Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270887 kertaa)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #180 : 07.02.07 - klo:13:14 »
^Voisikohan tuo Redkenin lakka, johon noolah viittaa, olla Forceful Super Strength Finishing Spray? Tuli vain tuosta forcesta mieleen ja itse satuin kehumaan tuota lakkaa tuolla pari sivua takaperin.

jep, juuri se. len niin mahottoman huono muistamaan niitä nimiä, ei pysy päässä sitten millään. Kiitos hunajapupu jeesauksesta :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #181 : 12.02.07 - klo:19:59 »
Musta kaikkein paras on Tigin Work it. Pidän sen tuoksusta ja voimakkuudesta. Riittoisaa.

Poissa Christine

• HAIRahtanut
  • Blondi Vammavarvas
« Vastaus #182 : 12.02.07 - klo:23:22 »
Mä oon kovasti tykännyt MOPin C-systemin lakasta. Haju nyt vähän tökkii, mutta muuten tosi jees.

Karoliina

• Vieras
« Vastaus #183 : 13.02.07 - klo:10:29 »
Onko kenelläkään kokemusta Redkenin Pure Force (20) lakasta ? Tässä ketjussa kehuja saanut Forceful (23) kiinostais myös, mutta onkohan se liian tujua mun ohuille hiuksilleni. Tällä hetkellä käytän Redkenin Workforcea (09) ja olen tykännyt, ei tee hiuksia likaisen näköiseksi ja hamppuisiksi niinkuin jotkut lakat ja kiiltoakin tulee, mutta haluaisin vähän voimakkaamman pidon.
Lanzan Volume lakka kiinostaisi myös, mutta olen joskus käyttänyt sitä ja se kyllä kuivatti ja teki kiillottomaksi. Voiskohan sen päälle laittaa Redkenin Vinyl Glamia, tätähän on jossain ketjussa kehuttu hyväksi kiillottajaksi.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #184 : 13.02.07 - klo:11:59 »
^minusta Forceful  ei ole liian vahvaa. Se pitää hyvin, mutta ei sitä juurikaan huomaa hiuksissa.

Itse suihkutan sitä puolen metrin päästä, sillä lailla se jakautuu tasaisesti eikä tahmaa tai tee tukkaa kovaksi. Itseltäni ainakin lähtee harjaamalla, ei tarvitse sampoopesua.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #185 : 13.02.07 - klo:17:16 »
Ostin joku aika sitten Cutrinin Chooz- lakan ja se on tosi hyvää.  :P Tuoksuukin ihanalle.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #186 : 15.02.07 - klo:21:32 »
Tällä hetkellä käytössä Lorealin Color Show fix Spray ja Joicon Joimist Firm.

Tuo Loreal on todellakin (niinkuin ketjussa on jo mainittukin  :) ) todella raikkaan ja hyvän tuoksuista, eikä tuoksu ole yhtään "lakkamainen". Mutta Joicossa ehdottomasti parempi pito, tosin haju on alkanut jo hiukan tökkimään (pitää vain kestää, kun on tullut kaksi pulloa sitä hamstrattua ;D Tällä hetkellä menossa ensimäinen pullo jossain puolivälissä  ;D )
1c M ii BSL

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 16.02.07 - klo:22:55 »
Minä käytän lakkaa vain tyveen asettamaan leijuvat "höytyvähiukset", osaisitteko suositella hyvää silikonitonta lakkaa siihen tarkoitukseen?

Minä tykkäsin Osiksen Elasticista, käytin sitä kauan, mutta kampaajani sanoi että siinä on jotain ainetta (hartsia? tai jotain), joka tekee hiukset ihmeellistä valkoista "hilsettä". Vaihdoin sitten Mitchellin Fast Drying Sculpting Spray:iin mutta siinä on silikonia joten kutinan minimoimiseksi on vaihdettava.

Ehdotuksia?  :)

Lilly

• Vieras
« Vastaus #188 : 21.02.07 - klo:17:14 »
Minä tykkään Osiksen Freezestä, on kyllä mahdottoman jämäkkä lakka. Otsiksen kiinnittämiseen ihan huipputuote, mutta kannattaa kyllä suihkuttaa varovaisesti, saa helposti koppuraisen tukan. Mutta aivan ihana pito, joka kestää.

Myöskin Tigin lakat on mielestäni hyviä, etenkin palstalla paljon kehuttu Work It. Lisäksi mulla on ollut joku Catwalkin(?) tummansininen lakka, joka oli tosi hyvä otsatukan kanssa, ja etenkin yksityiskohtien viimeistelyyn muutenkin.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 23.03.07 - klo:16:45 »
Testailin tänään Sebastianin ShaperPlus kosteussuojallista lakkaa ... JA taidanpa tykkäillä tästä lakasta tosi paljon, tuntus päivittävän esim. Tigin lakat mennen tullen !
Tuli niin vaivattomasti ja hienojakoisena pullosta se suihke, levittyi hyvin tukkaan, sekä tuntuu antavan pitoa, semmosta joustavaa pitoa, ei mitään "kypäräpitoa". Kiiltoa ei tunnu antavan, mutta ei sen periaatteess tarttekkaan. Muutenkin tukka oli lakan jäljiltä harvinaisen miellyttävän tuntuinen. Lakan tuoksukaan ei ollut paha ollenkaan, semmoinen peruslakkamainen, ei mikään erikoisen hyvä tai huono.

Nyt tais löytyä THE LAKKA  :-* ! Tietty pitää kattoa ajan kanssa että miten toimii, mutta toistaseks toimii ainakin.
« Viimeksi muokattu: 23.03.07 - klo:16:49 kirjoittanut -kata- »
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #190 : 23.03.07 - klo:17:30 »
Ostin joku aika sitten Cutrinin Chooz- lakan ja se on tosi hyvää.  :P Tuoksuukin ihanalle.

Mikä on hyvä tuoksu ? Mieto?

Luin ketjun läpi ja kuten arvasin että ei siitä selkoa sitten omiin ajatuksiin kuitenkaan tullut. Nyt olisi haussa suhteellisen hyvä lakka, mutta tuoksu olisi tärkein, eli ei saa olla voimakas.
Tuntuu että joka lakasta toinen sanoo että on mieto, seuraava sanoo voimakkaaksi ja pahaksi..

Onko tuo cutrin chooz se hajuton? Entä onko ne hajuttomat tosiaan niitä oikeasti pahanhajuisia mitä ei voi käyttää?

Nyt käytössä tigin hard head ja vaikka tuoksusta tykkään, on se mielestä turhan voimakas, sillä olen menossa töihin paikkaan jossa ei voi kauheasti tukka haista. Ja vaikka lakka haisisikin niin tuoksu ei saisi jäädä pitkäksi aikaa päähän.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #191 : 23.03.07 - klo:19:29 »
^Ei ole hajuton. Siinä on sellainen karamellin tai puolukan tuoksu ja on se aika voimakas, muttei liian voimakas - ainakaan minun mielestä.

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 23.03.07 - klo:19:46 »
^ mä tykkään myös tosta lakasta !  :) Tosin käytän niin harvoin lakkaa, että melkein mikä vaan käy  ;D
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #193 : 23.03.07 - klo:21:34 »
^Ei ole hajuton. Siinä on sellainen karamellin tai puolukan tuoksu ja on se aika voimakas, muttei liian voimakas - ainakaan minun mielestä.

Jääkö tuo haju pitkäksi aikaa tukkaan. Siis ihan tunneiksi/koko päiväksi, vai haihtuuko nopeasti?

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #194 : 23.03.07 - klo:21:49 »
^ mun mielestä haihtuu aika nopeasti, en ainakaan itse ole kokenut sitä kovin voimakkaana ja muidenkaan hiuksista en ole sitä haistanut kovin etevästi ( toisin kuin esim Osiksen freeze tms  :-X )
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme