12.06 - klo:20:06 »

^Mullakin tökkii tuo Tigin Hard Head tuoksu. Muuten tosi hyvä lakka mielestäni, tuoksun takia ei mielellään laita.
Muakin kiinnostaa Masterpiecen tuoksu?
Miten eroaa hard headista, eli kuinka paljon kevyempi pito tms?
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 14.12.06 - klo:11:00 »
Hardheadiin en osaa verrata, kun sitä en ole vielä kerennyt testaamaan, mutta Masterpiecen lakka tuoksuu, niinkuin täällä sitä joku aika osuvasti kuvasikin niin "hedelmäviinalle" ... Kannattaa selata tämä ja etenkin Tigin muotoilutuote -ketjut läpi, niin löytyy kokemuksia.
« Viimeksi muokattu: 14.12.06 - klo:11:04 kirjoittanut kata82 »
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 16.12.06 - klo:18:40 »
Mä olen kovasti tykännyt Osiksen Mini Giant tiivistetystä lakasta.Tuoksu on raikas ja suihku tarpeeksi hienojakoinen.Lisäksi ihan älyttömän riittoisaa,vaikkakin pullo on pieni,100 ml.Varsinkin matkoilla aivan loistotuote.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Piitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #149 : 16.12.06 - klo:21:58 »
Ihastuin Matthew Jamesin lakkaan. On todella hienojakoista ja antaa kunnon pidon, silti hiukset on " luonnollisen liikkuvat" ja ennen kaikkea kiiltävät. Ainoa miinus on hieman viinalle tuoksahtava ensihaju, joka onneksi haihtuu pian ja esiin tulee ihan kiva makeahko tuoksu. Nyt loppui siis meikäläiseltä www-lakan käyttö! ;D
1bMii