Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270004 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #150 : 17.12.06 - klo:00:18 »
Redken ketjussa mainitsinkin jo tästä, mutta laitetaanpa tännekin kun sopii aiheeseen: tykkään Redkenin uudesta Forceful Super Strength Finishing Spraysta, mulla on tuollainen 400ml pullo sitä. Tuntuu tuovan hiuksiin mukavasti muhkeutta kun suihkuttaa etenkin tyveen, mulla on aika pitkät ja paksuhkot hiukset joten niissä on painoakin jonkin verran eikä hiuslakat yleensä "jaksa" kannatella hiuksia siksi kovin hyvin. Ei tee hiuksia koppuroiksi vaikka onkin pitävä lakka ja purnukassa luvataan myös "24h Humidity Resistance" joten kosteussuojakin löytyy. Plussaa myös tuoksusta, ei tuoksu pahalle myrkylle tms kuten moni lakka vaan ennemminkin vähän limemäiselle tms sitruunaiselle, aika kevyt tuoksu.
Osiksen punaiseen lakkaan (Freezekö sen nimi nyt oli) olen myös ollut tyytyväinen, sitä käytän enimmäkseen kampauksen kiinnitykseen.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

hairflowerrr

• Vieras
« Vastaus #151 : 18.12.06 - klo:18:10 »
Jos haluaa oikein pysyvän kampauksen, niin Tackywacky -lakka on tosi hyvää. :> Pelkästään johonkin ponnarikampaukseen varmaan vähän turhankin pitävä (hiukset menee aika tönköiksi ja koviksi) mutta esimerkiksi mulla, kun hiuksiani tupeeraan, niin on ihan hyvä kun pysyy (:

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 18.12.06 - klo:18:59 »
^ Hunajapupu ... Pitääkin pitää mielessä tuo Redkenin lakka, olen nimittäin itsekkin miettinyt että mikähän ois hyvää lakkaa tälläselle tukalle, mullakin on paksu ja painava tukka jota ei oikein mikään tuote jaksa kannatella, niin tuo Redkenin lakka kuulostaisi todella mielenkiintoiselta ja jos ei kerta ees haise myrkylle niin herättää mielenkiintoa entisestään, sillä hiuslakathan yleensä, niinkuin itsekkin sanoit, niin tuppaa haisemaan enemmän tai vähemmän "myrkylle".
Kunhan joskus Tigin lakat loppuu niin pitäneekin kokeilla tuota!

Siinä on vissiin hyvä tasainen suihke ? Ja putelikin taitaa toimia tukkeutumatta ?

Niin, tarkoitithan sitä lakkaa nr 23 ? Kattelin tuolta LF:stä niin toi 23:nen on varmaan se mitä tarkoitit, varmistin vain :) ...
« Viimeksi muokattu: 18.12.06 - klo:19:05 kirjoittanut kata82 »
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #153 : 18.12.06 - klo:20:18 »
^Haistelin tuota Redkeniä äsken ja tuli mieleen jotenkin Gin Tonic siitä tuoksusta.  :D Ei siis kuitenkaan sellainen hyönteismyrkkymäinen tuoksu tosiaankaan mitä joissain lakoissa. Ja tuon numero on tosiaan 23, eli oikeaa lakkaa katselit. Eihän mikään lakka tunnu pitkää tukkaa täydellisesti kannattelevan mutta tuohon olen tosi tyytyväinen verrattuna etenkin siihen että ei tee hiuksista sellaista kovaa ja koppuraista "kypärää" kuten jotkut vahvat lakat, tänäänkin suihkin tuota aika runsaasti ja hiukset on silti pehmeät. Suihke on täysin tasainen eikä suutin ruiski ympäriinsä vaan suihke on tarkka mutta ei silti liian kapea (onpas vaikeasti selitetty).. Tuo ei ole ollut vielä käytössä mulla kovin kauaa niin en osaa sanoa tukkeutuuko puteli pitkän aikaa käytettynä, mutta en kyllä usko että se niin tekisi. Ainakaan toivottavasti ei.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #154 : 23.12.06 - klo:09:11 »
Mulla on kaks viimeistä pulloo ollut osiksen freeze lakkaa.. pitää superhyvin. Nyt kun hiukset on kasvanut, en kaipaa enää noin jäykkää tukea. lisäks haluisin jonkun HYVÄN tuoksuisen lakan..
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Annie

• Vieras
« Vastaus #155 : 28.12.06 - klo:16:43 »
Täällä kannatetaan Loreal Color Show-lakkaa. Pito ei kyllä ole mikään kovin vahva mutta ei kuivata tukkaa ja tuoksukin on siedettävä. Kovin paljon lakkoja en ole tosin kokeillut, tuotakin lähinnä alhaisen alkomäärän takia.

RUDER

• Vieras
« Vastaus #156 : 29.12.06 - klo:17:53 »
klippoteket oranssi on ainoa halpa hiuslakka mikä pitää mun tukan kasassa. kalliimpia lakkoja en viitsi ostaa koska lakkaa menee niin paljon tän pehkon ylläpitoon ja tyttöystävä käyttää senkin vähän mitä oman käytön jälkeen yli jää.
....MUTTA tietenkin paikkakuntani emotion päätti lopettaa kyseisen lakan myynnin, tilaavat kuulemma 3+1 päiville, "ehkä".
huomenna suuntaamassa helsinkiin päin, sanokaapas nyt joku mulle että siellä sitä sentään myydään vielä, ja että tämä myynnin lopettaminen ei ole maanlaajuinen ilmiö. :D

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #157 : 29.12.06 - klo:18:23 »
^Ainakin Stockmannilla ja Sokoksella olen Helsingissä nähnyt ihan viimeaikoina tuota, joten sieltä varmaan löytyy vielä sullekin.  :)

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 30.12.06 - klo:14:08 »
Vanhempien luona jouluna käyttelin jotain vanhaa Fructicsen hiuslakkaa, jonka olen sinne joskus vuosia sitten ostanut. Olipa tasainen suihku! Hakkasi kyllä Tigit sun muut mennen tullen. Katselin tänään tuosta kokemuksesta sitten innostuneena kaupassa Fructiksen lakkoja, mutta näyttivät erilaiselta kuin tuo vanha pullo, joten en uskaltanut ostaa. Lisäksi niissä oli alc.den. heti ensimmäisenä, tuossa vanhassa ei ollut. Sääli, kun ovat noin hyvän lakan menneet muuttamaan.
1bFi

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 30.12.06 - klo:14:51 »
klippoteket oranssi on ainoa halpa hiuslakka mikä pitää mun tukan kasassa. kalliimpia lakkoja en viitsi ostaa koska lakkaa menee niin paljon tän pehkon ylläpitoon ja tyttöystävä käyttää senkin vähän mitä oman käytön jälkeen yli jää.
....MUTTA tietenkin paikkakuntani emotion päätti lopettaa kyseisen lakan myynnin, tilaavat kuulemma 3+1 päiville, "ehkä".
huomenna suuntaamassa helsinkiin päin, sanokaapas nyt joku mulle että siellä sitä sentään myydään vielä, ja että tämä myynnin lopettaminen ei ole maanlaajuinen ilmiö. :D
Just tän kuun Sokoksen alekuvastossa oli noita, eli kai ihan alennuksessakin ovat. Eli jokaisessa Sokoksessa luulis olevan.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 31.12.06 - klo:22:25 »
Vanhempien luona jouluna käyttelin jotain vanhaa Fructicsen hiuslakkaa, jonka olen sinne joskus vuosia sitten ostanut. Olipa tasainen suihku! Hakkasi kyllä Tigit sun muut mennen tullen. Katselin tänään tuosta kokemuksesta sitten innostuneena kaupassa Fructiksen lakkoja, mutta näyttivät erilaiselta kuin tuo vanha pullo, joten en uskaltanut ostaa. Lisäksi niissä oli alc.den. heti ensimmäisenä, tuossa vanhassa ei ollut. Sääli, kun ovat noin hyvän lakan menneet muuttamaan.

Juu, noissa Fructicsen lakoissa on hinta-laatu-suhde kohdallaan. Mä tykkään erityisesti siitä kuivasta ja todella hienojakoisesta suihkusta. Tällä hetkellä mulla on käytössä K-pakin (vanha sarja) Protective Hairspray ja tykkään siitä tosi paljon. Se ei tee hiuksia koppura-kypäräksi ja tuo hiuksiin ihan uskomatonta kiiltoa. Sillä saa myös juuriin aika hyvin volyymia, kun suihkaisee muutaman kerran ja sormin pöyhii kuivaksi. Lisäplussaa ihan kivasta tuoksusta, mutta miinuksena kova hinta ja "allekuseminen". Suuttimesta saa olla koko ajan repimässä semmoista pakusa kalvoa  >:(.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 06.01.07 - klo:13:28 »
Mulla on Tigin Hardheadia, mutta en ole kokeillut. Pullon suusta olen tuoksua nuuhkinut ja se on kyllä tosi hyttysmyrkkymäinen (mulla sellanen matkakokoinen pullo).

Lorealin Color Show on tosi hyvän tuoksuista. Pito, no se ei ole kovin vahva.

Wellan High Hair lakka, olisko se nyt joku extra strong (keltainen teksti kuitenkin) on ihan hyvä myös.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 11.01.07 - klo:18:48 »
Mä olen nyt muutaman kerran ehtinyt testailla Tigin Hardheadia ja tykkään kyllä tosi paljon. Mulla on tätä ennen ollut pitkään käytössä osiksen freeze, mutta sen haju alkoi todella tympiä. Hardheadin tuoksu on paljon parempi ja neutraalimpi ja tuota saa suihkuttaa hiuksiin paljon vähemmän ja pito tuntuu silti olevan parempi

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 14.01.07 - klo:11:30 »
hard head on parasta, pitää todella hyvin jo pienellä määrällä. kaupan lakoista elnett on ok,sitä ostaisin jos ei olis rahaa :)
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #164 : 14.01.07 - klo:17:59 »
L'Oreal Infiniumit aikamoinen pettymys. Mulla on 2 ja 4 vahvuudet. Mun mielestä kumpikaan ei pidä oikein. Sen lisäksi ne haisee ihan törkeälle :O Tosi kauhea lemppa. Koitan nyt siltikin vaan sitkeästi suihkia noi, mutta en usko että uusia tulee. Olipas harmi. Luulin, että nää olisi jotain hyviäkin.