Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270003 kertaa)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #165 : 14.01.07 - klo:18:01 »
L'Oreal Infiniumit aikamoinen pettymys. Mulla on 2 ja 4 vahvuudet. Mun mielestä kumpikaan ei pidä oikein. Sen lisäksi ne haisee ihan törkeälle :O Tosi kauhea lemppa. Koitan nyt siltikin vaan sitkeästi suihkia noi, mutta en usko että uusia tulee. Olipas harmi. Luulin, että nää olisi jotain hyviäkin.

Onko sulla ne vaaleanpunaiset Infiniumit? Voi harmi jos ovat huonontuneet. Ne vanhat hopeiset oli kyllä niin pitävää kamaa, pahan hajuisia kylläkin.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #166 : 14.01.07 - klo:18:03 »
Joo, vaaleanpunaiset on. Haiskahtaa. Eikä oikein edes pidä. Plööh.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 14.01.07 - klo:21:35 »
Laitan tämän tännekin:

Onko kukaan kokeillut Nexxun Nexxtacy Finishing Spraytä? Ainakaan hakukone ei löytänyt yhtään osumaa. Kiinnostaisi kokeilla jotain hellempää lakkaa, kun tavalliset tuntuvat tekevän aikamoista hallaa näille karvoille. Nexxtacy on ilmeisesti alkoholiton.

Myöskin kokemukset Nexxun Maxximum Super-Holdista kiinnostais.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Tanssija

• Vieras
« Vastaus #168 : 14.01.07 - klo:22:14 »
Kaduksen Slalom hiuslakka on tosi hyvä! Ehkäpä yks parhaita mitä oon käyttänyt. Pitää tukan pitkään kuosissa,hyvä tuoksu ja antaa kiiltoa. Iso plussa,että lähtee helposti tukasta harjaamalla. Hintaa en tiedä. Sain tuon putelin ilmaiseksi ollessani Kaduksen hiusmallina. Veikkaisin että jotakin 10  ja 20 euron väliltä(?).

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 15.01.07 - klo:09:07 »
Wellan High Hair lakka, olisko se nyt joku extra strong (keltainen teksti kuitenkin) on ihan hyvä myös.

Minäkin pidän tuosta! Aiemmin en tykännyt noista High Haireista mutta ostin tuota hiljattain pitkästä aikaa ja nyt olen kyllä erittäin tyytyväinen! Hienojakoista, riittoisaa, pitää hyvin, antaa rakennetta, helppo harjata pois, vaikka tukee niin jättää hiukset kuitenkin luonnollisen tuntuisiksi ja liikkuviksi.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #170 : 15.01.07 - klo:11:38 »
Ostin tuota lakkaa viime viikolla ja olen myös erittäin tyytyväinen tuohon. Hienojakoista mutta pitävää ja luonnollista jälkeä.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa hilma3

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #171 : 16.01.07 - klo:20:37 »
Tykkään Tigin Masterpiece lakasta. Käytän sillon harvoin kun lakkaa tarvitsen. Sopii pitkille hiuksille hyvin, ei jätä sellaseks liian tönköks.  ;)

Poissa Haylie

• Hiushörhö
« Vastaus #172 : 21.01.07 - klo:16:36 »
Osiksen Freezeä käytän, mutta parempaa uskon olevan olemassa..Mun käytössä tuo tuntuu kuluvan niin äkkiä ja hajukin alkaa kyllästyttää.
Matrixin Trix Airtrixistä tykkäsin. L´orealin tecni.art fix anti-frizziä käytän harvoin ja vain spesiaalitilanteissa, on jotenkin ihanan ätäkkää ja antaa tosi hyvän pidon.
Käytössä pitää olla halvempiakin kun hiuslakkaa suihkin niin älyttömästi..Hyviks oon todennut XZ:n tuuheuttavan ja Klippoteketin sen oranssin..
1bMii

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #173 : 28.01.07 - klo:17:35 »
miltä se tigin hard head lakka tuoksuu? Tässä olisi uuden lakan osto jonkin ajan kuluttua käsillä ja mietiskelen tässä vaihtoehtoja...
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 28.01.07 - klo:18:04 »
^kannattaa selailla tuota tigin muotoilutuote ketjua, sieltä löytyy aika paljon kokemuksia tuosta HardHead lakasta ja sen tuoksusta. Tuoksu tuntuu jakavan täällä aika monien mielipiteet ... Joistain se tuoksuu hyvältä ja raikkaalta, mutta sitten taas ainakin muutamien, kuten esim. minun mielestä se tuoksuu oikeastaan aika olemattomalta, ei juuri miltään, korkeintaan vähän hyttysmyrkkymäiseltä.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #175 : 29.01.07 - klo:00:05 »
musta sebastian on ihana. Ja redkenin force joku ;)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 29.01.07 - klo:00:11 »
Jostain syystä ponnekaasulliset hiuslakat ärsyttävät kovasti hengitysteitäni. Vahvasti hajustettu pumppulakkakaan ei ärsytä yhtä paljon kuin miedoinkaan ponnekaasullinen. Onko jollain muulla vastaavaa kokemusta?
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #177 : 29.01.07 - klo:00:13 »
musta sebastian on ihana. Ja redkenin force joku ;)

Ja mitäköhän Sebastianin hiuslakkaa tarkoitat? Ja Redkenin...? Antamalla vähän lisää informaatiota ja kenties perusteluja, näistä listauksista olisi varmasti enemmän hyötyä kanssakirjoittelijoille ;).
« Viimeksi muokattu: 29.01.07 - klo:00:40 kirjoittanut Natalija »
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #178 : 29.01.07 - klo:10:49 »
^Voisikohan tuo Redkenin lakka, johon noolah viittaa, olla Forceful Super Strength Finishing Spray? Tuli vain tuosta forcesta mieleen ja itse satuin kehumaan tuota lakkaa tuolla pari sivua takaperin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Lumi

• Vieras
« Vastaus #179 : 07.02.07 - klo:12:59 »
Markettilakoista ehkä parhaimmaks todettu Wellaflex.  ;)